Skip to content

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה חדשה, המחיר החל מ- 890 אלף שח

גראן קופה חדשה בסדרה 8 היוקרתית, בעלת ארבע דלתות, שילוב של ביצועים ספורטיביים ונוחות נסיעה, בסיוע שפע של אבזור ומערכות טכנולוגיות מתקדמות . המחיר החל ב 890 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למערך הדגמים של סדרה 8 החדשה של BMW נוספה מכונית ספורט בעלת ארבע דלתות. עם תפיסת המרכב הייחודית שלה, בתוספת טכנולוגיות הנעה ושלדה שתוכננו במיוחד כדי לייצר יכולת דינמית מתקדמת, ה-BMW סדרה 8 גראן קופה החדשה מגלמת סוג של כשרון ספורטיבי שהוא ייחודי בפלח השוק של רכבי היוקרה. הגראן קופה, שמצטרפת ל-BMW סדרה 8 קופה ול-BMW סדרה 8 קבריו כדגם השלישי בסדרה 8, היא בעלת אופי ייחודי, המשלב ביצועים מעולים, דינמיות ואלגנטיות עם מרחב משופר משמעותית לנוסעים במושב האחורי. במקביל, מאפייני אבזור בלעדיים והחידושים האחרונים בתחומי השליטה והתפעול וכן מערכות סיוע לנהג, מגדירים אמת מידה חדשה של יוקרה מודרנית.

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה חדשה, המחיר החל מ- 890 אלף שח (צילום יח"צ באדיבות היצרן)

BMW  סדרה 8 גראן קופה היא המכונית היחידה בקבוצתה שנגזרת ישירות ממכונית ספורט בעלת שתי דלתות. הפוטנציאל הדינמי הנובע מכך, בתוספת רוחק סרנים ארוך יותר וכוונון שלדה ספציפי לדגם, יוצרים איזון נפלא בין ביצועים ספורטיביים לבין נוחות נסיעה. המשמעות של כל אלה היא שהלקוחות של סדרה 8 גראן קופה יכולים לצפות לרמות גבוהות של שימושיות יומיומית ויכולת נסיעה למרחקים ארוכים. שתי גרסאות של הדגם זמינות. BMW M850i xDrive גראן קופה, המונעת על-ידי מנוע בנזין V8 שמפיק 530 כ"ס, וה-BMW 840i  גראן קופה בעלת ממנוע בנזין שישה צילינדרים בטור עם הספק מרבי של 340 כ"ס.

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה חדשה,שילוב של ספורטיביות ונוחות (צילום יח"צ באדיבות היצרן)

אספקת הכוח המרשימה של מנוע ה-V8 4.4 ליטר ב-BMW M850i xDrive גראן קופה מלווה בפסקול עשיר שמוגבר עוד יותר על ידי מערכת הפליטה M Sport. עם הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט שיא של 76.4 ק"ג-מטר, מנוע ה-V8 החדש ב-BMW M850i xDrive גראן קופה מאיץ את המכונית מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. תגובה מידית מלהיבה ותיאבון מובהק לסל"ד הם תכונות האופי המאפיינות את מנוע הבנזין שישה צילינדרים בטור החדש המותקן בדגם BMW 840i גראן קופה. הוא מייצר הספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט שיא של 51 ק"ג-מטר. מנוע ה-3.0 ליטר עם טכנולוגיית TwinPower turbo שוקל כ-6 ק"ג פחות מאשר המנוע שאותו הוא מחליף ומטביע את חותמו באמצעות גמישות משופרת באופן ניכר בכל טווח הסל"ד. אלה הם שני גורמי מפתח להתנהגות הכביש הגמישה והזריזה של המכונית. ה-BMW 840i גראן קופה החדשה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות. כל המנועים הזמינים עבור ה-BMW סדרה 8 גראן קופה החדשה עומדים בתקן Euro 6d-TEMP. הם משודכים לתיבת הילוכים Steptronic Sport עם שמונה הילוכים, שמגיעה עם בקרי החלפת הילוכים על גלגל ההגה כציוד סטנדרטי כדי שהנהג יוכל גם להחליף הילוכים ידנית. הדור המתקדם ביותר של מערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים xDrive של BMW מבטיח שכוח ההנעה מועבר לכביש בדינמיות וביטחון עילאיים. הכוונון של המערכת הנותן עדיפות לגלגלים האחוריים מעניק גמישות ודיוק יוצאי דופן במצבים בהם נדרשת התנהגות כביש דינמית. ב-BMW 840i גראן קופה הכוח שמיוצר על ידי מנוע שישה הצילינדרים שלה מועבר אל הגלגלים האחוריים בלבד. דיפרנציאל M Sport עם תפקוד נעילה אקטיבי בסרן האחורי של ה-BMW 840i גראן קופה, הכלול כציוד סטנדרטי, מוסיף שכבה נוספת לתחושת הנאת הנהיגה של BMW בצורתה הקלאסית. דיפרנציאל M Sport הוא גם חלק מהמפרט של ה-BMW M850i xDrive גראן קופה.

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה חדשה (צילום יח"צ באדיבות היצרן)

מערך שלם של מערכות מתקדמות לסיוע לנהג מביא את הנוחות והבטיחות של BMW סדרה 8 גראן קופה לרמה אחרת. המפרט הסטנדרטי כולל תצוגה עילית, חבילת Driving Assistant Professional, התראת התנגשות והולכי רגל עם תפקוד City Braking, התראת סטייה מנתיב והתראת מעבר נתיב, מידע על הגבלת מהירות, התראת תנועה חוצה מאחור והתראת התנגשות אחורית, בקרת שיוט האקטיבית עם תפקוד Stop&Go וסייען להיגוי ושמירת נתיב. בנוסף גם מערכת Parking Assistant Plus לחנייה הכוללת מצלמות היקפיות ואת סייען הנסיעה לאחור (Reversing assistant).

מחיר בש"ח

840i Elegant – 890,000

840i M-Sport – 920,000

M850i xDrive Elegant – 1,250,000

M850i xDrive Carbon Edition – 1,280,000

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן