Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 31 באוקטובר, 2019

בקשה מסתורית, חנות הספרים, גברת פלטשר, בית ספר נהיגה לנשים בסעודיה, מתיר עגונות, הבית, קנגן אשורה 2, איש משום מקום, חברה ללא שינה: משאלות לפני השינה, גרגו רוסלו: סליחה על אי-הנעימות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בקשה מסתורית | A Simple Favor, ערוץ Yes VOD

קומדיית פשע. סטפני היא אלמנה ואם לילד ביסודי המנהלת גם בלוג הורות. בנה של סטפני, מיילס לומד בכיתה עם ניקי. אמו של ניקי, אמילי היא אמא עובדת אשר הופכת לחברתה של סטפני. כאשר לאמילי יש משבר בעבודה היא מבקשת מסטפני לשמור על ניקי בנה, אך כעבור יומיים בהם אמילי אינה עונה לטלפון סטפני מתחילה להבין שחברתה פשוט נעלמה. סטפני מחליטה לקחת על עצמה את חקירת היעלמותה של חברתה המסתורית. שחקנים: אנה קנדריק, בלייק לייבלי, אנדרו ראנלס. במאי: פול פייג. ארה"ב, 2018.

חנות הספרים | The Bookshop, ערוץ Yes VOD

דרמה. אנגליה, 1959. אלמנה מחליטה לפתוח חנות ספרים בעיירת חוף קטנה ומנומנמת. עד מהרה מפיחה החנות רוח חדשה בקרב הקהילה השמרנית, אך גם התנגדות עיקשת מצידה של גבירה מקומית. משחק: אמילי מורטימר, פטרישה קלארקסון, ביל ניי. בימוי: איזבל קויצ'ט. אנגליה, 2018.

גולסטאריות 2, ערוץ Hot VOD

סדרת הקאלט חוזרת. השנה תכלול נבחרת הנשים הבועטת את מפיקת האירועים – אירית רחמים, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר – שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר – ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ' – בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער – שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית – קארין סנדל, זוכת 'מיס טרנס ישראל' – תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים – אביגיל שרעבי, הדוגמנית – לי לוי, כדורגלנית העבר – מיטל דיין, והדוגמנית והשחקנית – דניאל גרינברג. את בנות הנבחרות יאמנו העונה המאמן האגדי שייע פייגנבוים והעיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי.

22:00 גברת פלטשר | Mrs. Fletcher, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 28 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 בית ספר נהיגה לנשים בסעודיה | Saudi Women’s Driving School, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 25 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 מתיר עגונות, כאן 11

סדרת דרמה בת 12 פרקים. הרב יוסף מוראד (אביב אלוש) הוא רב-בלש-פסיכולוג, שתפקידו לאתר בעלים סרבני גט ולשכנע אותם לחתום על גט ולשחרר הנשים העגונות מהכלא ההלכתי. מכיוון שהוא נחשב לעילוי תורני, שידכו אותו לחנה (אביגיל קובארי) – בתו האשכנזייה של אב בית הדין (נתן דטנר). חנה מסתירה  סוד שמאיים על הזוגיות שלהם. כשסימני האזהרה נערמים, הוא עוקב אחרי אחריה ומגלה שהיא חווה משבר אמוני וחיה בזהות כפולה. על מנת לשמור על שלמות הבית ובשל אהבתו לחנה, הוא נאלץ להגמיש את חוקי ההלכה על פיהם הוא חי. הרב יוסף, שבעבודתו משחרר נשים משליטתם של בעלים סרבנים, מגלה שאת אשתו שלו קשה לו לקבל. בימוי: דוד אופק, תמר קיי.

22:00 הבית | Welcome Home, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD

בניסיון להצית מחדש את הניצוץ של מערכת היחסים המתפוררת שלהם, זוג צעיר שוכר וילה יפהפייה ורומנטית בכפר באיטליה, אך עד מהרה הם מוצאים עצמם קורבנות בתוכנית זדונית של בעל המקום. משחק: ארון פול ("שובר שורות"), אמילי רטאייקאוסקי. בימוי: ג'ורג' רטליף. ארה"ב, 2018.

קנגן אשורה 2 | 2 Kengan Ashura, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת האנימה. אוהמה טוקיטה נכנס לעולם מחתרתי שבו מחלקות עסקיות מיושבות על ידי קרבות אכזריים בין גלדיאטורים. הכסף לא מעניין אותו, הוא רק רוצה להילחם – ולנצח.

איש משום מקום | Nowhere Man, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה סינית. פושע חסר מורא שחבר בארגון פשע מסובך בשתי מזימות שמתרחשות בהפרש של עשר שנים, ואין לו ברירה אלא לברוח מהכלא ולהציל אחד מיקיריו.

חברה ללא שינה: משאלות לפני השינה | Sleepless Society: Bedtime Wishes, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח תאילנדית. דיילת בחופשה במלון פוגשת גבר עשיר ומסתורי עם אישיות כפולה.

מלאל | Malaal, נטפליקס | Netflix

סרט בוליוודי מוזיקלי.

גרגו רוסלו: סליחה על אי-הנעימות | Grego Rossello: Disculpe las molestias, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאי הארגנטיני גרגו רוסלו מדבר עם הקהל בבואנוס איירס על כוכבות בעידן המודרני, אוכל במטוסים, אהבת אחים ועוד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן