Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 28 בנובמבר, 2019

האשמים, הילד שיהיה מלך, The Devil You Know, היזהרו מהסלנדרמן, הולמס & ווטסון, חג בראש אחר, חג שמח וכל זה, לוויוס, מקומה של האישה, שקר לבן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האשמים | The Guilty | Den Skyldige, ערוץ Yes VOD

מותחן, זוכה פרס הקהל בפסטיבל סאנדנס. קצין משטרה שהושעה מתפקידו והועבר לשרת במוקד חירום, מקבל שיחה מאישה שנחטפה על ידי בעלה. חמוש בטלפון בלבד, הוא מנהל מרדף להציל את חייה. משחק: יאקוב סדרגן. בימוי: גוסטב מולר. דנמרק, 2018.

הילד שיהיה מלך | The Kid Who Would Be King, ערוץ Yes VOD

פנטזיה סוחפת לכל המשפחה. ילד חנון הסובל מהצקות זוכה לתהילה כאשר הוא מוצא את חרבו המיתולוגית של המלך ארתור. כעת עליו להציל את העולם מפני מכשפה מרשעת. משחק: לואיס אשבורן סרקיס, פטריק סטיוארט. בימוי: ג'ו קורניש. בריטניה, 2019.

22:00 היזהרו מהסלנדרמן | Beware The Slenderman, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ב-31 במאי, 2014, תקפו שתי ילדות בנות 12 בחורשה מקומית בפרבר שקט בויסקונסין ילדה נוספת. הן דקרו אותה 19 פעמים בכל גופה באמצעות סכין חדה. למרבה המזל, לאחר שהילדות התוקפות נמלטו מהמקום, הצליחה הילדה הפצועה לזחול אל מחוץ ליער, להזעיק עזרה ולהציל את חייה. הסיפור המקומי הזה חצה את גבולות ויסקונסין וזעזע אנשים רבים בעולם לאחר שהילדות התוקפות הסבירו, במהלך חקירתן, שניסו לרצוח את הילדה כמחווה ל-סלנדרמן. דמותו של 'סלנדרמן' היאה דמות רשת בדיונית שהומצאה בפוסט תמים ב-2009 על ידי חובב סיפורי אימה. בשנים האחרונות נהייתה הדמות לקאלט בקרב חובבי הז'אנר. הסלנדרמן מתואר כאיש רזה וגבוה, חסר תווי פנים הלובש חליפה שחורה. לפי הסיפור המתגלגל ברשת – הוא נוהג לעקוב אחרי אנשים, בעיקר ילדים, לפגוע בהם או לחטוף אותם. הסלנדרמן הפך לפופולארי במיוחד לאחר יציאת משחקי מחשב בכיכובו, סרטוני מעריצים, סיפורי חובבים ואפילו סרטים באורך מלא. הבמאית איירין טיילור ברודסקי ("The Final Inch"), מביאה את סיפור המקרה המזעזע, לצד ראיונות עם בני משפחה של הנערות, ראיונות עם מומחים ועדויות מבית המשפט ועוסקת גם בסוגיה – כיצד אגדה אורבנית, שנוצרה וגדלה באינטרנט, יכולה להשפיע על אלפי חובבי ז'אנר האימה בכל העולם ועד כמה כוחו הרב של האינטרנט, בעידן המידע, יכול להעצים מיתוסים, שכלל אינם קיימים. 117 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 הולמס & ווטסון | Holmes and Watson, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 26 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:50 The Devil You Know, ערוץ Vice

סדרת דוקו פשע. כאשר שתי גופות של אנשים נעדרים מתגלות בביתו, השמועות על 'פזוזו' – שטניסט בקהילה מקומית,  דמוי צ'רלס מנסון – שביתו היה מצעד בלתי פוסק של סקס, סמים, אקדחים ומוזיקה רועשת – מקבלים תפנית אפלה ומטרידה יותר. הסדרה הופכת כל אבן בתחקיר סביב הפשע, החקירה, המעצר והתיק משפטי הכולל ראיונות עם צ'אד ננס, העיתונאי שסיקר את הסיפור, השלטונות, חברים ושכנים של 'פזוזו', וכן אנשים קרובים לקורבנות,  בכדי לנסות להבין את העומקים המעוותים של הסיפור האפל הזה ושואלת את השאלה האם מפלצות נולדות או נוצרות? סיפור אמיתי מהסוג המפחיד ביותר.

חג בראש אחר | Holiday Rush, נטפליקס | Netflix

סרט משפחתי. שדרן רדיו אלמן וארבעת ילדיו המפונקים צריכים להדק חגורות ולשנס מותניים כשחיי המותרות שלהם עוברים קיצוץ רציני בדיוק לפני חג המולד. שחקנים: רומייני מלקו, סוינקווה מרטין-גרין, דארלין לאב. במאי: לזלי סמול. 94 דקות, ארה"ב, 2019.

חג שמח וכל זה | Merry Happy Whatever, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית. מוזיקאי כושל מלוס אנג'לס מנסה לזכות בחיבתם של אביה הקשוח ושל אחיה של חברתו במהלך ביקור בן 10 ימים בפילדלפיה לרגל חג המולד.

לוויוס | Levius, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה. לוויוס הצעיר מטפס לפסגה בעולם האכזר של אגרוף מתכת בעזרת דודו. כוחות מחוץ לזירה שמים עליו עין.

מקומה של האישה | Lugar de Mulher, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. ארבע קומיקאיות מברזיל מדברות על מיניות, פוליטיקה, דת ואימהות, ומנסות להוכיח שמקומה של האישה הוא כל מקום שבו היא רוצה להיות.

שקר לבן | Mythomaniac, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה קומית צרפתית. אם מותשת מהעבודה, שכולם סביבה לוקחים אותה כמובנת מאליה, מתחילה לחשוד שבן זוגה בוגד בה. כדי לזכות מחדש בתשומת ליבו, היא מפברקת אבחנה רפואית קשה.

ג'ון קריסט: לא שווה תפילה | John Crist: I Ain't Prayin For That, נטפליקס | Netflix

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן