Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 17 באוקטובר, 2019

רידיק, מר רובוט 4, ג'ולייט הגרסה העירומה, גודלה מהחיים, חיות אמריקניות, דיויד הסלהוף בקרב מכוניות האייטיז, קרועים: הופרדו בגבול, תעלומה בסילבר לייק, החיפוש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רידיק | Riddick, סלקום TV

מותחן מדע בדיוני. רידיק נבגד על ידי בני מינו ונזרק למות על כוכב לכת שומם. הוא נלחם נגד חייזרים קטלניים, הופך בעצמו לחזק ומסוכן מאי פעם ומתכנן את נקמתו הגדולה. שחקנים: וין דיזל, נולנד ג'רארד פאנק, קייטי סקהוף. במאי: דיוויד ת'אויי. 121 דקות, ארה"ב, 2013.

מר רובוט 4 | Mr. Robot 4, סלקום TV

עונה רביעית ואחרונה של מותחן הסייבר של היוצר סם איסמעיל, ובכיכובם של רמי מאלק ו-כריסטיאן סלייטר.

ג'ולייט, הגרסה העירומה | Juliet, Naked, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מוזיקלית, המבוססת על ספרו של ניק הורנבי ("נאמנות גבוהה"). אנני תקועה במערכת יחסים מנומנמת עם דנקן, שהוא מעריץ גדול ואובססיבי של טאקר קרואו, כוכב רוק וותיק שנעלם מהתודעה בשנים האחרונות. כאשר מתגלה במקרה סקיצה נשכחת של קרואו לאחר 25 שנים הדבר מוביל באופן מפתיע למפגש ולקשר בין אנני וקרואו המשנה את חייהם. שחקנים: אית'ן הוק, רוז ביירןכריס אודאוד. במאי: ג'סי פרץ. ארה"ב, 2018.

גדולה מהחיים | 'Dumplin, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. נערה גדולת ממדים או בכינוייה דאמפלין, חיה בצל אימה, מלכת יופי לשעבר,שנראית לא רע בכלל גם היום. כצעד של מחאה מחליטה דאמפלין להירשם לתחרות מלכת יופי בעצמה, ולהראות שליופי יש הרבה צדדים וגדלים. משחק: ג'ניפר אניסטון, דניאל מקדונלד, אודיה רש. בימוי: אן פלטשר. ארה"ב, 2018.

חיות אמריקאיות | American Animals, ערוץ Yes VOD

מותחן שוד, המבוסס על סיפור אמיתי. ארבעה סטודנטים שמאסו בשגרה מחליטים לבצע שוד כמו בסרטים, ולגנוב ספרים נדירים בשווי מיליוני דולר מהספרייה. אך כשהתוכניות הופכות למציאות, הם מבינים שנכנסו לצרות גדולות. משחק: בארי קיוהן, אוון פיטרס, ג'ארד אברהמסון, בלייק ג'נר. בימוי: בארט לייטון. ארה"ב, 2018.

21:45 דייויד הסלהוף בקרב מכוניות האייטיז | Battle of the 80s Supercars With David Hasselhoff, ערוץ ההיסטוריה

השחקן דייויד הסלהוף, הזכור מהסדרות "משמר המפרץ" ו-"אביר על גלגלים", מככב בספיישל מוטורי בא הוא יוצא לחפש את היורש המודרני של KITT, המכונית המדברת המיתולוגית שהציתה את הדמיון ב-"אביר על גלגלים".

22:00 קרועים: הופרדו בגבול | Torn Apart: Separated at the Border, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 תעלומה בסילבר לייק | Under the Silver Lake, ערוץ Hot Cinema2

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 03 באוקטובר, 2019, בשעה 22:00, בערוץ Yes2 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 חיפוש | Searching, ערוץ Yes VOD + ערוץ Yes4

דרמת מתח. לאחר שבתו בת ה-16 של דיויד קים נעלמת באופן מסתורי, נפתחת חקירה מקומית בניהולה של חוקרת פרטית שנרתמת מיד למשימה. אולם 37 שעות לאחר מכן, מחליט דיויד לקחת את המושכות לידיים ולחפש במקום בו כל הסודות שמורים – המחשב הנייד של בתו. דיוויד חייב להספיק במרוץ אחר עקבותיה הדיגיטליים של בתו, לפני שהיא תעלם לו לתמיד. משחק: ג'ון צ'ו, דברה מסינג. בימוי: אניש צג'נטי. ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן