Skip to content

תומכת נתניהו למפגינים: "תחזרו לגרמניה הנאצית, טפו"

כמאה מהמפגינים נגד נתניהו הגיעו הערב לירושלים והותקפו בידי פעילים למען ראש הממשלה שקראו לעברם קריאות שטנה. אחד המפגינים פונה עם חשד לשבר באפו ומפגינה אחרת פונתה עם חשד לזעזוע מוח עקב חבלה בראשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דיווח ראשוני כמאה ממתנגדי נתניהו הגיעו הערב (מוצאי שבת) לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים והפגינו מולו בדרישה שיתפטר. משם נעו המפגינים אל גן העצמאות, שם הצטרפו אל פרופסור יורם יובל שמפגין שם עם עוד כמה עשרות כמגד ראש הממשלה.
כ 15 אוהדי נתניהו הגיעו למקום ובמקום החלה מהומה כשתומכי ראש הממשלה מקללים את המפגינים נגדו. שניים ממפגיני השמאל נחבלו, אחד מהם, ד"ר מיכאל מוריס רייך, קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה להמשך טיפול בבית חולים הדסה עין כרם עם חשד לשבר באפו, ומפגינה אחרת פנינה רפאל, פונתה לבית חולים שערי צדק לקבלת טיפול. צלמת מגפון נחבטה בראשה ממוט שבידי אחת מתומכות נתניהו. ד"ר מיכאל סיפר כי ראה את התוקף שפגע בפנינה וניגש אליו. "שאלתי אותו מה הוא ושה ולמה הוא תוקף", הוא סיפר, "ואז הוא נגח בי עם ראשו".
לטענת המפגינים שוטרים לא הגיעו למקום ולחצוץ בין המפגינים כנגד לתומכי נתניהו עד שמפגיני השמאל פשוט חסמו את התנועה ואז לפתע הגיעה המשטרה.


צילום באדיבות שי הדס

"תחזרו לגרמניה הנאצית", זעקה אחת מתומכות נתניהו, לעבר המפגינים והמשיכה: "איפה השמן הזה שנפוח משנאה ומלא פסטוריאזיס, טפו…". מפגינה נוספת מתומכי נתניהו צעקה לעבר המפגינים: "לא יעזור לכם, אנחנו נעמוד מולכם כמו חומה, תיזהרו מאיתנו".
לקראת 22:30 הסתיימה ההפגנה והמפגינים חזרו למרכז.

אחד ממתנגדי נתניהו נחבט בפניו (צילום: ציפי מנשה)
ד"ר מיכאל מוריס רייך, אחד ממתנגדי נתניהו נחבט בפניו (צילום: ציפי מנשה)
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
ממתנגדי נתניהו. נחבטה בראשה ופונתה לטיפול (צילום: ציפי מנשה)
פנינה רפאל, ממתנגדי נתניהו. נחבטה בראשה ופונתה לטיפול (צילום: ציפי מנשה)
נשמור עליו - תומכת נתניהו (צילום: ציפי מנשה)
נשמור עליו - תומכת נתניהו (צילום: ציפי מנשה)


תחזרו לגרמניה הנאצית (צילום: ציפי מנשה)


צילום: ציפי מנשה
לשאלת מגפון מדוע המשטרה לא מונעת חיכוך בין המפגינים, טרם התקבלה תגובה מהמשטרה

1 Comment

  1. חנה
    8 בדצמבר 2019 @ 17:18

    ההתנהגות והמעשים של נתניהו מוכיחים שה"משטר הנאצי" שורר בביתם, אז בבקשה תומכי נתניהו אתם לא צריכים לספר מי אתם ולאן אתם שייכים. החכמנו….השבח לאל…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן