Skip to content

פיאט דוקאטו ואיווקו דיילי חדשות בתקן יורו 6D

IVECO דיילי יורו 6D החדשה כוללת לראשונה חבילת מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, עם בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת סיוע אוטומטית לנסיעה בפקק במחיר החל מ 269 אלף שקלים, וכן את הפיאט דוקאטו יורו D6 הכולל אף הוא מערכות בטיחות כסטנדרט, אשר יוצע לראשונה עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר החל מ 257 אלפי שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמל"ת בדבריו בעת השקת הדגמים החדשים: "אנו גאים להשיק את דגמי המסחריות המובילות בקטגוריה-  איווקו דיילי יורו 6D החדשה והמתקדמת אשר מהווה הוכחה נוספת לעליונות הטכנולוגית של איווקו וכן את פיאט דוקאטו יורו D6 אשר מובילה את הסגמנט לאורך שנים רבות ומציגה שורה של שיפורים, בהם לראשונה תיבת הילוכים אוטומטית לנסיעה נוחה יותר וחסכונית יותר.  הדגמים החדשים יסייעו לנו להמשיך בדומיננטיות בתחום המסחריות, ולהעניק את הפתרונות הטובים ביותר לכל לקוח ולכל צורך"

IVECO דיילי יורו 6D החדשה (צילום:באדיבות היצרן)

IVECO דיילי יורו 6D החדשה, עושה התקדמות משמעותית לעבר נהיגה אוטונומית ובטיחותית עם הצגתן של מערכות עזר מתקדמות לנהג. טכנולוגיות מתקדמות אלו מאפשרות לנהג ליהנות מבטיחות מרבית. בנוסף למערכות סטנדרטיות הנדרשות ע"פ התקינה (התראה מסטייה מנתיב והתראה על התנגשות מלפנים), הדיילי החדשה תכלול מערכות נוספות כגון: בלימה אוטונומית כאשר יש חשש להתנגשות מלפנים, החל ממהירות של 5 קמ"ש. בקרת שיוט מסתגלת ובקרת זחילה (בגרסאות האוטומטיות) המאפשרות שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים תוך כדי האצה והאטה באופן אוטומטי ועד לעצירה מוחלטת. מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב המסובבת את גלגל ההגה. מערכת סיוע למניעת סטייה מנתיב עקב רוח צד פתאומית. מערכת לניטור אויר בצמיגים המתריעה על לחץ נמוך באחד או יותר מהצמיגים. הפעלה אוטומטית של אורות דרך ומגבים בהתאם לתנאי הסביבה. הפעלה אוטומטית של אורות גבוהים.

בנוסף לעיצוב חיצוני מעודכן, הדיילי החדשה תוכננה כך שעלויות האחזקה השוטפות יהיו נמוכות יותר ע"י פגוש קדמי בעל שלושה חלקים ופנסים ראשיים LED. נוחות התפעול והנהיגה שופרו משמעותית ע"י החלפת מנגנון ההגה לחשמלי ופונקציית ההיגוי ה"רך" בתוך העיר וכן ע"י בלם החנייה החשמלי המופעל ומתנתק אוטומטית. בנוסף עבר גלגל ההגה שדרוג והוא כולל כעת שליטה על כלל מערכות הרכב ללא הורדת הידיים מההגה בזמן נסיעה. לוח המחוונים מוצג בעברית ומתממשק למערכת מולטימדיה 7" מקורית בעברית אף היא.

פיאט דוקאטו יורו D6 חדשה (צילום:באדיבות היצרן)

פיאט דוקאטו יורו D6 היא המסחרית האירופאית המובילה ב- 12 שווקים אירופאים. ספינת הדגל בעולם הקאמפרים והרכבים המוסבים ומובילה את הסגמנט בישראל ב-8 שנים האחרונות. מנוע ה E6D החדש הוא חסכוני, יעיל וידידותי לסביבה וכל זאת תוך הצגת ביצועים עוצמתיים. הדוקאטו תשווק בישראל עם מנוע 2.3 ל' יורו 6D עם הספק ומומנט משודרגים: 140 כ"ס עם מומנט של 35.6 קג"מ, 180 כ"ס עם מומנט של 45.8 קג"מ – הרכב החזק בסגמנט עם המומנט הגבוה ביותר

לראשונה תוצע בדגמי פיאט דוקאטו תיבת הילוכים אוטומטית חדשה. תיבת ההילוכים מבית ZF היא פלנטרית ובעלת 9 מהירויות, ותשווק במקביל לתיבת ההילוכים הידנית המוכרת בעלת 6 המהירויות. פיאט דוקאטו תשווק עם מכלול אבזור בטיחותי היקפי חדש הכולל בתוכו: התרעת סטייה מנתיב, התרעת סכנת התנגשות, מערכת בלימה אוטומטית, בקרת אורות דרך גבוהים אוטומטית, מערכת זיהוי תמרורי תנועה, מערכת תצוגה דיגיטלית של לחצי האוויר בצמיגי הרכב, חיישני זיהוי שטחים מתים (בדגמי וואן סגורים), חיישני זיהוי תנועה חוצה מאחור (בדגמי וואן סגורים)

בנוסף, רמת האבזור משתדרגת וכוללת אביזרי נוחות חדשים ומתקדמים: מערכת שמע מקורית (מולטימדיה) הכוללת מסך מגע בגודל "7, ממשקי APPLE CAR PLAY  ו – ANDROID AUTO, בלוטות' ושקע USB.

שיווק הדגמים יחל באירוע מכירות מיוחד אשר יתקיים ב – 5.11 באולם LAGO ראשל"צ ובמסגרתו יוצעו למכירה כל דגמי המסחריות והמשאיות בתנאי מכירה אטרקטיביים.

החטיבה העסקית של סמל"ת אחראית על שיווק מותגי החברות פיאט, איווקו וראם ומציגה את מגוון הדגמים הרחב המשווק בישראל הכולל את דגמי המסחריות של פיאט, רכבי הפיק-אפ מתוצרת RAM ואת מגוון המשאיות, הכבאיות ורכבי ההיסעים מתוצרת איווקו.  בין היתר מספקת החטיבה כלי רכב לנציבות הכבאות, חברת החשמל, דואר ישראל, משרד הביטחון, שירות בתי הסוהר, חברת ברינקס וחברת השילוח הבינלאומית  UPS.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן