Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 21 בנובמבר, 2019

הבית שג'ק בנה, עץ האגס הפראי, סיקאריו: הנקמה, נקודת שוויון 2, לחגוג את החיים, אליס בארץ הפלאות: מבעד למראה, מטלות מוזרות, הדור שלי, אביר לחג, בשר ודם, הפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבית שג'ק בנה | The House That Jack Built, ערוץ Yes VOD

דרמה פרובוקטיבית לבעלי עצבים חזקים בלבד, מהילד הרע של עולם הקולנוע, לארס פון טרייר. סיפורו של רוצח סדרתי, משכיל וחובב תרבות כמו גם פסיכופת ומסוכן, שבמשך 12 שנה הטיל אימה ופחד על תושבי מדינת וושינגטון. משחק: מאט דילון, אומה תורמן, ברונו גאנץ. דנמרק, 2018.

עץ האגס הפראי | The Wild Pear Tree | Ahlat Ağacı, ערוץ Yes VOD

סרטו האנושי והמרגש של נורי בילה ג'יילאן. גבר צעיר החולם להיות סופר חוזר לבית הוריו. כוונתו לחסוך כסף להוצאת ספרו הראשון, אך קודם עליו להתמודד עם חובותיו של אביו המהמר. משחק: איידין דוגו דמירקול, בנו יילדירימלר. טורקיה, 2018.

סיקאריו: הנקמה | Sicario 2: Day Of The Soldado, ערוץ Yes VOD

סוכן פדרלי נשלח לגבול מקסיקו כדי לעצור את כנופיות הסמים המשגשגות. מטרתו היא לייצר מלחמה בין הכנופיות ולשם כך הוא שוכר עורך דין מקומי שעוזר לו במשימה. משחק: בניסיו דל טורו, ג'וש ברולין, מת'יו מודין. בימוי: סטפנו סולימה. ארה"ב, 2018.

נקודת שוויון 2 | The Equalizer 2, ערוץ Yes VOD

סרט המשך לסרט האקשן המצליח. יוצא יחידה מובחרת לשעבר הוא כיום נהג מונית שעוזר לאנשים חלשים שנוצלו ונפגעו. כמה רחוק הוא יהיה מוכן ללכת, כדי לנקום באלו שפגעו באדם היקר לו באופן אישי? משחק: דנזל וושינגטון. בימוי: אנטואן פוקואה. ארה"ב, 2018.

לחגוג את החיים | My Extraordinary Summer With Tess, ערוץ Yes VOD

 

דרמת התבגרות. סם חושש שיום אחד יישאר לבדו בעולם. הוא מתכנן לנצל את החופשה המשפחתית כדי להתאמן להיות לבד, אבל אז הוא פוגש את טס – נערה מרתקת ומלאת שמחת חיים. יחד איתה הוא מכיר את אנשי הכפר הססגוני ופוגש חברים חדשים שמלמדים אותו להסתכל אחרת על החיים. משחק: הנס דאגלט, ג'ניפר הופמן. בימוי: סטיבן ווטרלווד. הולנד, 2019.

אליס בארץ הפלאות: מבעד למראה | Alice Through the Looking Glass, סלקום TV

המשך לסרט "אליס בארץ הפלאות". עם שובה הביתה אחרי מסעות רבים, מוצאת אליס מראה, דרכה היא עוברת לארץ הפלאות. היא מגלה שעומדת בפניה משימה חשובה ומגייסת לעזרתה את חבריה הטובים: הארנב, הזחל והחתול ויחדיו הם יוצאים למרוץ בזמן, במטרה להציל את חברהּ הטוב הכובען המטורף. שחקנים: ג'וני דפ, הלנה בונהם קרטר, מיה וסיקובסקה, אן הת'אווי, סשה ברון כהן. במאי: ג'יימס בובין. ארה"ב, 2016.

מטלות מוזרות | The Strange Chores, סלקום TV

סדרה מונפשת. שני נערים שהיו רוצים להיות גיבורים ונערת-רפאים אנרגטית לומדים את מיומנויות ציד המפלצות, בכדי להחליף את צייד המפלצות הגדול (והזקן) בעולם בכך שהם מבצעים את המטלות המוזרות והעל-טבעיות שהוא מציב להם.

הדור שלי | My Generation, סלקום TV

סרט תיעודי. מייקל קיין, מהשחקנים הבריטים הגדולים בכל הזמנים, לוקח את הצופים למסע אישי, חזרה בזמן לשנות ה-60 העליזות בלונדון. באמצעות תחקיר מדוקדק, ארכיונים מרהיבים, מוזיקה מצוינת ועבודת עריכה קפדנית שנמשכה מעל לשש שנים, קיין חוזר לימים העליזים כדי לשוחח עם הדמויות הבולטות של התקופה, ביניהן – פול מקרתני (הביטלס), הדוגמנית טוויגי, הצלם דיוויד ביילי, מעצבת האופנה מרי קוואנט, מיק ג'אגר (הרולינג סטונס), מריאן פיית'פול והאמן הנודע דיוויד הוקני. בימוי: דיוויד באטי. 85 דקות, בריטניה, 2017.

22:00 ארתור מילר: מחזה חייו | Arthur Miller: Writer, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ארתור אשר מילר, מגדולי המחזאים בארצות הברית בכל הזמנים ('כולם היו בני') וחתן פרס פוליצר למחזאות (על 'מותו של סוכן') התפרסם בזכות האמירה החברתית החריפה והנוקבת במחזותיו. בתו, רבקה מילר, היא סופרת, תסריטאית ובמאית, בתה של הצלמת אינגה מוראת, ויצירותיה עוסקות בשאלה של זהות והגדרה עצמית. כעת נפגשות השתיים בסרט דוקומנטרי ייחודי שביימה הבת על אביה. בעזרת צילומי ראיונות מאולתרים, שצילמה אותו לאורך השנים בביתם, היא מביאה את סיפור חייו, את רוח תקופתו ואת התובנות המיוחדות שלו. התיעוד יוצא הדופן של המחזאי היהודי-אמריקאי מציג בפנינו דמות שונה לגמרי מהדמות הציבורית שנחשפה לקהל. סיפור חייו של אדם בצל טרגדיית מותה של השחקנית מרלין מונרו, אשתו השנייה, והרדיפה אחריו לאחר פרסום המחזה 'צייד המכשפות', מבט מרענן על הצלחה וכישלון, וחשבון נפש כנה על שבריריותם של החיים. 101 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 מים שקטים | Serenity, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV + ערוץ Yes VOD

מותחן. בייקר הוא קפטן של ספינת דיג. כהשלמת הכנסה, הוא משתמש בספינה להובלת תיירים לנופש באי טרופי. חייו השקטים עוברים טלטלה כאשר אשתו לשעבר, קארן, מאתרת אותו ומבקשת ממנו להציל אותה ואת בנה הצעיר מידיו של בעלה האלים והמסוכן. בייקר נענה לבקשתה ומוביל את הבעל לאמצע האוקיינוס, אזור שבו שוכנים כרישים. שחקנים: מת'יו מקונוהיי, אן האת'וויי, ג'ייסון קלארק. במאי: סטיבן נייט. ארה"ב, 2018.

אביר לחג | The Knight Before Christmas, נטפליקס | Netflix

סרט משפחתי. קסם של ימי הביניים משגר אביר מהמאה ה-14לאוהיו של ימינו, שבה הוא מתאהב במורה למדעים בתיכון, שכבר ויתרה על אהבה. שחקנים: ונסה הדג'נס, ג'וש וייטהאוס, עמנואל צ'ריקי. במאית: מוניקה מיטשל. 92 דקות, ארה"ב, 2019.

בשר ודם | Mortel, נטפליקס |  Netflix

סדרת דרמת פשע. שני תלמידי תיכון מנסים לפתור ביחד תעלומת רצח לאחר שהם זוכים בכוחות-על בעקבות מפגש עם ישות על-טבעית.

הפשע | The Crime, נטפליקס | Netflix

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן