Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 18 בנובמבר, 2019

ספיידרמן: ממד העכביש, קיקיוואקה 4, ריי דונובן 4, רשימת הפליי, האי עם בר גרילס 6, סודות המוח עם פרופסור יורם יובל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ספיידרמן: ממד העכביש | Spider-Man: Into The Spider-Verse, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אנימציה מדהימה וזוכת פרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. ביקום בעל עולמות מקבילים, חוברים מספר ספיידרמנים שונים ומשונים לעולם של מיילס מוראלס, ספיידרמן צעיר ומגושם, במטרה להציל את עולמו שלו מפני מדען מרושע. דיבוב לעברית: גל שמי, אורי זלצמן, ספיר דרמון. בימוי: פ. רמזי, ב. פרסיצ'טי, ר. רוטמן. ארה"ב 2018.

קיקיוואקה 4 | Bunk'd 4, סלקום TV

עונה חדשה לסדרה הקומית לנוער של דיסני קידס על הרפתקאות מחנה קיץ מיוחד במינו.

06:00 ריי דונובן 7 | Ray Donovan 7, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמת הפשע של רשת Showtime. ספוילר – בעונה השביעית, ריי ממשיך בטיפול הנפשי אצל המטפל שלו (אלן אלדה) בעודו מתמודד עם ראש העיר המושחת, פראטי (זאק גרנייר, "האישה הטובה"), שמצליח להחזיר רוחות מעברו של מיקי לעיר ניו יורק, שוטרת מקומית שרודפת אחר האמת ולקוחות ותיקים וחדשים – ריי נאבק למצוא איזון בין טיפול בלקוחותיו לטיפול בעצמו. באנצ'י, שמקווה למצוא התחלה חדשה, גר בינתיים בדירתו של ריי ועובד בבית מרקחת. טרי מקבל הצעה לטיפול חדש במחלתו, דריל מנסה למצוא את מקומו בשבט דונובן, וברידג'יט וסמית'י מתמודדים עם חיי הנישואין.

20:00 רשימת הפליי | The Flay List, ערוץ Food Network

בובי פליי מבקר במסעדות בהן הוא אוכל כבר שנים, בעוד שסופי מציגה לאביה את התגליות החדשות והטעימות שלה. בין אם זה ביקור בפיצרייה בגריניץ' וויליג׳ בכדי לטעום חתיכת פיצה ניו יורקית קלאסית או נסיעה במעבורת בשביל לחמניות לובסטר מפוארות, בובי וסופי מבקרים במסעדות ישנות וחדשות, ויוצאים לחוויה קולינרית יוצאת דופן.

21:00 האי, עם בר גרילס 6 | 6 The Island with Bear Grylls, ערוץ דיסקברי

בקרב נגד איתני הטבע וזה נגד זה, 12 זרים ננטשים למשך חודש על אי מרוחק באוקיינוס השקט. הם צריכים לנהל מלחמת הישרדות תחת עינו הפקוחה של שוחר ההרפתקאות, בר גרילס. אבל לא מדובר רק בהישרדותו של החזק ביותר: 100,000 ליש"ט במזומן מוחבאים ברחבי האי הנידח הזה, וכל אחד יכול לזכות בהם – אם רק יצלחו למצוא את הכסף.

21:00 סודות המוח עם פרופסור יורם יובל, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הסדרה עוקבת אחרי התפתחות המוח בכל שלב בחיינו ומספקת לצופים עצות מועילות לשיפור חייהם בכל גיל. לצד מחקרים מרתקים וניסויים רלוונטיים, מתארחים בסדרה שורה של מומחים מתחום חקר המוח והפסיכולוגיה, המנסים לשפוך אור על אחד האיברים הכי מורכבים בגופנו. הפרק הראשון בסדרה עוסק בהתפתחות המוח עוד משלב ההיריון ועד גיל 18 – בפרק זה חושף פרופ' יורם יובל את החשיבות הקריטית של התפתחות המוח כבר בשלבי ההיריון המוקדמים. הפרק השני מתמקד בתחום הריגשי בחיינו הבוגרים עד שלב הזקנה – תוך שימת דגש על החלק הריגשי שנמצא במאבק תמידי מול השכל תוך הצעה להתמודדות עם מאבק זה והגעה לאיזון ושלווה. הפרק השלישי עוסק במוח בשלב הזקנה בשילוב עצות וטיפים חיוניים היכולים לסייע בעצירת תהליכי דמנציה. בימוי: איילת הלר. ישראל, 2019.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן