Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 07 בנובמבר, 2019

אריזונה, קפטן מארוול, תאטרון אפולו, כל מה שתרצה, מייל 22, נסחפים, ערי טרף, משוכפלים, ג'יימי מבשל צמחוני, עיצוב מנצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אריזונה | Arizona, סלקום TV

קומדיה שחורה על קאסי פאולר, אם חד הורית שחייה משתנים בין רגע בגלל שהייתה עדה לרצח, בעיצומו של משבר הדיור ב-2009. שחקנים: דני מקברייד, רוזמרי דווייט, קייטלין אולסון. במאי: ג'ונת'ן אם. ווטסון. 85 דקות, ארה"ב, 2018.

קפטן מארוול | Captain Marvel, סלקום TV

שובר קופות ענק מסדרת היקום הקולנועי של מארוול. טייסת מכדור הארץ הופכת לגיבורת על מהחזקות ביקום בזמן מלחמה גלאקטית בין שני מינים של חייזרים. שחקנים: ברי לארסון, סמואל ל. ג'קסון, בן מנדלסון. במאים: אנה בודן, ריאן פלק. 125 דקות, ארה"ב, 2019.

תאטרון אפולו | The Apollo, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפורו של היכל המוזיקה האייקוני בניו יורק. תאטרון 'אפולו' המיתולוגי, ששוכן בלב שכונת הארלם במנהטן היה התאטרון הראשון שאיפשר, מצד אחד, לאמנים אפרו-אמריקנים לעלות ולהופיע כמו כולם ומצד שני סיפק בידור לקהל האפרו-אמריקני שהודר מתיאטראות אחרים. הסרט מביא את סיפורו של התאטרון המפורסם מהקמתו בשנות ה-30 ועד ימינו בעזרת קטעי ארכיון נדירים, צילומים ממופעים שהועלו בתאטרון וראיונות עם אנשים שעבדו והופיעו בו, ביניהם בנו של מייסד התאטרון פרנק שיפמן. בימוי: רוג'ר רוס וויליאמס. 102 דקות, ארה"ב, 2019.

כל מה שתרצה | Everything You Want | Tutto Quello Che Vuoi, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מרגשת ועטורת שבחים. צעיר חסר אמביציה מתחיל לעבוד בסיוע למשורר ותיק שאינו בקו הבריאות. עד מהרה נוצר בין השניים קשר מיוחד ועמוק, וההרפתקה לא מאחרת לבוא. משחק: אנדריאה קרפנזאנו, ג'וליאנו מונטאלדו. בימוי: פרנצ'סקו ברוני. איטליה, 2017.

מייל 22 | Mile 22, ערוץ Yes VOD

לוחם מנוסה וחסר פחד עומד בראש יחידה חשאית היוצאת לאינדונזיה, במטרה להבריח שוטר מקומי המחזיק במידע רגיש ששימוש בו עלול להוביל לתוצאות הרסניות. משחק: מארק וולברג, איקו וויס, ג'ון מלקוביץ'. בימוי: פיטר ברג. ארה"ב, 2018.

נסחפים | Adrift, ערוץ Yes VOD

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. מסע הפלגה של זוג אוהבים משתבש כאשר סופת הוריקן אימתנית מטלטלת את ספינתם. כעת, נגד כל הסיכויים, מנסים השניים לשרוד לבד בלב ים. משחק: שיילין וודלי, סאם קלאפלין. בימוי: בלתזר קורמקור. ארה"ב, 2018.

ערי טרף | Mortal Engines, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

פנטזיית הרפתקאות. בעתיד אפוקליפטי בו ערים ממונעות טורפות כל מה שעומד בדרכן, בחורה צעירה יוצאת למסע נקמה נגד האיש שרצח את אמה, וכעת מנסה להשתלט על העולם. משחק: הרה הילמר, הוגו וויבינג. בימוי: כריסטיאן ריברס. ארה"ב, 2018.

משוכפלים | Replicas, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1

מותחן עתידני בכיכובו של קיאנו ריבס. מדען שאפתן ומבריק מנצל את הידע שלו על מנת להחזיר את אשתו וילדיו לחיים לאחר שנהרגו בתאונת דרכים. עכשיו הוא נאלץ להילחם מול השלטונות האוסרים על השכפול. בימוי: ג'פרי נחמנוף. ארה"ב, 2018.

22:10 ג'יימי מבשל צמחוניJamie's Ultimate Veg, ערוץ האוכל

השף ג'יימי אוליבר משתף את המתכונים הצמחוניים האהובים עליו, ושואב השראה ממטבחים ברחבי העולם. במהלך פרקי הסדרה יבקר אוליבר בישראל, בה יכין פלאפל בבית לחם ושווארמה טבעונית בתל אביב, יבקר בשוק הירקות והפירות הגדול ביותר בהודו, יפקוד מקדש סיקי ויכין גרסאות צמחוניות למנות בריטיות ידועות.

22:50 עיצוב מנצחBest Room Wins, ערוץ החיים הטובים

ריאליטי עיצוב. מדי פרק יתחרו זה בזה שני מעצבי פנים נחשבים שיידרשו לערוך מייק אובר יוקרתי לחדר זוגי. העיצוב הסופי יישפט על ידי המנחה, המעצבת ג'נבייב גורדר, יחד עם עורכת ELLE Decor, וויטני רובינסון, ופאנל של שופטים מתחלפים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן