Skip to content

צעיר תקף צעיר והיכה אותו קשות – נתבע לפצותו ב – 2.5 מיליון ש"ח

תלמיד תיכון מחונן שהתמקד בציור הוכה קשות על ידי צעיר אחר, רק בגלל ש"העז" לשוחח עם חברתו לשעבר של התוקף. בימים אלו הגישו פרקליטי הנער תביעת ענק כנגד התוקף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר תושב המרכז שתקף צעיר אחר עקב קנאה לחברתו לשעבר, נתבע על סך של 2.5 מיליון שקלים, על ידי המותקף.  כתב התביעה האזרחי לתשלום פיצויים הוגש בימים אלה על ידי עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און, המייצגים את הצעיר שהותקף. בכתב התביעה הכספית שהגיש ג', נכתב כי "באלימותו החמורה גדע הנתבע את עתידו המקצועי של ג', וגרם לו נזקים עצומים, לרבות הפסדי השתכרות, נכות צמיתה, כאב וסבל ועוד".
מכתב התביעה עולה כי לפני כ 3.5 שנים בילה ג' תושב המרכז, אז תלמיד תיכון, במסיבה בישוב 'אורנית' כאורח במסיבת ים הולדת אליה הוזמן. במסיבה נמצא גם א' הנער התוקף ונערה אחרת שבעברה היתה חברתו של א'. במהלך המסיבה ההתפתחה שיחה בין ג' לנערה ו-א' שצפה בשניים משוחחים, זעם והתנפל על ג' המופתע. עצם קיום השיחה
"הספיק לנתבע כדי לתקוף קשות את ג', במכות איומות ואגרופים עצומים, תוך שבירת פניו ושיניו של ג'. הנתבע ברח מהמקום, כשנעצר – הזדהה בשם בדוי, אך לבסוף הודה במעשיו" מציין כתב התביעה.

עורכי הדין בר און רענן וכהן ורד (צילומי יח"צ)
עורכי הדין בר און רענן וכהן ורד (צילומי יח"צ)

"הגעתי למסיבה עם חברים שלי. הכל היה בסדר. ואז אני רואה את האקסית שלי לקראת סוף מסיבה שעומדת עם מישהו אחר ומדברת איתו, ואז מסתכלת עלי ועושה לי פרצופים, כאילו נוקמת בי, והיא נצמדת אליו.  ולאחר מכן ראיתי שהם יוצאים החוצה לרחוב, כמה רחובות מהמסיבה, והם היו שם לבד. ראיתי את זה.  יצאתי, רדפתי עקבתי אחריהם כדי לבדוק מה הם עושים, מתוך קנאה.  אני מגיע לשם ואז אני רואה שהם מתקרבים אחד לשני.  הולך  לבן  אדם  [ לתובע ] , העפתי  לו  אגרוף  בפרצוף  ואז  הוא  נופל  על  הרצפה.  אני  עולה  עליו  [ על התובע ] וממשיך  להביא  לו  אגרופים. ואז היא התחילה לצעוק אלי בזמן שאני מרביץ לו. בגלל  האנדרנלין  לא  הצלחתי  לעצור….". הודה הנער בעת חקירתו במשטרה.
א' הואשם, נשפט, הורשע ובית המשפט גזר את דינו בדלתיים סגורות. על גזר הדין הוטל צו איסור פרסום.

צילום פי הנער המותקף בתחילת שיקומו
צילום פי הנער המותקף בתחילת שיקומו

בכתב התביעה פירט ג' את מצבו מאז התקיפה, הסתגרותו בביתו בשל מצבו הפיזי ובשל הבושה הנובעת מהפגיעה הקשה במראה שלו, לרבות אופן הדיבור המשובש כתוצאה מהפגיעה בלסתות ובשיניו. עוד תיאר ג' את הפגיעה הקשה בלימודיו ובקשריו החברתיים, ונזקים נוספים שנגרמו לו. עוד נטען בכתב התביעה כי אחד הנזקים החמורים שנגרמו לתובע היה אובדן השתכרות עתידית.

אחד מציוריו של ג'
אחד מציוריו של ג'

"לפני המקרה היה ג' אמן צעיר, אשר סלל את דרכו בנחישות ובכשרון רב לעבר קריירה מבטיחה כצייר. ציוריו של ג' זכו לשבחים עצומים, ו- ג' ניתב את חייו ואת עתידו לעיסוק בתחום הציור כקריירה וכמקור לפרנסתו. לאחר התקיפה וכתוצאה מכך, חדל ג' לעסוק בציור, וגדע את פיתוח הקריירה בתחום הציור", מציינים פרקליטי התובע. בתביעה נדרש הנתבע לשלם סך של 270 אלף שקלים הוצאות מימון רפאיות ואחרות שנגרמו לו ועוד כש2.7 מיליון שקלים בין הוצאות רפואיות שיידרשו מממנו בעתיד ואובדן הכנסות מציוריו שנבעו מכוונתו להתמקצע בתחום הציור כשכישרונו התבטא עד התקיפה על ידי הצגת ציוריו, הזמנות ציורים שביקשו לקוחות לרכוש והערכה גדולה ליכולותיו במוסדות שונים.   לכתב התביעה צירפו עורכי הדין בר – און וכהן חוות דעת של מומחים, הן בתחום הפה והלסת והן בתחום הנפשי, לעניין הנכויות לצמיתות שנגרמו לג' כתוצאה התקיפה המזעזעת שעבר.


 

 

 

 




 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן