Skip to content

"אובמה זקוק גם לקולות של בעלי החיים"

בדף תמיכה שהקים צוות מסע הבחירות של אובמה בשמו של הכלב הנשיאותי יש תמונות חמודות, אבל גם ביקורת. מאת שרית פרקול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוהבי בעלי חיים מתכנסים בדף תמיכה שהקים צוות מסע הבחירות של ברק אובמה בשמו של הכלב הנשיאותי, בו אובמה. יש שם תמונות חמודות מאוד של כלבים וחתולים, אבל גם ביקורת

מאת שרית פרקול

הכלבה סופי עונדת על צווארה זר פרחים בסגנון הוואי עם כפתור "אובמה 2012", הכלב מידאס יוצא לטיול עם רצועת "החבר הטוב ביותר של אובמה", והכלב פרינס מתהדר בבנדנה שעליה צמודה סיכת אובמה. גם לצמד הפודלים הלבנים פטרי ופטיט יש קולרי "אובמה 2012" וכפתורי הזדהות עם הכלב הנשיאותי, בו אובמה. את כל הכלבים הדמוקרטיים האלה, ועוד אחרים, אפשר לפגוש בדף הפייסבוק "אוהבי חיות המחמד למען אובמה".

אוהדי בעלי חיים למען אובמה
דף אוהדי בעלי חיים למען אובמה

במידע על דף האוהדים, בו חברים יותר מ-10,000 בעלי כלבים ותומכים, נכתב כי בעוד שאת הדף מנהל צוות מסע הבכירות של אובמה, המארח הוא למעשה בו אובמה, הכלב הראשון.

לצד תמונות חמודות ולייקים, יש גם הערות. למשל, פאם ארקנד כותבת: "זה טיפשי! למה אף אחד לא מדבר על מקלטי החיות שמפוצצים מחיות מחמד שאנשים ויתרו עליהן מפני שכבר אינם יכולים להרשות לעצמם, או על להקות הכלבים המתרוצצים ברחובות לוס אנג'לס בגלל כלכלת אובמה??? כאוהבת כלבים ובעלת כלב, הייתי חושבת שזה יותר חשוב מהזבל החמוד הזה!!"

וג'ון דוהרטי כתב: "אני מניח שאובמה זקוק גם לקולות של בעלי החיים".

הדף מקושר, כמובן, לדף האוהדים הרשמי של ברק אובמה, בו חברים יותר מ-25 מיליון איש, ולדף הרשמי של רעיית הנשיא, מישל אובמה, שצברה גם היא כמעט 7 מיליון אוהדים וירטואליים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן