Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 10 בנובמבר, 2019

טקס בחירת הקהל של ערוץ E!, החלום ההודי: בדרך לפרישה 3, אלט-רייט: עידן הזעם, המספריים של אדוארד, לוחמי אוויר 2, חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

02:00 טקס בחירת הקהל של ערוץ  E! | יE! People's Choice Awards 2019, ערוץ !E

טקס בחירת הקהל הוא הטקס היחיד בו כל הזוכים נבחרים על ידי המעריצים, שמצביעים לכוכבים האהובים עליהם ב-43 קטגוריות מעולמות הקולנוע, טלוויזיה, מוזיקה ודיגיטל. ההצבעה פתוחה למעריצים מכל העולם, כולל ישראל.

22:00 החלום ההודי: בדרך לפרישה 3 | 3 Indian Dream Hotel on Tour, ערוץ הטיולים

קבוצת ידוענים בסתיו חייהם יוצאים לחפש את המקום המושלם להזדקן בו. הפעם יחברו להרפתקה פנים מוכרות מעונות קודמות, כגון השחקנית האוסטרלית מרים מרגוליס, הזמרת האמריקנית שיליה פרגוסון ואושיית הטלוויזיה בובי ג'ורג', לצד תוספת חדשה בדמותו של הסופר והפוליטיקאי בדימוס סטנלי ג'ונסון. בעונה זו תיסע החבורה למדינה שאף פעם אינם רחוקה מהכותרות: רוסיה.

22:00 אלט-רייט: עידן הזעם | Alt-Right: Age of Rage, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

קבוצת 'הימין האלטרנטיבי' (ה-'Alt-Right') נולדה בארצות הברית והתפשטה כבר ברחבי העולם כולו. חברי הקבוצה, גזענים ואנטישמים, תומכים בעצירת זרם המהגרים ובהגנה על זכויות ה'לבנים' ברחבי העולם. רוב פעילותה של הקבוצה נעשית דרך המדיה החברתית אך חברי הארגון נפגשים גם בסתר כדי להתכונן לקראת 'מלחמת הגזע', שלטענתם, קרבה ובאה. הסרט מביא תיעוד מקרוב של שנת נשיאותו הראשונה והסוערת של טראמפ בארצות הברית, כשהמתח בין תנועת ה'אלט-רייט' הימנית ובראשה ריצ'רד ספנסר לבין תנועת 'אנטיפה', הנלחמת בפשיזם (שבין מוביליה – דאריל למונט ג'נקינס) מגיע לשיאו. הסרט עוקב מקרוב אחרי האקטיביסטים משני הצדדים ואחרי השתלשלות האירועים שהביאו לטרגדיה בעצרת איחוד הימין בשארלוטסוויל באוגוסט 2017, כשרכב דרס 20 מפגינים שמחו נגד הפגנת הימין. בימוי: אדם בהאלה לאף. 105 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 המספריים של אדוארד | Edward Scissorhands, ערוץ Yes3   

האגדה על הנער שבמקום ידיים יש לו זוג מספריים חדות. כאשר משפחה אמריקנית מאמצת אותו לביתה, הוא הופך עד מהרה לשיחת היום בקרב בנות העיירה, ואף מתאהב באחת מהן. משחק: ג'וני דפ, וינונה ריידר, וינסנט פרייס, אלן ארקין. בימוי: טים ברטון. ארה"ב, 1990.

23:15 לוחמי אוויר 2 | Air Warriors 2, ערוץ ההיסטוריה

עונה שניה לסדרה השופכת אור על כלי הטיס הבולטים בעבר ובהווה (מטוסים, מסוקים, רחפנים), שבשימוש חילות אוויר בשדות קרב שונים ברחבי העולם. הסדרה אף מפנה זרקור על הטייסים עצמם ושאר חברי צוות האוויר המסורים, האחראים על השימוש והתפעול היומיומי של המכונות המעופפות הללו.

חוק הפטריוט עם חסן מינאג' 5 | 5 Patriot Act with Hasan Minhaj, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לסדרת האירוח הפוליטית. חסן מינאג' מציג זווית מבט שנונה ורבת ניואנסים על אקטואליה, פוליטיקה ותרבות מהעולם.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן