Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (12.12.19)

מנייר טואלט אקולוגי ועד בצק מצונן ומוכן לשימוש, אלה המוצרים אותנו ניסינו השבוע ומה שיש לנו לומר עליהם. בנוסף, יש משהו שכדאי לכם לדעת עליו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חושבים ירוק: נייר טואלט מתחדש ומתכלה

מוצר חדש נכנס לקטגוריה זו של מוצרים, עם פיתרון למי שדואג לא רק לגופו אלא גם לסביבה. המיוחד בנייר הטואלט הזה הוא חומר הגלם ממנו הוא עשוי – לא עץ אלא במבוק, שכולו אורגני. מה היתרון של צמח זה לעומת עץ? מהירות הגדילה שלו היא פי שלוש לעומת מהירות הגדילה של עץ, הוא צורך פחות מים, מייצר יותר חמצן ואף סופג יותר פחמן דו חמצני. בנוסף, הוא גדל הרבה יותר מהר מעצים. בצד הפן הידידותי לסביבה של המוצר, נייר הטואלט הזה הפתיע אותנו לטובה באיכות שלו. הוא חזק ועמיד ביחס למרבית המותגים הפועלים בקטגוריה, והמרקם שלו נעים במגע עם העור. אל מו לזה עומד המחיר היקר במיוחד: 21.5 שקלים ל-12 גלילים. במילים אחרות, מומלץ רק למי שיכול להרשות לעצמו.

להשיג בניצת הדובדבן.

צילום: יח"צ חושבים ירוק

Lenor: מרככי כביסה נוזליים

המותג נכנס לשוק בישראל עם מרכך בצורת כדוריות, וכעת מגיע המוצר בגרסה מוכרת יותר. המרככים הנוזליים נמכרים בשלושה ניחוחות: Gold Orchid, המשלב סחלב עם וניל, דבש ואפרסק; Ocean Escape, המשלב ילנג ילנג, יסמין וציפורן עם ניחוח של ים; ו- Ruby Jasmine, ניחוח פירותי ופרחוני בו יש, בין השאר, ניחוח של יסמין. בדומה לכדוריות, מדובר בריחות טובים ובעלי השפעה ממושכת – ימים לאחר שהבגדים היו בארון, הם הדיפו את הריח המוצלח לאחר שהוצאנו אותם.

15.9 שקלים ל-900 מ"ל. להשיג ברשתות שיווק ופארם.

צילום: יח"צ חו"ל

בלוגה גרופ: וודקה בלנקאיה

חברת א.ג.ת.ד החלה לשווק וודקה חדשה, המיוצרת ברוסיה כמובן. המים המשמשים לייצור שלה מגיעים מבארות בסיביר, ופילטר פחם ייחודי משמש לסינון שלה, והכל כדי לספק לנו וודקה איכותית. היא קרויה, אגב, על שם של הר געש במזרח רוסיה. הוודקה, המכילה 40% אלכוהול, אכן הלהיבה את השתיינים שבינינו, שידעו להעריך את האיכות שלה, המשפיעה בעיקר על היכולת של הגוף להתמודד עם האלכוהול בהצלחה.

55/75 שקלים ל-700 מ"ל/1 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

שמרית: בצקים מצוננים מוכנים לאפייה

סדרת המוצרים החדשה מבקשת לתת מענה לאותם המצבים בהם אנו רוצים לאפות משהו בבית, ואין לנו זמן/רצון להכין בצק או להפשיר בצק קפוא. הסדרה כוללת בצק עלים, בצק לפיצה, בצק פילו ובצק פריך, כולם מוכנים לשימוש ומצוננים, אותם שומרים במקרר הביתי עד להכנה. כיום מרבית המוצרים בתחום נמכרים קפואים, ואלו מאפשרים מידה רבה של ספונטניות. אלו שהשתמשנו בהם היו מספקים במיוחד – גם אם הכמות שלהם קטנה ביחס למוצרים קפואים שאנו מכירים, הם איכותיים דיים כך שאין צורך בעיבוד נוסף.

15-17 שקלים ל-280-415 גרם. להשיג בשופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ורשתות שיווק נוספות.

צילום: טופ טאץ

כדאי לדעת

קבוצת לפידות החלה לשווק בישראל את ZEISS VISUFIT 100. מדובר במכשיר לבדיקת ראייה מתקדם במיוחד של חברת ZEISS. המכשיר סורק את פני הלקוחות בזווית של 180 מעלות ובעזרת תשע מצלמות שונות. המדידה נעשית ב-45 מיליון נקודות שונות, וכל זה כאשר הראש כולו והעיניים בפרט מונחים באופן טבעי. בדרך זו מתקבלת תמונת תלת מימד של כל הפנים, וכך אפשר להשיג שני דברים: התאמה מלאה של העדשה לעיניים, והתאמה מלאה של המסגרת למבנה הפנים. כיום נמצא המכשיר המתקדם אצל מספר אופטומטריסטים פרטיים, בהם ZEISS VISION CENTER ואופטיקה מוריה; אופטיקה בריל; אופטיקה מוראד; מיסיס אופטיק; ורובל אופטיק בוטיק; ואופטיקה ענייני עיניים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן