Skip to content

בצריכה מתמדת: סופגניות לחג

אם אתם מתכננים להשמין מכמה סופגניות בחנוכה המתקרב, אז יש לנו כמה המלצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Wonderland Patisserie

השף קונדיטורית אושרת סולימני יצרה סופגניות בהשראת הספר "אליס בארץ הפלאות", בצד כמה סופגניות רגילות. הבסיס הוא בצק רך ונימוח, מהטובים שטעמנו השנה. ההבדל טמון בשילובים, כמובן, וזה מה שהיא יצרה: סופגניית החתול במילוי קרם לימון ומרמלדת פטל; סופגניית הכובען המטורף במילוי קרם פיסטוק ובציפוי שוקולד לבן ושברי פיסטוק קלוי, ועיטור של פרלין מוס שוקולד וגנאש פיסטוק; סופגנית אליס במילוי קרם וניל ועוגיות אוריאו; סופגנית המלכה האדומה במילוי קרם מסקרפונה וקונפי תותים; סופגנית טיול ביער במילוי קרם שוקולד חלב וקרמל מלוח עם קראמבל קקאו; סופגנית ארנביב במילוי קרם וניל וקוקוס וציפוי שוקולד לבן-קוקוס. אלו הסופגניות המצטיינות של השנה: בקונספט, בעיצוב ובשילוב הטעמים. הכמות גדולה של המילויים והציפויים האיכותיים נותנות סיבה נוספת לנסוע לשם במיוחד.

6-11 שקלים. להשיג באגמון מרקט, סמוך לאגמון החולה, וב-04-8377770.

צילום: סטודיו הבית לצילום יותם וגל

 

לחם יין

סופגניות במילוי ריבת תות או ריבת חלב; סופגניות במילוי קרם שוקולד, ממרח לוטוס, ריבת אגסים ביתית, מרנג לימון; וסופגניות בומבוליני איטלקיות במילוי קרם פטיסייר ופירות יער – זה מה שמציעים כאן לקראת החג. כאשר קיבלנו כמה מהן לטעימה, לא ידענו ממבט ראשון מה מחכה לנו. הן מצופות בגרגרי סוכר ונראות פשוטות, אבל הן רכות ואווריריות באופן יוצא דופן, וטעימות במיוחד. המילויים הפתיעו לטובה בכמות ובאיכות, והכל השתלב היטב יחד.

6-12 שקלים. להשיג בלחם יין וב-03-6321793/4.

צילום: דן פרץ

 

ביסקוטי

בצד סופגניות במילוי ריבה, ריבת חלב או קרם שוקולד, מציעים כאן סופגניות בנעשו בהשראתם של חטיפים ובעזרתם. מה זה אומר? סופגנייה במילוי גנאש שוקולד בלגי ובציפוי נוגט עם עיטור שברי ופל וטוויל שוקולד וופל; סופגנייה במילוי קרם חמאת בוטנים ובציפוי שוקולד לבן וקראמבל במבה; סופגנייה במילוי קרם מרנג ובציפוי שוקולד מריר, עיטור מקלות מרנג דקיקים וזילופי שוקולד; סופגנייה במילוי מוס שוקולד בלגי ובציפוי שוקולד מריר ואגוזי לוז ועיטור טוויל שוקולד קראנצ'י; וסופגנייה במילוי קרם קרמל מלוח ובציפוי נוגט וקראמבל עם שברי בייגלה. מכל האפשרויות, הסופגנייה עם הבייגלה היתה האהובה עלינו ביותר, וזאת בזכות המתיקות והמליחות שחוברו להם יחדיו. זו עם הבמבה היתה יכולה להשתפר עם כמות יותר גדולה של חמאת בוטנים. כל הסופגניות היו עשויות מבצק דחוס במידה ולא שמנוני, והשילובים היו מיוחדים ומספקים כל אחד בסגנונו.

5-11 שקלים. להשיג בביסקוטי וב-03-5704015/8.

צילום: בועז לביא

 

ארקפה


הרשת מציעה סופגניות עם מילויים של ריבת תות, ריבת חלב, קוקוס, פירות יער וקרם פטיסייר שוקולד. אלו נעשות עם ציפויים שונים, כולל פניני שוקולד לבן, מיקס פניני שוקולד, תלתלי שוקולד לבן וחלב, ציפוי גנאש שוקולד מוזהב, וכן סוכריות לילדים שבינינו. הסופגניות עצמן היו מעט דחוסות ושמנוניות, היתה כמות מספקת של המילויים השונים והשילוב עם הציפויים השונים סיפק ממד נוסף של הנאה.

7-10 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: ארקפה

שני

רשת הקונדיטוריות מציעה לחנוכה מגוון רחב ויצירתי של סופגניות – החל מסופגניות במילוי ריבת תות או משמש, דרך סופגניית שוקולד וכלה בסופגניות ילדים עם דמויות במילוי שוקולד או קרם קינדר בואנו. ויש את המיוחדות: במילוי קרם פטיסייר ובציפוי שקדים מקורמלים; במילוי קרם פיסטוק ובציפוי גנאש פיסטוק, קרם וניל ודובדבן אמרנה; במילוי קרם קינדר בואנו ובציפוי גנאש שוקולד בלגי וכדורי שוקולד קליק; במילוי קרם פטל שוקולד וניל ובציפוי גנאש שוקולד פטל עם צ'ייסר פירות יער; במילוי קרם שוקולד טובלרון ובציפוי קרם שוקולד חלב ועלי מילפיי; במילוי קרם גבינת מסקרפונה ובציפוי שוקולד חלב ושברי עוגיות בראוניז; ובמילוי קרם ריבת חלב ובציפוי ריבת חלב עוגיית אלפחורס. הבצק עצמו היה קצת דחוס ושמנוני במידה סבירה, והמילויים נדיבים במיוחד. במקרים כמו סופגניית הפיסטוק, הכל מסתדר נפלא ביחד. אבל במקרה של הסופגנייה עם ציפוי של שקדים מוקרמלים או עלי מילפיי, הן אמנם נראות מעולה אבל חלק מהציפוי נושר ברגע שמרימים אותן, וחלק נוסף כאשר לוקחים ביס. כלומר, יפה, טעים, אבל לא נוח לאכילה.

5-11 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן