Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (14.11.19)

ספריי קירור לנשים בגיל המעבר, המבורגרים במחיר זול במיוחד, משחת שיניים מלבינה, שוקולד מופחת סוכר ומוצרי טיפוח בניחוח פריחת הדובדבן - זה מה שיש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס-עלית: שוקולד פרה במתיקות מעודנת של עלית

מבין ההשקות של החברה בעת האחרונה, זו המסקרנת ביותר. החברה פיתחה טבלאות שוקולד – אשר לפי התקן מוגדרות "בטעם שוקולד" – מופחתות סוכר, וזאת כדי לספק מוצר העומד בתקן המזון החדש. כיצד היא עושה זאת? תוך שימוש ב-17% סיבים תזונתיים וב-5% קמח של פקעת אגוזי טייגר. בדרך זו הפחיתה החברה לא פחות מ-30% סוכר ביחס למוצר הוותיק שלה. אין כאן שימוש בממתיקים מלאכותיים – הפקעת תורמת מתיקות טבעית. ההשקה כוללת שלוש טבלאות – שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס ושוקולד חלב עם שברי אגוזים. הראשון מוצלח, בזכות מרקם זהה למרקם של שוקולד פרה, מתיקות מעודנת יותר (כמובטח) וטעם מוצלח, אף יותר משל המוצר הוותיק. דווקא אלו עם התוספים היו פחות מוצלחים – התוספות מגיעות כחלקיקים קטנים, כך שהשפעתם על המרקם ועל הטעם קטנה.

עד 8.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו שטראוס

Yellow: המבורגרים של Y. Burger

רשת חנויות הנוחות מרחיבה את הפעילות שלה בתחום ההמבורגרים – עד סוף 2019 היא תחל לפעול בעוד עשרה סניפים ברחבי הארץ, בהם באר שבע, יבנה, בית יצחק, נהריה ורחובות. מה בתפריט? מנת המבורגר הכוללת כ-114 גרם של קציצה; 150 גרם של שניצלונים; ו-150 גרם של צ'יפס. המחירים? 30 שקלים לארוחה הכוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה קלה בפחית או בקבוק עד חצי ליטר; 35 שקלים להמבורגר כפול; 20 שקלים לארוחת שניצלונים. המחיר אטרקטיבי, אבל הוא בא על חשבון האיכות – ההמבורגר יבש וחסר עסיסיות, ולמרות הנוכחות הסבירה של ירקות ורטבים, הלחמנייה היא הרכיב הדומיננטי במנה. הצ'יפס היה קפוא, ואחרי ההכנה הוא חביב, לא יותר מכך.

10-35 שקלים, להשיג בסניפים נבחרים.

צילום: דן פרץ

אורל-בי: 3D White Luxe

משחת השיניים החדשה של החברה מבטיחה להלבין את השיניים בשלושה ימי שימוש. בחברה מסבירים כי רכיבים שונים במשחה עושים ביחד פעולה כפולה: הלבנה מצד אחד, ויצירת שכבת מגן כדי למנוע כתמים חדשים. המשחה מגיעה בשלוש גרסאות – בטעם מנטה, בטעם נענע ווניל המועשרת בתמציות פנינים, ובטעם מנטה ווניל עם חיזוק של קריסטלים, המסייעים לפרק כתמים מהשיניים. אנו ניסינו את אחת המשחות, וראינו שיפור מסוים בשיניים – תוך מספר ימים חלה הפחתה בכתמים, והן היו יותר בהירות. עם זאת, השימוש בהן לא מחליף שיננית – מדובר בשיפור חלקי של המצב.

29.9 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

צילום: אבי ברי

הנקל: שמפו ומרכך בניחוח פריחת הדובדבן של הוואי

ההשקה החדשה של המותג מתרכזת בריח – קבלו את פריחת הדובדבן בשמפו ובמרכך המוכרים. לפי החברה, המוצרים מכילים תמצית של פריחת הדובדבן – אבל לנו הם הריחו בעיקר כמו הפרי של העץ ולא כמו הפרח שלו. וגם אם זה אכן הריח של הפרח, כמו רבים מהלקוחות של החברה, גם אנחנו לא יודעים איך מריח עץ הדובדבן בפריחתו. כך או כך, זה ריח נעים יחסית לעובדה שהוא סינטטי, ועבור צרכנים קבועים של המותג זה חידוש חביב.

11.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: הנקל חו"ל

פרמה גורי: ספריי של פרומנסיל

החברה השיקה סדרה של מוצרים לנשים המתמודדות עם תופעות גיל המעבר, ובמיוחד עם גלי חום. ההשקה כוללת כמוסות פרומנסיל עם 80 מ"ג אסטרוגנים צמחיים מתמצית פרחי תלתן אדום; וכן ספריי תומך לקירור. אנו ניסינו את הספריי בלבד – והאישה שקיבלה אותו דיווחה על תוצאות מעורבות. במקרים מסויימים הוא אכן סיפק את האפקט המקרר (יש בו גם גליצרין, מנטול ושמן נענע), אבל היו מקרים שבהם ההשפעה שלו כמעט ולא היתה מורגשת.

75 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן