Skip to content

ניצל מעמדו כחוקר כדי לקיים יחסי מין עם מתלוננת

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד חוקר בתחנת כפר קאסם בגין מרמה והפרת אמונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוקר במשטרת ישראל, תושב אזור הר הכרמל, הואשם היום (שלישי) בבית משפט השלום בכפר סבא, כי ניצל את מעמדו ליצירת קשר מיני עם מתלוננת על הפצת תמונותיה בעלות תוכן אינטימי. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על פרטי המתלוננת שעלולים להביא לזיהויה. החוקר הואשם בעבירת מרמה והפרת אמונים.

אילוסטרציה (משטרת ישראל)
אילוסטרציה (משטרת ישראל)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עדי וולנרמן מהמחלקה לחקירות שוטרים, מאוקטובר 2018 טיפל החוקר במסגרת תפקידו בתלונה על פרסום תמונות אינטימיות. במסגרת טיפולו בתיק המשטרתי, בהיותו בתחנת המשטרה בה עבד, שוחח הנאשם עם המתלוננת אודות תלונתה. בהמשך היום, בשעות הערב, התקשר שוטר אל המתלוננת שוחח עמה ארוכות ובהמשך הוא תבע ממנה לקיים איתו מפגשים לצרכי יחסי מין. האישה סירבה אבל הוא לא וויתר ואמר לה שבסופו של דבר הוא יגרום לה להתאהב בו. במהלך טיפולו בתיק החקירה בעניין תלונת האישה, קים החוקר עם האישה מספר פגישות רב שבחלקן אף קיים אתה יחסי מין. במהלך הפגישות נוצר בין השניים קשר שכלל שיחות טלפון מרובות, מפגשים וכן קשר בעל אופי מיני. חלק מהמפגשים הללו התקיימו בתחנת המשטרה. הנאשם לא דיווח למפקדיו על קיום הקשר המיני עם המתלוננת ועל ניגוד העניינים החריף בו הוא מצוי והמשיך לשמש כחוקר המטפל בתיק המשטרתי ואף המשיך לבצע פעולות חקירה שונות, לרבות: גביית עדות מהמתלוננת, חקירת חשוד באזהרה, איסוף ראיות מגורמים שונים ועוד. במועד נוסף, זימן החוקר את האישה לתחנת המשטרה באמתלה מקצועית בטענה לפיה צריך ממנה פרטים לצורך המשך חקירת התיק, וזאת במטרה להיפגש עמה. "במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם במילוי תפקידו כעובד הציבור מעשה הפרת אמונים הפוגע בציבור", נכתב בכתב האישום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן