Skip to content

חקירת החבלה החמורה בפעוטה – נעצר חשוד שלישי תושב השטחים

משטרת ישראל עצרה חשוד נוסף בעת ניסה להמלט לשטחים הכבושים. החשד: שהה עם התינוקת בעת שנחבלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חקירת נסיבות גרימת החבלה הקשה בתינוקת בת 10 חודשים מאשקלון מסתעפת.  לפני זמן קצר נעצר תושב השטחים שלפי החשד שהה עם הפעוטה ונמלט לכיוון השטחים מיד לאחר החבלה בפעוטה.
בפעילות חקירתית מהירה נעצר על ידי משטרת ישראל תושב שטחים בשנות ה-20 לחייו שעל פי החשד מעורב בגרימת חבלה קשה בפעוטה תושבת אשקלון.
מהמשטרה נמסר כי בעקבות המקרה נעצרה אמה (22) של הפעוטה וגם אביה הביולוגי לחקירה, בשעה האחרונה במסגרת חקירה מאומצת ומהירה אותר תושב שטחים בשנות ה-20 לחייו שעל פי החשד מעורב במקרה.  במסגרת פעולות החקירה עלה כי החשוד שהה טרם הדיווח על המקרה יחד עם הפעוטה ומיד שדווח אודות המקרה, עזב החשוד את המקום ובהמשך היום עזב אף את העיר אשקלון לכיוון השטחים אך הודות לפעולות מהירות, כאמור, אותר ונעצר סמוך לצומת פלוגות. הוא הועבר לחקירה במשטרה שממשיכה בחקירת המקרה בה עד כה נעצרו 3 חשודים.

אילוסטרציה (ארכיון משטרת ישראל)
אילוסטרציה (ארכיון משטרת ישראל)

כאמור התינוקת נמצאה אמש על-ידי השכנים ששמעו אותה בוכה, נכנסו לדירה – והם אלו שהזעיקו את מד"א ואת המשטרה. זמן קצר לאחר מכן אמה, צעירה בת 22, חזרה לדירה. כאמור, המשטרה עצרה את האם על מנת לברר אם היא השאירה את התינוקת לבד, לאן הלכה – ובמשך כמה זמן היא השאירה את בתה ללא השגחה לבדה. גם אביה הביולוגי תושב הפזורה הבדווית נעצר וכעת נעצר גם הצעיר תושב השטחים.על פי בית החוים סורוקה, הפעוטה נותחה ושוהה כעת בחדר טיפול נמרץ תינוקות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן