Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 03 בנובמבר, 2019

 כיתה ח', ביה, מרתה אופה 11, בוקר אחד 2, השחקן, שלושה זרים זהים, טקס EMA MTV 2019, ג'ון הג'יהאדיסט – אנטומיה של טרוריסט, בידיים טובות 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כיתה ח' | Eighth Grade, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמת התבגרות. נערה ביישנית מנסה להתמודד עם חרדת המעבר מהחטיבה לתיכון בעזרת בלוג וידאו שבו היא מחלקת טיפים לחיים. אך בבית הספר, מול הנער בו היא מאוהבת או הבנות המקובלות, היא מתקשה ליישם את העצות בעצמה. משחק: אלזי פישר, ג'וש המילטון. בימוי: בו ברנהם. ארה"ב, 2018.

ביה | Bia, סלקום TV

טלנובלה חדשה לנוער מבית היוצר של דיסני, היוצרים של הטלנובלה הארגנטינאית "סוי לונה". נערה בת 16 עם כשרון אדיר בשירה ובאמנות, מנסה להצליח תוך שהיא עסוקה בבירור הנסיבות המסתוריות שהביאו להיעלמות אחותה.

21:15 מרתה אופה 11 | 11 Martha Bakes, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרת האפייה בכיכובה של כוהנת הבישול מרתה סטיוארט, בה היא שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפיה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה. בעונה זו – אפייה עם פירות יבשים, סוגי לימונים והאפייה איתם, מתכונים עם תפוחים, אפייה עם מוצרי חלב ועוד.

22:00 בוקר אחד 2 | Keeping Faith 2, ערוץ Yes Edge

עונה חדשה לדרמה הוולשית. ספוילר – בסיום העונה הקודמת, אוון חזר במפתיע, ובעונה החדשה פיית' נגררת אל תוך ארגון הפשע שמסתבר שאוון הוא חלק ממנו, בעודה מנסה להחזיר את חיי משפחתה לשגרה.

22:00 השחקן | The Player, ערוץ Yes3

אטירה הנשכנית על תעשיית הסרטים ההוליוודית. מפיק סרטים מצליח מקבל איומים על חייו, ומסתבך בפרשיית רצח. שלל הופעות אורח של מיטב הכוכבים והבמאים האמריקניים בסרט שזכה לאהדת הביקורות, היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר וזכה בפרס הבמאי בפסטיבל קאן. משחק: טים רובינס, גרטה סקאקי, וופי גולדברג ושלל הופעות אורח של ג'ון קיוזאק, אנג'ליקה יוסטון, ברוס וויליס, ג'וליה רוברטס, מרטין סקורסזה ועוד. בימוי: רוברט אלטמן. ארה"ב, 1992.

22:00 שלושה זרים זהים | Three Identical Strangers, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 בנובמבר, 2019, בסלקום TV

22:00 טקס 2019 EMA MTV, ערוץ MTV Music

טקס הפרסים הגדול של MTV אירופה ייערך השנה בסביליה שבספרד בהנחיית כוכבת הפופ בקי ג'י.

22:10 ג'ון הג'יהאדיסט – אנטומיה של טרוריסט | Unmasking Jihadi John, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מסעו המרתק של מוחמד אמוואזי, שהפך מנער לונדוני טיפוסי לאחד הטרוריסטים הידועים בעולם: 'ג׳יהאדי ג׳ון'. בני משפחות קורבנותיו, ואנשי החוק שרדפו אחריו, מדברים לראשונה. בנוסף, הסרט עוקב אחר המצוד אחר הטרוריסט הידוע לשמצה שנרדף על ידי ארגונים שונים כגון הפנטגון ובכירים בבולשת הבריטית, שמעולם לא דיברו על אותם מבצעים עד היום. ארה"ב, 2019.

22:50 בידיים טובות 2 | Trust Me 2, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 15 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן