Skip to content

קורנינג ישראל מפתחת תשתית 5G עם אינטל

CORNING ישראל תפתח עם אינטל תשתית 5G לשימוש במבנים, פלטפורמת הארגון החדשה תוצע לשימוש בישראל כבר ב-2020
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קורנינג (Corning) ישראל הפועלת באמצעות מרכז מחקר ופיתוח האחראי על תחומי החומרה והתוכנה בפיתוח מערכות סלולריות למבנים, החלה בשיתוף פעולה עם אינטל לטובת יישום טכנולוגית הדור החמישי.  שתי החברות יעבדו יחד כדי לספק פלטפורמה וירטואלית לפתרונות רשת 5G של Corning המופעלים על ידי המעבדים המתקדמים של אינטל. ההשקעות המשותפות יאפשרו פריסת תשתית ה-5G והגדלת קצבי התקשורת וטווח אותות הקליטה עבור מפעילות הסלולר בצורה יעילה ומתואמת לשימושים ולגודל המבנה שבו נדרש יישום הדור החמישי. דרור הראל, דירקטור חדשנות ופיתוח פלטפורמות חדשות בקורנינג ישראל מציין: "פלטפורמת ה- 5G המפותחת בימים אלו על ידי המרכז הישראלי וצוותים אמריקאים, ובשיתוף אינטל העולמית, תקנה ביצועים מתקדמים עבור מגוון רחב של אפליקציות חדשות. מדובר בין היתר על אפליקציות הדורשות ערוצי תקשורת אמינים ומהירים מאד, קצבים גבוהים ותקשורת בין מכונות מרובות כגון AR/VR, Smart manufacturing, Autonomous machines, IoT ועוד." פלטפורמת ה- 5G החדשה של קורנינג תהיה זמינה לשימוש מסחרי בישראל החל מ-2020

הפלטפורמה החדשה תתמוך בין היתר בחיבוריות למערכות LTE הפרוסות כיום ותייצר "חיבוריות כפולה" של תשתית מותאמת ל-4G ו-5G הנדרשת בשנים הראשונות של פריסת הדור החדש. החיבוריות תאפשר למשתמשים עם מכשירי קצה מדור 4 להמשיך לקבל שירות סלולר איכותי ולאלו שמחזיקים מכשירים מדור 5 ליהנות מביצועים מתקדמים ויישומים חדשים. באופן זה מפעילים סלולריים וארגונים יוכלו לשמר את השקעתם ברשת ה- LTE ולשדרג את הרשת באופן פשוט יחסית במקומות בהם ירצו להוסיף שירותי דור חמש.

CORNING  הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום מדעי החומרים, עם יותר מ -165 שנות ניסיון בהמצאות טכנולוגיות ששינו את חיינו. מומחיות החברה באה לידי ביטוי בתחומים שונים עם יכולות יצור והנדסה נרחבות, בפיתוח מוצרים, אשר משפרים את חייהם של אנשים. ההצלחה שלCorning  נובעת מהשקעה מתמשכת במרכזי מחקר ופיתוח, שילוב ייחודי של חדשנות, ומערכות יחסים מבוססות אמון עם חברות ולקוחות מובילים בעולם.  CORNING   פועלת בין השאר בתקשורת אופטית, מוצרי אלקטרוניקה ניידים, טכנולוגיות תצוגה, אוטו-טק ומדעי החיים. המוצרים המובילים שלCorning  כוללים זכוכית עמידות בפני נזק למכשירים ניידים; זכוכית מדויקת עבור תצוגה מתקדמת; סיבים אופטיים, טכנולוגיות אלחוטיות ופתרונות קישוריות לרשתות תקשורת חדישות. בישראל – CORNING  פועלת באמצעות מרכז מחקר ופיתוח מתקדם האמון על פיתוח טכנולוגיות חדשניות למתן פתרונות  לכיסוי אלחוטי, קישוריות סלולארית 4G ו-5G המיושמות באצטדיונים, מרחבים הומי אדם, בתי חולים מבנים ציבוריים ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן