Skip to content

מרתון טבריה יוצא לדרך בפעם ה- 43

מרתון טבריה, המרתון הוותיק בישראל מציע מסלול שטוח ומהיר לצד ים כנרת. מלבד מקצה המרתון, יכלול האירוע גם מקצה של חצי מרתון ומקצה של 10ק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרתון ווינר טבריה ה – 43 שייערך ביום שישי ה- 03/01/2020 , המוכר בעולם גם כ- Sea of Galilee Marathon , יפתח את עונת המרתונים הבינלאומיים.

מרתון Winner טבריה, הינו המרתון הוותיק בישראל ונושא 43 שנות מסורת, מתבצע לאורך מסלול ריצה נוח לצד קו המים המקסים של  הכנרת.  ראש העיר רון קובי : " המרתון הראשון בישראל (משנת 1977), שסלל דרך לענף ולתרבות הריצה בארץ, מזמן לרצים אצלנו מסלול שטוח ומהיר, ריצה לצד נופי הכנרת וההרים הירוקים סביב לה וחגיגה שלא נפסקת לאורך 42.2 ק״מ. המרתון השנה מתוכנן בסמוך לטיילת על שפת הכנרת, כך שלכל הרצים ובני משפחותיהם מצפה חוויה ייחודית נוספת, ססגונית יותר שתתפרס על פני כמה ימים ברחבי העיר ותעניק חגיגה ספורטיבית שלמה לרצים ולבני משפחותיהם".

מרתון טבריה (באדיבות מרתון ישראל צילום sportphotography )

עופר פדן מנכ"ל  מרתון ישראל,  החברה המפיקה ומשווקת את המרוץ הבינלאומי, מעריך כי מספר הרצים הצפויים להשתתף במרתון יגיע ל- 7000, כולל עשרות קבוצות ריצה ומאות רצים מחו"ל מכל רחבי העולם מכ-20 מדינות שונות.

"השנה כמו בכל שנה, סימנו לעצמנו למטרה לייצר חגיגה של כמה ימים וחוויה מיוחדת לרצים. לחבר לסוף שבוע אחד את קהילת הרצים עם תושבי העיר, בתכני האירוע ובפעילות אקטיבית בכל אירועי המרתון. בנוסף יש לנו יעד להפוך את המרתון לחוויה תיירותית בת מספר ימים גם בקרב תיירות הפנים וגם התיירות הנכנסת בעיר טבריה."

השנה יכלול המרתון מקצה מרתון מלא, (42.195 ק"מ) שבמסגרתו גם תתקיים אליפות ישראל, מקצה חצי מרתון באורך של 21.1 ק"מ, מקצה של 10.000 מטר. מאחורי מרתון ווינר טבריה עומד שיתוף פעולה בין השותפים חברת מרתון ישראל, עירית טבריה, טוטו וינר, איגוד האתלטיקה, הפועל, משרד התיירות ומשרד הספורט. הרשמה למרתון ופרטים נוספים על המקצים באתר: www.tiberiasmarathon.com

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן