Skip to content

ממשיכה להתרחב: רשת מוצרי האידוי השוויצרית, סוויט ספוט, פתחה חנות חדשה בדיזינגוף סנטר בתל אביב

זוהי החנות ה-15 של החברה בישראל; החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי אידוי (סיגריות אלקטרוניות) באיכות שוויצרית; בשנה האחרונה נגמלו כ-20 אלף איש מעישון סיגריות רגילות בעקבות שימוש במוצרי החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ענקית מוצרי האידוי משוויץ, חברת סוויט ספוט (Sweet Spot) פתחה בסוף השבוע שעבר את החנות ה-15 בישראל בדיזינגוף סנטר, תל אביב. בכך הופכת החנות בתל אביב, לחנות הדגל של הרשת בישראל.

בחנות יימכרו מוצרי אידוי (סיגריות אלקטרוניות) מהמותגים המובילים בעולם, במגוון רחב של אפשרויות וטעמים, ובאיכות שוויצרית.

חנות סוויט ספוט בדיזינגוף סנטר. כ-20 אלף איש נגמלו מעישון סיגריות רגילות בשנה האחרונה. צילום: אילן ספירא

בועז אופנהיימר, מנכ"ל סוויט ספוט ישראל: "פתיחת החנות ברחוב דיזינגוף המרכזי באה לתת מענה ללקוחותינו תושבי תל אביב והסביבה. חנויות סוויט ספוט בכלל, והחנות החדשה בפרט, כחנות הדגל בישראל, מעניקות חוויה מלאה לקהילת המשתמשים במוצרי האידוי. בחנויות קיים מבחר אדיר של מוצרים, הכולל מגוון של עשרות מכשירים ומאות טעמים, כולם באיכות בלתי מתפשרת. אנו מזמינים את לקוחותינו ליהנות ממבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".

הגיעו להשקה: נציגי החברה משוויץ, לקוחות פרימיום של החברה, כמה סלבס והזמר וכוכב הרשת סטפן לגר, שהופיע בברייק דאנס ספונטני.

בעל רשת SWEET SPOT, גיא פוקס. צילום: רונית שימרון

חברת סוויט ספוט היא החברה המובילה והגדולה ביותר בשוויץ, ופעילה גם בישראל עם 15 חנויות לייעוץ ומכירה של מוצרי איוד. המוצרים המשווקים על ידי החברה בפיקוח מתמיד ובסטנדרטיים אירופיים מחמירים. סוויט ספוט התחייבה להיות הגורם המוביל בעולם להפסקת עישון והיא משווקת את מוצריה ללקוחות מעשנים בלבד, המעוניינים להיגמל באמצעות מוצרי אידוי. כתוצאה משימוש במוצרי החברה נגמלו לחלוטין מעישון סיגריות רגילות כ-20,000 בני אדם בשנה האחרונה.

הכניסה לחנויות סוויט ספוט מותרת לגילאי 18 ומעלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן