Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 09 בנובמבר, 2019

אסונות מפלסטיק 6, אמא אמריקאית 4, למצוא את המיליונים של אסקובר 2, כל מה שתרצה, נקמה חריפה, אנתרקס, דברים קטנים 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 אסונות מפלסטיק 6 | Botched 6, ערוץ !E

הסדרה חוזרת לעונה שישית. בעונה זו, הרופאים יתמודדו עם עוד מקרים מזעזעים של ניתוחים שהשתבשו, ויעזרו לשקם את חייהם של המטופלים, הכוללים אישה שמגדלת שיער ערווה על הלחי לאחר השתלת עור כושלת, מטופלת עם שתל בישבן שמתהפך כל הזמן, אישה עם ארבעה שתלים בחזה.

19:30 אמא אמריקאית 4 | American Housewife 4, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לקומדיה. הסדרה נוגעת בתכנים סטראוטיפיים הנוגעים לאמהות ועקרות בית – הנתפסות כעצלניות או לא מועילות – נושאים הקשורים במשפחתיות, עבודה, בית ספר, חברה ומעמד כלכלי ועוד.

22:00 למצוא את המיליונים של אסקובר 2 | Finding Escobar's Millions 2, ערוץ דיסקברי

בעבר, האיש המבוקש ביותר על פני כדור הארץ, ברון הסמים הידוע לשמצה פבלו אסקובר, קבר ברחבי קולומביה כמויות עצומות מהונו, המוערך ב-50 מיליארד דולר. מרבית הכסף הזה לא התגלה מעולם. כעת, שני קציני סי.איי.איי. בעבר והכשרה של עשר שנות עבודה מעבר לים – חוברים לסוכנים המקוריים של המנהל לאכיפת הסמים במטרה למצוא את הכסף. אחרי בדיקה קודמת של לא מעט רמזים ושלילת מקומות אפשריים רבים, חברי הצוות המובחר הזה חושבים שנמצאים בידם הרמזים המבטיחים ביותר אי פעם. תודות לאנשי קשר חדשים מקרב תומכיו לשעבר של אסקובר ומידע חדש שאספו, הם ממשיכים במשימתם האגדית: להחזיר את הכסף לממשלת קולומביה ולתושביה.

22:00 כל מה שתרצה | Everything You Want | Tutto Quello Che Vuoi, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 07 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 נקמה חריפה | Peppermint, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 01 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:30 אנתרקס | Anthrax, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

שי, נועם, דני, אלון ואביבי שירתו יחד בצבא בסיירת מגלן. בזמן שירותם הצבאי הם התנדבו לקחת חלק בניסוי שמטרתו הייתה למצוא חיסון נגד אנתרקס. שבע שנים אחרי, הם מגלים שלחיסון יש תופעות לוואי הרסניות ויוצאים ברגשות מעורבים למסע לחשיפת האמת המטרידה והמפתיעה, ולהתמודדות עם מציאות חדשה ומאיימת. משחק: אודי פרסי, עמית אפשטיין, דנה מיינרט. בימוי: שי שרף. ישראל, 2018.

דברים קטנים 3 | 3 Little Things, נטפליקס | Netflix

עונה 3 לדרמה הרומנטית ההודית. זוג בני-עשרים פלוס שגרים ביחד מתמודדים עם העליות והמורדות בעבודה, עם המורכבות של מערכת יחסים בעידן המודרני ועם החיים במומבאי של ימינו.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן