Skip to content

Yango משיקה שירות עסקי בישראל

שנה מאז נכנסה לשוק הישראלי, משיקה אפליקציית הזמנת המוניות Yango, את השירות ללקוחות עסקיים. השירות, בנוסף לנסיעות פרטיות, מאפשר מערכת בקרה על נסיעות החברה בממשק טכנולוגי מתקדם ובמחירים קבועים וידועים מראש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפליקציית המובייל Yango, מבית ענקית הטכנולוגיה Yandex  מכריזה על השקת פעילות השירות העסקי שלה בישראל. החברה, הפעילה עם השירות ביותר מ-18 מדינות, ובנוסף לנסיעות פרטיות, משרתת למעלה מ- 50,000 לקוחות עסקיים, החלה לבחון את פעילות השירות בישראל לקבוצה קטנה של עסקים, ובנוסף מציעה ללקוחות להירשם לרשימת ההמתנה לשירות וליהנות מניהול נסיעות חכם בטכנולוגיות מתקדמות, מותאמות לארגון, בממשק ידידותי למשתמש. כל אלו מבוססים על הטכנולוגיות המתקדמות של Yango, כולל מערכות המיפוי של Yandex.

שירות עסקי של יאנגו (צילום יח"צ: אלירן אביטל)

בשירות החדש של Yango, המוצע לחברות וארגונים, מותאם הממשק העסקי לנייד ולמחשב ומאפשר מערך שליטה, פיקוח וניהול של כלל נסיעות העובדים. זאת באופן ברור ונוח, עם מעקב מקוון עדכני, קביעת גבולות שימוש קבוצתיים או פרטניים לעובדים, שקיפות מלאה במחירים קבועים וידועים מראש ודיווח חודשי מרוכז. חישוב המחיר הידוע מראש אפשרי הודות לאלגוריתמים המבוססים על חישובי זמן, מרחק ומצב התנועה. בשירות העסקי החדש אותו מציעה Yango אין דמי מנוי חודשיים או התחייבות כלשהי לסכום מינימלי לנסיעות הארגון החבר בשירות והוא ייפתח בהדרגתיות לעסקים חדשים בישראל.

אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018 וכשבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל למעלה מ-100,000 הורדות, עד כה למעלה ממיליון ישראלים הורידו את האפליקציה.

Yango הינה אפליקציית מובייל מבית  Yandex חברת IT מהמובילות באירופה, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה. כיום, Yango המוכרת גם תחת השם Yandex.Taxi, פועלת ברחבי אירופה, מרכז אסיה, המזרח התיכון ואפריקה ברוסיה ומדינות נוספות של ברית המועצות לשעבר, גאורגיה, המדינות הבלטיות, ישראל, רומניה, פינלנד, סרביה, גאנה וחוף השנהב. אפליקציית Yango זמינה בשפות רבות כמו אנגלית, רוסית, צרפתית, עברית ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן