Skip to content

אדם הצית עצמו באולם בית משפט בבאר שבע

הגבר בשנות ה-70 לחייו הצית עצמו בעת שהשופט נעדר מהאולם. פרקליט של הסנגוריה הציבורית כיבה אותו באמצעות גלימתו. מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבו קשה. המשטרה עדיין מבררת את הנסיבות לאקט של ייאוש. שופט בית המשפט צבי פורר הודה לפרקליט שכיבה את האש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אדם הצית את עצמו הבוקר (ראשון) באולם בית המשפט בבאר שבע ומצבו מוגדר כקשה. ממד"א נמסר כי גבר כבן 70 פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא מורדם ומונשם. הוא סובל מכוויות בכל גופו. מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות אדם שהצית עצמו באולם דיונים בבימ"ש השלום בבאר שבע וכי שוטרים הגיעו למקום ופתחו בבדיקה. מבית החולים סורוקה אליו פונה הפצוע נמסר כי ל"חדר הטראומה בבית החולים פונה פצוע הסובל מכוויות בפלג גוף עליון. מונשם ומורדם.מצבו מוגדר קשה".
עו"ד עפרה סיבוני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הלקוח שהצית עצמו אמרה: "אני עדיין לא מעכלת את האירוע הקשה. ומאחלת ללקוח החלמה מהירה.  אני רוצה להודות ולהביע את הערכתי לחברי עו"ד ליאור כהן ולאנשים שהיו באולם , התעשתו והגישו לאיש עזרה שאני מקווה שתצליח את חייו".

מפרטים ראשוניים עולה כי מתברר ככל הנראה אחד הנאשמים במשפט המתנהל אצל השופט צבי פורר מבית משפט השלום בעיר הצית את עצמו בעת שהשופט לא היה באולם. לפי עדויות – עורך הדין ליאור כהן, פרקליט מטעם הסנגוריה הציבורית שנכח באולם בעניין אחר כיבה את האש באמצעות גלימתו ומטף. עוד עולה כי האדם, דובר צרפתית, עמד לפני שימוע בשני תיקים לא חמורים.

שופט בית המשפט צבי פורר הודה לפועלו של עורך הדין כהן והסביר את אשר אירע: "החלטה זו ניתנת לאחר אירוע קשה שהתרחש באולם. יודגש כי השופט לא נכח באולם. הנאשם נכנס לאולם בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית. הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית. מיד לאחר מכן אמר הנאשם מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו. לאחר מכן החלו הנוכחים באולם לפעול על מנת לכבות את הדליקה".
השופט הודה לעורך הדין וכתב בהחלטתו: "חשוב לציין כי עו"ד ליאור כהן מטעם הסנגוריה הציבורית נכנס ללשכת השופטים, לקח משם מטף כיבוי על מנת לכבות את הדליקה שאחזה בנאשם. לאולם נכנס אחריו גם כב' השופט א. דורון. למקום הוזעקו מיד אנשי הביטחון, כוחות הצלה, כיבוי ומשטרה. הנאשם פונה לבית החולים במצב קשה ובית המשפט מאחל לו החלמה מהירה.  חשוב לציין את פועלו של עו"ד כהן ולהודות לה על תושייתה אשר עשתה כל שביכולתה לסייע לנאשם".  עוד החליט השופט כי "במצב דברים זה ייקבע התיק לתזכורת במעמד המאשימה ליום 19.12.30 בשעה 00:9".

מרגלות בית המשפט (צילום מד"א מבצעי)
מרגלות בית המשפט (צילום מד"א מבצעי)

ממד"א נמסר כי בשעה 11:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר עם כוויות במבנה ציבורי בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה גבר כבן 50 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א מאיר לסרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן