Skip to content

מועצת העיתונות בישראל קוראת לבעלי ידיעות אחרונות להשעות את עצמו מהעיתון

בפרסום המועצה שיצא הערב קוראת המועצה לארנון מוזס להשעות עצמו ולאפשר לצוות העיתון להתנהל באורח חופשי. המועצה גם מביע זעזוע מדברי ראש הממשלה תוקף את התקשורת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מועצת העיתונות והתקשורת בישראל קראה הערב (חמישי) לבעלי העיתון "ידיעות אחרונות"  ארנון מוזס להשעות את עצמו לאלתר מעריכת וניהול העיתון. זאת עד לסיום ההליך המשפטי עליו החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.
בתגובה להגשת כתבי האישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וביניהם בגין מרמה והפרת אמונים בתיק 2000 בו מואשם גם מו"ל ידיעות אחרונות בשוחד.

סמל המועצה
סמל המועצה

מועצת העיתונות והתקשורת בישראל קראה לבעלי העיתון למוזס לאפשר לצוות המקצועי בעיתון להתנהל בחופש פעולה עיתונאי מוחלט גם בסיקור תיק זה ותיקים שיבואו לערכאות בפרשיות נתניהו והתקשורת. כאן המקום לציין כי ידיעות אחרונות אינם חברים במועצת העיתונות ומכאן שלא מצייתים לכללי המועצה, הרי שדרישת מועצת העיתונות והתקשורת יש משקל ציבורי רב.

המועצה הודיעה שהיא מביעה זעזוע מן הפגיעה בחופש העיתונות בישראל העולה מכתבי האישום נגד ראש ממשלת ישראל אשר שב ותקף את התקשורת בהכללה גם בנאום התגובה שלו. וכי המועצה מגנה כל הטיה בסיקור עיתונאי ואת השחתת שיקול הדעת העיתונאי.

 

1 Comment

  1. יגאל גיל
    22 בנובמבר 2019 @ 9:47

    העובדה שהתקשורת כולל העיתונות הן ברמת אמון ירוד ביותר בקרב הציבור הרחב, מצביעה בין היתר, על כשלון של מועצת העיתונות, ויושבת הראש שלה. רמת האמינות הירודה של התקשורת והעיתונות, קימת כבר זמן רב, ויו"ר מועצת העיתונות לא פצתה את פיה כל העת. לכן על יושבת הראש להתפטר או להיות מפוטרת עקב כשלונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן