Skip to content

מותג היוקרה Pullman של רשת מלונות ACCOR יפתח לראשונה מלון בישראל

מלון Pullman ירושלים מוקם במבשרת ציון והוא יחל לפעול במהלך 2022; המלון יציע 260 חדרים, שתי מסעדות, שלושה בארים, ספא, חדר כושר, שתי בריכות שחייה, ומתקני כנסים ואירועים ייחודיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, מהמובילות בעולם, וחברת מלונות החוף הצפוני, הודיעו בשבוע שעבר על חתימת הסכם ניהול לפתיחת מותג בתי המלון היוקרתי Pullman בירושלים.

הדמיית Pullman מלון בירושלים. הדמיה: פייגמן אדריכלים

המותג Pullman מצטרף למותגי ibis ו-ibis Styles ול- M Gallery by Sofitel. בכך יהיה מלון Pullman למלון הרביעי בישראל של רשת בתי המלון הבינלאומית ACCOR , בהם מלון ibis (124 חדרים) ו- ibis Styles (104 חדרים) הממוקמים במרכז העיר ירושלים, ומלון M Gallery by Sofitel David Tower (75 חדרים) מלון ספא עירוני, הממוקם במרכז העיר על קו החוף של נתניה.

מלון Pullman ירושלים, נבנה בהשקעה כוללת של מאות מיליוני שקלים, והוא יכלול 260 חדרים מעוצבים ונוחים. המלון מוקם במבשרת ציון, סמוך למרכזי הקניות, צופה על העיר עם נוף פנורמי להרי ירושלים, 10 ק"מ מהכניסה לבירה ובמרחק קצר מאד מפארק ההייטק "הר חוצבים", המרכז את מיטב החברות של תעשיית ההיי-טק הישראלית.

המלון, שיפתח במהלך 2022, יספק מגוון רחב וייחודי של חוויות ובילוי: שתי מסעדות, שלושה בארים, ספא ייחודי, חדר כושר, שתי בריכות שחייה (חיצונית ופנימית) ומתקני כנסים ואירועים יוצאי דופן (שמונה חדרי ישיבות ואולם כנסים ואירועים מרשים, המשתרע על פני 1000 מ"ר).

מנכ"ל ACCOR מזרח אירופה, אלכסיי דלרוף, אומר: "אנחנו שמחים כי המלון הראשון של מותג היוקרה Pullman ייפתח בירושלים. המיקום הנוח של המלון ומתקני הכנסים הייחודיים לפגישות עסקים, כנסים וועידות, ימשכו אל המלון לא רק תיירים, אלא גם אנשי עסקים. אנו גם צופים כי שכנים ומשפחותיהם יעשו שימוש במתקני המלון הייחודיים. אני מבקש להודות לחברת מלונות החוף הצפוני, והעומדים בראשה, על האמון שהם מביעים ברשת ACCOR ועל שיתוף הפעולה ארוך הטווח".

עו"ד כרמית בר-און ועו"ד עדי שחר ממחלקת המלונאות של משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל, ייצגו את הבעלים בעסקה.

ACCOR היא רשת בתי מלון בינלאומית מהמובילות בעולם, המציעה חוויות ייחודיות ב-4,900 מלונות הפרושים על 110 מדינות.

לקבוצה מעל 50 שנות ניסיון בתעשיית האירוח ופורטפוליו מותגים מרשים, ממותגי יוקרה ועד מותגים בדרגות תיירות, משולבים במועדון לקוחות בינלאומי, מהאטרקטיביים ביותר בעולם.

מעבר ללינה, ACCOR מאפשרת דרכים חדשות לחיות, לעבוד ולשחק, באמצעות שילוב של מזון ומשקאות עם חיי לילה, רווחה וחללי עבודה משותפים. הקבוצה גם מספקת פתרונות דיגיטליים הממקסמים חשיפה, מייעלים את התפעול השוטף של בית המלון, ומעצימים את חוויית הלקוח.
ACCOR הינה חברה בורסאית, מחויבת ליצירת ערך בר קיימא, ולוקחת על עצמה תפקיד פעיל בשמירה על כדור הארץ ובתרומה לקהילה, באמצעות תכניות Planet 21 וקרן תרומות לסולידריות, המאפשרת לקבוצות חלשות גישה לתעסוקה באמצעות הכשרות מקצועיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן