Skip to content

שוחררה ללא תנאי אם התינוקת שנחבלה חמורות ונפטרה היום

בית משפט מחוזי בבאר שבע הורה על שחרור האם בקבעו שאין כל חשד סביר לגביה והיא פנתה למכון לרפואה למשפטית להיפרד מבתה שנחבלה באורח חמור כשהייתה בידי בן זוג האם ששמר עליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט המחוזי בבאר שבע הורה היום (רביעי) על שחרורה המיידי וללא תנאים מגבילים של אם הפעוטה שהלכה הבוקר לעולמה. בית המשפט קבל את ערעורו של עורך הדין אורי דייגי מטעם הסנגוריה הציבורית, שייצג את האם בערעור וקבע כי לא קיים חשד סביר להמשך מעצר האם בת ה 22. הדיון נערך בדלתיים סגורות וצו איסור פרטי האם או כל פרט מזהה נותר בתוקפו.
עו"ד דייגי הגיב להחלטה ואמר כי
"בית המשפט המחוזי קבע שאין יסוד סביר לחשד כנגד האם ושיחרר אותה ללא כל תנאי". "ברור לכל שהאם היא קורבן, שצריכה כעת להתרכז באהל הכבד ובניסיון לשקם את חייה  ולא להיות אזוקה בבית המעצר", הוסיף דייגי וסיכם: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט המחוזי שקיבל את הערר שהגשנו והורה על שחרורה המידי".
מוקדם יותר כשנודע לו מות הפעוטה וכי המשטרה מנעה מהאם להגיע אל בתה שהועברה לאבו כביר פנה עורך הדין קובי פלומו המייצג את האם בבקשה דחופה לבית המשפט שהורה למשטרה ללוות את האם אל בתה.
עו"ד דייגי שברך על שחרור האם הוסיף כי כעת היא תוכל להגיע לאבו כביר להייפרד מבתה"

עורך דין אורי דייגי (תמונת יח"צ)
עורך דין אורי דייגי (תמונת יח"צ)

אתמול האריך בית המשפט באשקלון את מעצרו של דיאז עביד, תושב השטחים שהיה ככל הנראה בן זוגה של האם וקשר עצמו לחבלה החומרה שהובילה למות התינוקת וטען כי נפל והפיל את התינוקת, הזעיק את השכנים ורק אז נמלט לכיוון השטחים. הוא נעצר על ידי המשטרה בצומת פלוגות. נציג המשטרה טען בדיון כי ככל הנראה יש סימנים כי מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד עביד. הוא ציין כי החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. בנוסף לכך הוארך אתמול גם מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף, תוך התעלמות מהעבירה שביצע. אביה הביולוגי של התינוקת תושב הפזורה הבדווית שוחרר אתמול ממעצר ללא תנאים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן