Skip to content

גבר בן שבעים נשלח לכלא בגין עבירות מין בילדות משפחה אחת

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שלח הבוקר גבר המציג עצמו כרב ומשמש גם כראש בית כנסת ל – 4 שנות מאסר והטיל עליו לפצותן כספית. במקביל לכך חודשו הליכים פליליים נגד גבר החשוד במעשים מיניים בילדיו שנעצר, שוחרר למעצר, נמלט לברזיל והוסגר לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 70 עם 19 ילדים ו-70 נכדים, המציג עצמו כרב ומשמש כראש בית כנסת בדרום, נידון הבוקר (שישי) לארבע שנות מאסר מהם ינוכו חודש ו-12 יום בהם היה נתון במעצר, על ביצוע עבירות של מעשים מגונים כלפי שלוש אחיות בנות משפחה אחת, בהיותן קטינות. בנוסף פסק ביהמ"ש כי הנאשם ישלם לילדות פיצוי בסכום כולל של 150,000 ש״ח.
הרב יהודה בן דוד הורשע לאחר ניהול הוכחות כאמור בביצוע עבירות של מעשים מגונים כלפי שלוש קטינות בנות 8,12 ו-14 עת הגיעו לבית הכנסת עם בני המשפחה. מגזר הדין עולה כי ביצע את המעשים בחמש הזדמנויות שונות החל משנת 2012  סמוך למשרדו בבית הכנסת.
בית המשפט ציין בגזר דינו, כי בן דוד, המשמש כראש בית כנסת, ניצל את מעמדו כלפי המתלוננות וכלפי הוריהן, ההערצה כלפיו והתלות בו לביצוע מעשיו.

צילום אילוסטרציה אתר -freepik
צילום אילוסטרציה אתר -freepik

בשלב הטיעונים לעונש, ציינה עו"ד רחל׳ אטיאס מפרקליטות מחוז דרום, כי ״המעשים בוצעו ע"י הנאשם בבית הכנסת – מקום הקדוש עבור המתלוננות ובני משפחתן, וכי "הנאשם לא בחל ביום בשבוע ואף לא בשעות משעות היממה לביצוע מעשיו ואף היה שולח למתלוננות הודעות כתובות בשעות הקטנות של הלילה".
בן דוד כבר הורשע בעבר, בשנת 1997, בעבירה של מעשה מגונה בכוח, בגינה נדון לתקופה של 5 חודשים לריצוי בעבודות שירות.

שופט בית המשפט המחוזי יואל עדן נעתר לבקשת סנגורו של הרב, עורך הדין משה מרוז וקבע כי הוא יחל לרצות את עונשו החל מה- 01 מדצמבר, מועד תום פקיעת פרק הזמן בה יוכל הנאשם להגיש ערעור לעליון.

חודשו הליכים פליליים כנגד גבר שעשה מעשים מגונים בילדיו

במקביל לכך הגישה הבוקר פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר בקשה לחידוש הליכים בתיק שטיפלה תחנת מוריה בבירה בעניינו של גבר שהואשם בעבירות מין ואלימות כלפי ילדיו הקטינים. הגבר נמלט מישראל בעת ששהה במעצר בית ובסוף החודש שעבר 26.09.19 הוסגר לישראל לאחר שנעצר בפברואר השנה בברזיל אליה נמלט.

  ביום ה-7.9.2010 הוגש כתב אישום כנגד הגבר בבית המשפט המייחס לו ביצוען של עבירות מין ואלימות רבות נגד אשתו וכמה מילדיהם המשותפים, במהלך תקופת נישואיהם. באותו המועד הורה בית המשפט על מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.
לאחר בקשת שחרור למעצר בית ביום 19.12.10 הורה בית המשפט על חלופת מעצר בעניינו כך שישהה במעצר בית תחת איזוק אלקטרוני. אלא שזמן מה לאחר מכן הוא הצליח להימלט מהארץ לברזיל שם נעצר והוסגר לישראל.

היום פנתה פרקליטות המדינה לבית המשפט בבקשה לחדש את ההליכים הפליליים בעניינו של החשוד וכן להוסיף אישומים נוספים של עבירות מין שנחשפו בעת בריחתו של הנאשם וכן בדבר אישומים בגין עבירות שיבוש מהלכי משפט אשר התגלו במהלך בריחתו של הנאשם.
פרקליטו של הנאשם, עורך הדין משה מרוז ביקש מבית המשפט בנוסף על השהיית ההליכים עד להגשת ערעור, גם צו האוסר על פרסום פרטי הנאשם. השופט יואל עדן דחה בקשה זו והתיר פרסום הפרטים המובאים בידיעה זו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן