Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 באוקטובר, 2019

צוות הצלה 4, טובוט 4, דוד פרפקט, כנפי העל 2, חיי כלב, צוות הצלה 3, אני גדול 3, דה הילס: התחלות חדשות, פני צלקת, אין בתולות בקריות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות הצלה 4 | Rescue Team 4, ערוץ Hot VOD

עונה חדשה לסדרה בכיכובם של מיכל ינאי ו-תומר שרון. בכל פרק פוגשים את צוות הצלה כאשר הוא יוצא למבצע חדש, שכמובן מצליח בזכות כישוריהם של חבריו, ילדי הגן המתחפשים לדמויות שונות. הם לוקחים טביעות אצבע, עושים מארבים ומרדפים, עד שהם תופסים את הפושע ומחזירים את השקט על כנו.

טובוט 4 | Tobot 4, סלקום TV

עונה רביעית לסדרה. ריאן וקורי הם תאומים עם סוד גדול מאוד. הם טייסי טובוטים שפיתח אביהם, פרנקלין. הם גרים בעיר דיידו, היכן שמכוניות אוטומטיות שולטות בכבישים ומהנדסי רובוטים מתחרים זה בזה. הם לומדים בבית הספר יחד עם חבריהם, אבל אחרי הלימודים, המכוניות שלהם יכולות לשנות צורה ולהפוך לרובוטים עם מיומנויות לחימה מיוחדות. הם מגנים על העיר מפני הרעים בהנהגת אקני והעוזר שלה, דילוק וצבא הרובוטים שלהם.

15:55 דוד פרפקט | The Dude Perfect Show, ערוץ טין ניק

קבוצת ספורט ובידור המונה את התאומים קובי קולטון ו-קורי קולטון, גארת' הילברט ו-טיילר טוני. החבורה זכתה לתהילת יו-טיוב גלובלית כשהחלה לעלות סרטונים קצביים ובהם תיעוד של תרגילי ספורט אתגריים, פעלולים היתוליים ותחרויות הומוריסטיות. סרטוני היוטיוב של הקבוצה זכו עד כה לשמונה מיליארד צפיות וערוץ הדגל שלהם מחזיק ביותר מ-44 מיליון מנויים. תכנית הטלוויזיה בכיכובם של האלילים הוויראליים תשלב בין תעלולים פורצי דרך, תוכן קומי ומבט מאחורי הקלעים אל החבורה שהפכה לתופעה תקשורתית.

16:05 כנפי העל 2 | 2 Top Wing, ערוץ ניק ג'וניור

עונה חדשה לסדרת האנימציה. העלילה מתרחשת באי המאוכלס על ידי ציפורים בלבד ועוקבת אחר ארבע ציפורים צעירות. הרביעייה עובדת באקדמיית כנפי העל שם הן מסייעות לקהילה כדי לזכות בכנפיהן. מדי פרק תצאנה הציפורים להרפתקה חדשה שבצידה שיעור חשוב לחיים.

16:26 חיי כלב | Dog Days, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 10 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

16:30 צוות הצלה 3 | Rescue Team 3, ערוץ ניק ג'וניור (לצופי Hot)

עונה חדשה לסדרה בכיכובם של מיכל ינאי ו-תומר שרון. בכל פרק פוגשים את צוות הצלה כאשר הוא יוצא למבצע חדש, שכמובן מצליח  בזכות כישוריהם של חבריו, ילדי הגן המתחפשים לדמויות שונות. הם לוקחים טביעות אצבע, עושים מארבים ומרדפים, עד שהם תופסים את הפושע ומחזירים את השקט על כנו.

16:30 אני גדול 3 | 3 Ani Gadol, ערוץ ניק ג'וניור (לצופי Yes)

עונה חדשה, ובה גם הפעם ילכו הילדים אל מקום העבודה של הוריהם, יחשפו אל רזי המקצועות השונים, יתנסו בעולמם של המבוגרים וחשוב מכל, יזכו בזמן איכות מיוחד עם אבא ואימא. העונה הנוכחית תפגיש את הילדים, ואותנו, עם עולמם של האתגרי של העוסקים במקצועות ההצלה – נהגת אמבולנס של מגן דוד אדום, פקח שמורות טבע וגנים ושוטר ימי – כמו גם עם שגרת היומיום המפעימה של אלו הצוללים למחייתם עם כרישים, או לחלופין, מקדישים את עצמם ליצירה בשוקולד.

20:00 דה הילס: התחלות חדשות | The Hills: New Beginnings, ערוץ MTV Show

המשך ללהיט הריאליטי "דה הילס", המאחד את כוכבי הסדרה לצד ילדיהם, חבריהם ופרצופים חדשים. הסדרה המקורית, ששודרה בין 2006 ל-2010 הכניסה אל פנתיאון הטראש העולמי אושיות צבעוניות כמו היידי מונטאג, ספנסר פראט, אודרינה פאטרידג' ו-ברודי ג'נר. כל אלו ישובו בסדרה החדשה, בתוספת השחקנית עטורת השערוריות מישה ברטון ואורחים מפורסמים, ביניהם: פמלה אנדרסון, פריז הילטון ו-ברנדון ג'נר.

22:00 פני צלקת | Scarface, ערוץ Yes3

גרסה מודרנית של סרט הגנגסטרים הקלאסי – העלייה לצמרת והנפילה של גנגסטר חסר מעצורים במיאמי. שחקנים: אל פצ'ינו, מישל פייפר. בימוי: בריאן דה-פלמה. ארה"ב, 1983.

22:30 אין בתולות בקריות | Virgins, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

לנה בת 16 וכל מה שהיא רוצה זה לברוח לתל אביב ולהתחיל לחיות. במקום זה היא תקועה בקריית ים. הזמן עומד מלכת, ונראה שחייה של לנה לעולם לא יתחילו. עד שיום אחד, שמועה על בתולת ים ששוחה בחופיה של הקריה מעירה את העיר מתרדמתה. משחק: ג'וי ריגר, יבגניה דודינה, מיכאל אלוני. בימוי: קרן בן רפאל. ישראל, 2018.


מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן