Skip to content

משפחת הילדה שנאנסה – זקוקים לעזרה כלכלית

משפחת הילדה שנפלה קורבן לתקיפה מינית בדרום, נקלעה למצוקה וזקוקה בדחיפות לתרומות כספיות לצרכי טיפול וליווי נפשי ולצרכי הכנה לתביעה משפטית. עורכי הדין פתחו חשבון נאמנות לתרומות. הציבור מוזמן לפתוח את לבו ברוח החג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת הילדה בת ה-13 מהדרום שהתלוננה ביום שישי האחרון כי נאנסה בידי  4 בחורים בני 16 – 17, במשך 10 ימים במקלט בית ספרה, פנתה היום (רביעי) לציבור ובקשה עזרה דחופה של סיוע כספי למשפחה וזאת לצרכי סיוע נפשי מידי לילדה, ליווי מקצועי והכנת תביעה אזרחית  כנגד החשודים באונס המזעזע שעברה.

חקירת הנערה בידי חוקרת ילדים במשרד הרווחה הסתיימה שלשום לפי שעה. גורם רווחה המלווה את המשפחה העריך כי בנגוד לטענות החשודים בחקירתם שאינם קשורים לאינוסה, גרסת הילדה מהימנה. במשטרה החליטו אתמול שלא להאריך את מעצרו ולשחרר את החשוד המרכזי באונס הנערה. הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי לא היה במקום וכלל אינו מבין על מה מדובר. חשודים נוספים שוחררו יום קודם לכן. עורך דינה של הילדה אמר כי "יש בעיה בזיהוי בשל מצבה הנפשי הקשה" וכי במשטרה מאמינים לנערה.
"מצבה של הילדה קשה מאוד", אמר היום גורם המקורב למשפחה. "היא מסתגרת בביתה ויוצאת רק לחקירות והיא זקוקה בדחיפות לסיוע נפשי וליווי מקצועי". "אני לא מבין את המשטרה", הוסיף אותו גורם, "הייתי מזמן לחקירה את כל השכבה ותוך חצי שעה היו לי כל התשובות הנדרשות".  "לדעתי יש למשטרת נתיבות את כל התשובות", אמר למגפון גורם בכיר במשטרה.
עם שחרור הנאשם המרכזי, פנתה משפחתה של הילדה לעורכי הדין ניר יסלוביץ' ובנימין מלכא על מנת שייצגו אותם. "משרדי נטל על עצמו את הייצוג של הילדה ויעשה כל שניתן על מנת למצות את הדין עם האנסים שרצחו את נפשה של הילדה", מסרו עורכי הדין לתקשורת.  "לא נרפה עד שהצדק יעשה וגם יראה הן בהליך הפלילי והן בהליך האזרחי שיינקט על ידנו", המשיכו עורכי הדין. "כהורים וכאזרחים אנו מתחייבים שיבואו חשבון עם האשמים בפשע המחריד הזה".

צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

הנערה סיפרה כי נאנסה במשך עשרה ימים בידי ארבעה תלמידים כבני 16, שצילמו את המעשים. על פי עדויות שפורסמו בחדשות 13, הארבעה לקחו אותה למקלט, כאשר שניים מהם אנסו אותה ושניים נשארו בחוץ כדי לוודא שאיש לא מגיע. עם פרסום הפרשב ציינו במשטרה כי החקירה בראשיתה והם אינם יודעים לומר מה היה חלקו של כל אחד מהמעורבים לכאורה.

בחדשות 13 פורסמה גם הקלטה של אביה של הנערה, שבה הוא נשמע אומר: "הנערה הגיעה ביום שישי הביתה באחת וחצי. היא אמרה לי 'אבא אני רוצה לדבר איתך', 'אבא אנסו אותי בבית ספר'. אמרתי לה, 'מה קרה?'. היא סיפרה לי שבמשך עשרה ימים היו קושרים אותה במקלט ארבעה ילדים, שניים שומרים בחוץ, שניים בפנים, אחד אונס אותה, אחד מצלם, מתחלפים, השני אונס אותה, זה היה פעמיים ביום בבית ספר גם". לפי האב, הנערים איימו שירצחו את אחיה הקטן ויפיצו את הסרטונים אם בתו תספר שאנסו אותה. מאז ועד עתה מצבה של נערה הולך ומחמיר ובמשפחה מתחננים לליווי וסיוע מקצועי.
מהרשות הדרומית בה מתגוררת הילדה נמסר כי "מיד עם היוודע פרטי המקרה הוקם צוות רב-מקצועי של משרד החינוך והרשות המקומית, אשר מלווה את האירוע ומטפל בו". לטענת הרשות "הצוות הרב-מקצועי מלווה את התלמידה ומשפחתה ומעניק להם מעטפת טיפולית. לצדם הצוות מלווה את תלמידי הכיתה ואת כלל תלמידי בית הספר. פרטי האירוע נמצאים בחקירת משטרה". עוד נמסר למגפון כי "בתוך כך, המשרד והעירייה ממשיכים לעקוב מקרוב אחר הנושא ויפעלו בהתאם להתפתחויות שיעלו".

"כולנו מזועזעים מהאונס האכזרי והמתמשך של ילדה בת 13 על ידי ארבעה נערים בדרום. הילדה שבמשך מספר ימים נאנסה באכזריות עוברת כעת בנוסף לטראומה האיומה סדרה של "ביקורים" יומיים במשטרה לזהות את הנערים, להתעמת איתם, ולשטוח שוב ושוב את עדותה, מדובר בהליך טראומתי לכל אדם ובטח לנפש רכה של ילדה בת 13", אמר גורם המקורב למשפחה, והמשיך: "אלא שאת רשויות הרווחה בעיר זה לא ממש מרשים והטיפול הנפשי שלה נדחה לאחרי החגים לכן עורכי דינה בנימין מלכא וניר יסלוביץ הקימו עבורה חשבון נאמנות לגיוס תרומות מהציבור במטרה לממן טיפולים נפשיים, ליווי מקצועי, הכנה לתביעה האזרחית ותמיכה במשפחה", אמר הגורם.

נפתח חשבון נאמנות

"ברוח החג אני מבקש באופן אישי קריאה לציבור לתרום", אמר המקורב, "הם אינם אנשים בעלי יכולת וזו בלשון המעטה". הוא הסביר כי לא נפתח קמפיין בפלטפורמה לגיוס המונים בשל הצורך הדחוף והמידי בכסף נזיל והוסיף החשבון הוא חשבון נאמנות כדי לא לחשוף את שמה ואת פרטיה או כל פרט מזהה אחר.
לצורך כך נפתח חשבון נאמנות והציבור נקרא לפתוח את לבו וארנקו על מנת לעזור לילדה ומשפחתה.  פרטי החשבון הם: בנק לאומי סניף 855  חשבון 240708/23 על שם עורך דין ניר יסלוביץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן