Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (21.11.19)

הבייקון הכשר של ברגר קינג עומד למבחן שלנו השבוע. ולא רק הוא: קרם רחצה, סבון לאסלה, דאודורנטים לנשים וקפסולות למדיח נבחנו גם הם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Burger King: מנות עם בייקון הודו כשר

ההמצאות שלנו הישראלים משנות לפעמים את העולם, ולפעמים רק מעלות סימן שאלה – אם הדת היהודית חשובה ובה אנו מאמינים, למה לאכול מוצר שנראה כמו בייקון, מנסה להיות בטעם של בייקון ונקרא בייקון, אבל עשוי מהודו והוא בכלל כשר? כמו קצפת פרווה ושעון שבת, לא ברור לנו הניסיון ללכת בלי ולהרגיש עם. כך או כך, ברשת הניחו שיהיה ביקוש לשילוב הזה, ויצרו בייקון כשר. הבייקון האמיתי הוא נתח מומלח ומעושן של בשר חזיר, ואילו כאן מדובר בנתח של הודו שעבר הליך דומה. הדמיון בין השניים בולט בצורה וגם במרקם – מזכיר באופן קרוב מאוד לדבר עצמו בייקון שנעשה על מחבת. אבל הבייקון הכשר שונה בטעם – כאן הוא קיבל טעם מעושן דומיננטי, המטשטש את העובדה כי מדובר בהודו. הבייקון האמיתי אינו מעושן באופן כה כבד, וטעם בשר החזיר ניכר בו. כך או כך, התוספת החדשה מוגשת כחלק משלוש מנות חדשות – המבורגר, המבורגר כפול ושניצל, כולם ממותגים עם המילים "בייקון קינג". מנות אלו שונות מהוותיקות לא רק בזכות הבייקון, אלא גם עקב השימוש – התמוה – בלחמניות תירס. אם רק היו לחמניות רגילות, הינו ממש נהנים.

30.9-56.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

Fairy: קפסולות פלטינום פלוס למדיח

החברה מבטיחה כי הקפסולות החדשות שלה למדיח הכלים הן כל כך עוצמתיות, עד שהן יסירו את שאריות המזון הקשות ביותר לניקוי. בו בזמן הן גם יסירו את העכירות המצטברת על הכלים עם הזמן. המוצר משלב בין אבקה ונוזל, בהם רכיבי ניקוי, הלבנה,  מסירי שומן, מלח ותוסף הברקה מובנה. ניסינו את הקפסולות הללו במדיח שלנו, והופתענו לטובה: בניגוד לעבר, לא היינו צריכים לשטוף את הכלים במים זורמים לפני ההדחה, שכן חומר הניקוי עשה את הפעולה המובטחת. הכלים גם יצאו יותר בוהקים מהרגיל, אם כי לא לגמרי כמו חדשים.

49.9 שקלים ל-50 קפסולות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: דני דין

הנקל: קרם רחצה רגעים שמימיים של הוואי

קרם הרחצה החדש של החברה מגיע עם ניחוח של פרח הקמליה והבטחה לטיפוח אינטנסיבי. המרקם של המוצר סמיך במיוחד, עובדה ההופכת אותו למעט בעייתי לשימוש – כאשר שופכים אותו לכף היד, הוא אינו נותר במקומו אלא נע, ואם לא שמים לב הוא יישפך בקלות. המרקם הזה מספק גם יתרון, ולא רק חיסרון – אחרי ניקוי טוב משל העור, והוא נותר עשיר בלחות בהשוואה למוצרים אחרים. לגבי הריח, אנו לא מכירים את ריח הקמליה, אבל הריח של המוצר הזה הוא אכן פרחוני, ועוצמתי במיוחד.

10.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: הנקל חו"ל

 

Fa: סדרת הדאודורנטים INVISIBLE POWER

המותג השיק מחדש את הסדרה הזו של הדאודורנטים, סדרה המשלבת דאודורנט ספריי ורול-און לנשים. הם אינם מכילים אלכוהול בכלל, ומבטיחים לשמור על הבגדים מכתמים. השינוי במוצרים מתמקד בעיצוב האריזה בלבד – הפרומולה עצמה לא השתנתה. במילים אחרות, אם אהבתם אותם עד כה, תאהבו אותם גם עכשיו. שניהם נעימים יחסית במגע הראשוני עם העור, הרול און אינו מותיר שכבה דביקה על העור, והם מספרים הגנה מצוינת לאורך כל היממה עם ריח נעים. וכן, ללא כתמים על הבגדים.

10.9 שקלים ל-50/200 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

אס.סי ג'ונסון ישראל: דאק סבון אסלה מוצק בתוספת אקונומיקה ובניחוח ים

החידוש העיקרי במוצר הזה הוא בניחוח – זה אמור להזכיר את הים וגם אם לא לגמרי הבנו את הקשר, אהבנו את הניחוח העדין שהוא מספק לחדר השירותים. מעבר לכך, המוצר עושה את העיקר – מותיר את האסלה נקיה, והשימוש באקונומיקה מבטיחה כי היא תהיה נקיה גם מחיידקים לא רצויים.

8.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אסף לוי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן