Skip to content

רכבים הוצתו, אחרים חובלו וכתובות נאצה רוססו ב 5 כפרים פלסטינים

כנופיית מחבלים אלמוניים ממשיכה להשתולל, לפגוע ברכבים ורכוש פלסטיני, להצית רכבים, ולרסס כתובות נאצת תג מחיר. ועדין לא נעצר איש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מהדיווח עלה כי בשרשרת אירועים אלימים וקשים הלילה (חמישי-שישי) בגדה המערבית, פגעו מחבלים אלמונים ב-5 כפרים פלסטינים וברכוש רב של התושבים.

בכפר מג'דל בני פדל הציתו אלמונים שני רכבים, ריססו כתובות נאצה על בתים פרטיים ורכבים ובין היתר נכתב "שטח צבאי סגור". בנוסף, ריססו מגן דוד על כניסה לבית.

בכפר קבלאן הציתו שני רכבים, ריססו כתובות נאצה על בתים פרטיים, בין היתר נכתב "שטח צבאי סגור" . בנוסף ריססו מגן דוד על בית אחר.

בכפר א דיכ נקבו ופגעו בצמיגיהם של 21 רכבים, ריססו את כתובת הנאצה: "קומי אורי" על רכב, ומגן דוד רוסס על רכב אחר. בנוסף ריססו האלמונים "שטח צבאי".

בכפר עין סמיה נכנסו אלמונים למשתלה וגנבו למעלה מ-100 שתלים. לפי עד ראייה, הרכב של הגנבים נסע לכיוון המאחזים באזור הבלאדים, בסמוך להתנחלות כוכב השחר.

בכפר בית דג'אן שרפו רכב, ובנוסף ריססו על אחד הבתים מגן דוד ואת הכתובת "עדיין שטח צבאי?".

 

אחד הרכבים שהוצת בכפר בית דג'אן (צילום מועצת הכפר)
אחד הרכבים שהוצת בכפר בית דג'אן (צילום מועצת הכפר)
כתובת נאצה בבכפר א דיכ (צילום: מועצת הכפר)
כתובת נאצה בבכפר א דיכ (צילום: מועצת הכפר)
כתובת נאצה בבכפר בית דג'אן (צילום: מועצת הכפר)
כתובת נאצה בכפר בית דג'אן (צילום: מועצת הכפר)
רכב שרוף בכפר מג'דל בני פדל (צילום: מועצת הכפר)
רכב שרוף בכפר מג'דל בני פדל (צילום: מועצת הכפר)

מהמשטרה נמסר כי הבוקר התקבל דיווח במשטרה כי בכפר א-דיכ, בכפר בית פוריק, בקבלאן ובמג'דל בני פאדל שבשומרון הוצתו וגרמו נזק למספר כלי רכב פלסטינים ורוססו כתובות בעברית.כוחות משטרה וכוחות צה"ל נכנסו לכפרים לאיסוף ממצאים ונפתחה חקירה.


בדקה השנייה ניתן לצפות במחבלים מציתים רכב בכפר מג'דל בני פדל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן