Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 10 באוקטובר, 2019

חיי כלב, ללא עקבות, סופיה, האחים סיסטרז, נורם בעיר הגדולה, רובינזון קרוזו, נינג'ו 8, מפלצת של מלון 3, גוף ונפש, כיצד הפכתי לוורן באפט, שוטרים בדם 8, פרוייקט טיטאן, הרשימה השחורה 7, המגדל האפל, ריברדייל 4, אינגריד נוסעת מערבה, מאגמל אולטרמרין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיי כלב | Dog Days, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה רומנטית. חברויות אמת, וגם סיפורי אהבה, נרקמים בין מספר אנשים זרים שהמשותף להם הוא שלכולם יש חברים ההולכים על ארבע. משחק: ונסה הדג'נס, אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות"), נינה דוברב. בימוי: קן מרינו. 2018.

ללא עקבות | Leave No Trace, ערוץ Yes VOD

דיוקן רגיש, מרתק ושובר לב של אנשים שחיים בשולי החברה. טום חיה כבר שנים עם אביה ביערות שמחוץ לפורטלנד. האב הוא חייל משוחרר הסובל מפוסט טראומה, והיער האפל והדחוס מספק לו נחמה. הם גרים באוהל, מלקטים מזון ומתאמנים בהישרדות וזה העולם היחיד שטום מכירה. יום אחד, בגלל טעות קטנה, הרשויות מגלות את קיומם והם נאלצים לעזוב את היער. משחק: בן פוסטר, ג'ף קובר, תומסין הארקורט מקנזי. בימוי: דברה גרניק. ארה"ב, 2018.

סופיה | Sofia, ערוץ Yes VOD

זוכה התסריט במסגרת 'מבט מסוים' בפסטיבל קאן. סופיה בת ה-20 חיה עם הוריה בשכונה של המעמד הבינוני בקזבלנקה. יום אחד, במהלך ארוחה משפחתית, היא סובלת מכאבים ובת דודתה לינה נדהמת לגלות שהיא בהריון. זמן קצר אחר כך היא מקבלת צירים ולינה, סטודנטית לרפואה, מחישה אותה אל בית החולים. החוק במרוקו אוסר על לידה מחוץ לנישואין, ובית החולים נותן לסופיה 24 שעות להמציא מסמכים אודות אבי התינוק לפני שהם פונים לרשויות. משחק: מאהה אלמי, לובנה אזבל, שרה פרלה. בימוי: מרים בנמ'בארק. צרפת, 2018.

האחים סיסטרז | Sisters Brothers, ערוץ Yes VOD

מערבון פשע אלים, זוכה פרס הבימוי בפסטיבל ונציה, מועמד ל-9 פרסי סזאר כולל הסרט הטוב ביותר. שני אחים מתנקשים קרי רוח, יוצאים בעקבות איש מדע המחזיק בסוד יקר ערך. כשהמרדף אחריו, חוצה היבשות מתארך, הקשר המיוחד ביניהם עומד למבחן ואולי אפילו יישנה סוף סוף את אורח חייהם. משחק: ג'ון סי. ריילי, חואקין פיניקס, ג'ייק ג'ילנהול. בימוי: ז'אק אודיאר ("נביא", "חולדה ועצם"). 2018.

נורם בעיר הגדולה | Norm of the North, סלקום TV

נורם הוא דוב לבן שיכול לדבר עם בני אדם. כאשר פרוייקט מגורים שאפתני מאיים על החיים בקוטב הצפוני, הוא נוסע לניו יורק, יחד עם חבריו הזעירים, למבצע הצלה. מדובבים לעברית: אורי זלצמן, שירלי לילו. במאי: טרבור וול. ארה"ב, 2016.

רובינזון קרוזו | Robinson Crusoe | The Wild Life, סלקום TV

לאחר סערה קשה, תוכי וחבריו מוצאים יצור מוזר על החוף ושמו רובינזון קרוזו. התוכי מאמין שאולי בעזרתו יצליח לצאת מהאי, וקרוזו מבין שהתוכי וחבריו יכולים לעזור לו לשרוד על האי. הם חיים ביחד בשלווה ורוגע, עד שלפתע הכל משתנה והם מותקפים על ידי חתולי פרא המעוניינים לשלוט באי. קרוזו ובעלי החיים של האי עומדים לגלות את כוחה האמיתי של חברות אמת ושיתוף פעולה. מדובבים לעברית: דניאל מורשתמתי אטלס, מיה אלון. במאים: וינסנט קסטלוט, בן סטאסן. צרפת, 2016.

נינג'גו 8 | Ninjago 8, סלקום TV

הסדרה המצליחה מבית היוצר של Lego. בנינג'ו, כוכבי הסדרה מתמחים באומנות הלחימה המיוחדת, 'פינג'יטסו', ויחד עליהם לאחד כוחות וללמוד לשתף פעולה כדי להגן על היקום כולו מפני הרס.

מפלצת של מלון 3 | Hotel Transylvania 3: Summer Vacation, ערוץ Yes VOD

חלק שלישי לסדרת הסרטים "מפלצת של מלון". דרקולה ומשפחתו יוצאים לשיט תענוגות מפלצתי, אך הם לא יודעים שמנהלת השיט היא לא אחרת מאשר צאצאיתו של ואן הלסינג – האויב המושבע של דרקולה וכל המפלצות. דיבוב לעברית: אסף פריינטא, שירלי לילו, גיורא קנת. בימוי: דניס גנסל. גרמניה, 2018.

22:00 גוף ונפש | In My Mind, ערוץ הבריאות

אנו ניצבים כיום בפני מגיפה בתחום בריאות הנפש. אורח החיים התובעני שלנו, כמו גם הסטיגמות הנלוות להפרעות מנטליות, מביאים רבים לכדי קריסה. הסדרה הדוקומנטרית תבחן באמצעות סיפורים אישיים מספר תופעות נפש המהוות חלק מרכזי מעולמנו, ביניהן: אנורקסיה, התאבדות בקרב בני נוער, פסיכוזות, אובססיה עם רשתות חברתיות, דיכאון לאחר לידה ועוד.

22:00 כיצד הפכתי לוורן באפט | Becoming Warren Buffett, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

גישה חסרת תקדים אל חיי היומיום של איל ההון האגדי וורן באפט. הפעילות העסקית והפילנטרופית של המיליארדר אמנם נחשפה כבר רבות בתקשורת אך בכל הקשור לחייו הפרטיים, באפט הקפיד תמיד לשמור על פרטיותו. הבמאי פטר קנהרדט ("ניקסון: במילותיו שלו") מביא לראשונה גישה חסרת תקדים לחיי היומיום הפרטיים של באפט. הסרט מספר את סיפורו המדהים של הבחור האמביציוזי, הצנוע וחובב המספרים, מימיו הראשונים כמשקיע ועד לימים אלו, בעודו עומד בראש חברת ההשקעות שהקים 'ברקשייר האת'וויי' (שהונה מוערך כיום בכ-248 מיליארד דולר). סיפור על איש משפחה חם ואוהב, אב לשלושה ילדים שלמרות כל הונו ופרסומו, נשאר לגור באומהה, נברסקה. רוב הסרט מסופר על ידי באפט עצמו ומאיר באור חדש את האיש שעיצב את הדרך בה אמריקנים מתייחסים למונחים, כמו קפיטליזם ו-פילנתרופיה. הוא מציג סרטים שמעולם לא נראו, קטעי ארכיון, סרטים משפחתיים, צילומי סטילס מקוריים וראיונות מרתקים עם בני משפחה וחברים. ארה"ב, 2017.

22:00 שוטרים בדם 8 | 8 Blue Bloods, ערוץ Hot Zone

סדרת הדרמה של רשת CBS חוזרת לעונה 8. בעונה, שפרק הסיום שלה מבוסס על הסיפור האמיתי של 'חמישיית סנטרל פארק' (שעלתה לאחרונה לכותרות בעקבות הסדרה "כשהם רואים אותנו"), יתארחו גם וופי גולדברג, לוריין בראקו ("הסופרנוס"), קווין דילון ("הפמליה"), טריט וויליאמס ("שיער"), ג'ון פאנקו ("משתגעים מאהבה"), ארני הדסון ("אוז"), דייויד זאייס ("דקסטר"), טיה קאררה ("עולמו של וויין") ועוד.

22:00 פרוייקט טיטאן | The Titan, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

בשנת 2048 כדור הארץ נמצא בסכנת הכחדה. טייס צבאי נבחר על ידי השלטונות לניסוי סודי הנועד להפוך אותו ליצור על אנושי שיוכל לשרוד חיים בכוכב אחר. תוצאות הניסוי אמנם מוצלחות מבחינה מדעית, אך השינויים הפיזיים והנפשיים שחלים בטייס מעמידים אותו בסכנה ומרחיקים אותו מאהובתו ויקיריו. משחק: סם וורת'ינגטון ("אווטאר"), טיילור שילינג. בימוי: לנארט רוף. ארה"ב, 2018.

22:45 הרשימה השחורה 7 | 7 The Blacklist, ערוץ Yes Action + ערוץYes VOD

עונה חדשה לסדרת האקשן והמתח. ספוילר – בסיום העונה הקודמת רד פגש בפריז את קטרינה, אמה – האמורה להיות מתה – של ליז, שהזריקה לו חומר משתק והוא איבד את הכרתו. בפתיחת העונה החדשה נגלה שרד חי, נכיר לעומק את קטרינה, איך הצליחה לרמות את רד כל כך הרבה שנים, ואיך אדם שנזהר בכל צעד שלו, נתפס באופן כל כך רשלני על ידי אישה שהוא מכיר היטב, שהיתה מאהבת שלו ואם ביתו? ובאשר לליז ואגנס ילדתה, האם הן בטוחות כעת כשרד אינו שם כדי להגן עליהן?

המגדל האפל | The Dark Tower, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. נער עם כוחות על-טבעיים פוגש את האקדוחן האחרון, שחייב למנוע ממכשף להרוס את הדבר היחיד שעוד מחזיק את היקום. שחקנים: אידריס אלבה, מת'יו מקונוהיי, טום טיילור. במאי: ניקולאי ארסל. 95 דקות, ארה"ב, 2017.

ריברדייל 4 | 4 Riverdale, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת הנעורים מבוססת קומיקס. בעודם מנסים לצלוח איכשהו את ימי בית-הספר התיכון בעיירה אמריקנית, ארצ'י וחבריו נקלעים לתעלומה אפלה בעיירה ריברדייל.

מאגמל אולטרמרין | Ultramarine Magmell, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה פעולה. עשרות שנים אחרי לידתה הפתאומית של יבשת חדשה, מומחה צעיר לחיפוש והצלה מספק את שירותיו להרפתקנים שבאו לחקור את העולם החדש והמסוכן הזה.

אינגריד נוסעת מערבה | Ingrid Goes West, נטפליקס | Netflix

קומדיה אפלה. סטוקרית מדיה-חברתית כרונית ששוחררה מהמחלקה הפסיכיאטרית עוברת ללוס אנג'לס כדי להתיידד עם כוכבת אינסטגרם, אבל התוכנית מקבלת תפנית אפלה. שחקנים: ויאט ראסל, אוברי פלזה, אליזבת אולסן. במאי: מאט ספייסר. 98 דקות, ארה"ב, 2017.

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן