Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 30 באוקטובר, 2019

סליחה על ההפרעה, צמרמורת 2, אנדרגראונד בלט, קויה נוי, טעמי סין 2, 17 על הקצה, מחר אני איתך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סליחה על ההפרעה | Sorry To Bother You, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. בחור אפרו-אמריקני העובד בטלמרקטינג מסגל לעצמו מבטא 'לבן' ובעקבות זאת אחוזי המכירות שלו ממריאים. במהרה הוא מפלס דרכו לצמרת ונחשף גם לצדדים האפלים והמסוכנים של החברה. משחק: קית' סטנפילד, טסה תומפסון, דני גלובר. בימוי: בוטס ריילי. ארה"ב, 2018.

17:00 צמרמורת 2 | Goosebumps 2: Haunted Halloween, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 03 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

21:00 אנדרגראונד בלט | Underground Ballet, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כשאוהדי כדורגל נוהרים לאצטדיון טדי, נכנסת גם נדיה, ופונה לסטודיו לבלט קלאסי הממוקם מתחת למושבי בית"ר ירושלים. התקרה רועדת, הקולות נשמעים וחודרים, אך הסטודיו מבודד מהמציאות הירושלמית. פלנטה אחרת. לפני כעשור, נדיה טימופייבה ואמה נינה טימופייבה, פרימה בלרינה בבולשוי, עברו לירושלים ממוסקבה והקימו את הסטודיו. זו הייתה התאבדות מקצועית. בלט וכדורגל – שניהם נוגעים בתשוקות הטוטליות והראשוניות של האדם – שילוב סוריאליסטי. בימוי: לינה צ'פלין. ישראל, 2019.

21:00 קויה נוי | Kuya Noy, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בסוף שנות ה-70, תחת השלטון הדיקטטורי של פרדיננד מרקוֹס בפיליפינים, הקים נוי – צעיר מרדן, להקת פולק-רוק בשם 'אסין'. עד מהרה הפכה הלהקה לאחת הלהקות המצליחות בפיליפינים, תוך שהיא מייצרת להיטים שצרובים עד היום בתודעת החופש של העם הפיליפיני. כמה שנים לאחר התפרקותה של 'אסין', התאהב נוי באיילת – סטודנטית ישראלית מרמת השרון שביקרה בפיליפינים, והחליטה להישאר. לאחר שנולדה להם ילדה, הם החליטו לעבור לישראל. אלא שהזוגיות לא שרדה, ונוי עבר להתגורר בדרום תל-אביב, תוך שהוא מתפרנס מניקיון וממתן עיסויים, ומזניח לחלוטין את המוסיקה. היום, כשהוא בן 61 ובתו ללאל עומדת להתגייס לצה"ל, חיידק המוזיקה ניצת בו מחדש, והוא מחליט לחזור לפיליפינים ולאחד מחדש את הלהקה המצליחה. לראשונה מזה שנים, יאחז בגיטרה שהשאיר מאחור ויעז לחלום על עתיד חדש. האם יקבל סיכוי נוסף?

טעמי סין 2Flavorful Origins: Chaoshan Cuisine, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרה הלוקחת את הצופים למסע מהנה במיוחד בעקבות המסורות הקולינריות של סין, וחושפת את סיפוריהם של האנשים שיוצרים את המנות האהובות.

17 על הקצה | The Edge of Seventeen, נטפליקס | Netflix

סרט נעורים. חברתה הטובה (והיחידה) של נדין מתחילה לצאת עם אחיה השנוא, ועכשיו חייה של המתבגרת הצינית כבר ממש בלתי נסבלים. שחקנים: היילי סטנספילד, וודי הארלסון, קירה סדג'וויק. במאית: קלי פרמון קרייג. 104 דקות, ארה"ב, 2016.

מחר אני איתך | Tomorrow with You, נטפליקס | Netflix

דרמה קוריאנית. מנהל חברת נדל"ן, שיכול לנסוע בזמן כשהוא נוסע ברכבת התחתית, מתחתן עם צלמת כדי לשנות את עתידו.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן