Skip to content

באווירה יפנית: חנות דגל לרשת כלי הבית Ximi vogue

הרשת היפנית משווקת כלי בית, תיקים, גאדג’טים דיגיטליים, מוצרים למטבח, מוצרים נלווים לסלולר, צעצועים, תכשיטים, אופנה , מוצרי טיפוח ואיפור, מוצרי אמבטיה, כלי כתיבה ובובות השיקה את סניפה העשירי כסניף דגל בקניון אזרעלי תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כ-250 מוזמנים הגיעו בחמישי האחרון  לקניון עזריאלי בתל אביב, לפתיחת סניף הדגל הראשון בישראל של רשת המוצרים קסימי ווג (ximi vogue) מותג יפני, הנמצא בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאז ואשר וליאור מתתיהו.

גזרת הסרט של בעלי הרשת (צילום אסך לב)
גזרת הסרט של בעלי הרשת (צילום אסך לב)

את האירוע פתח רוני אינסאנז שעדכן את האורחים: "מדובר במותג יפני הפועל ב77 מדינות בעולם, עם 1,700 חנויות ומחזור שנתי של 6 מיליארד דולר. הרשת מונה למעלה מ 30 אלף פרטים בקטגוריות שונות כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וג'אדטים, מתנות, תיקים, מוצרי חשמל, אביזרי דיגיטל ועוד כשהמחירים נמוכים ונעים בין 5 שקלים ועד 49 שקלים".

צילום: עידו מלר
צילום: עידו מלר

סניף הדגל משתרע על שטח של 200 מ"ר, והוא מעוצב בקווים נקיים ומינימליסטים, המתכתב עם סניף הדגל של המותג בטוקיו. החנות תציע למעלה מ 10,000 פריטים המתחלפים ומתחדשים כל חודש, במגוון קטגוריות, כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וגאג'דטים אלקטרוניים, מוצרי צריכה, אופנה, צעצועים, אביזרי טיפוח ואיפור, מוצרים לאמבטיה, מוצרי היגיינה, מוצרים לעיצוב לבית, לצד חווית קנייה צעירה ועכשווית, כשהמחירים נמוכים מהמתחרים בישראל.

צילום: טלי גרופית
צילום: טלי גרופית

אני מצאתי מתנות חמודות שמושיות לנכדים  פתרון מעולה למתנות החג. כמו כן, רכשתי קופסאות איחסון למזון עם סגירה אוטמת במחירים מעולים ולאחר שימוש במוצרים אני ממליצה בחום

קופסאות עם סגירה ארמטית :רק שסדרתי את הארון הבנתי עד כמה הן שמושיות"
קופסאות עם סגירה ארמטית :רק שסדרתי את הארון הבנתי עד כמה הן שמושיות" (צילום:טלי גרופית)

אני אישית מחכה לסניף שיפתח בצפון, באירוע הפתיחה סיפר לי אשר מתתיהו המנכ"ל והבעלים שאכן הרעיון זה בתכנון, אשר: "אנו מתכננים לפתוח החודש הקרוב עוד 6 סניפים חדשים ובמהלך שנת 2020 יפתחו 20 סניפים, בהשקעה הנאמדת בכ 20 מיליון ₪".
ועד שיפתח בצפון, אגיע לעזריאלי ת"א לרכוש עוד קופסאות שעושות סדר בארון ועוד ג'אדטים ומתנות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן