Skip to content

ואן גוך ממשיך להפנט: 2000 יצירות בתערוכה רב-חושית בארנה הרצליה

בתערוכה עוצרת נשימה יוצאים ציורי האמן הגאון מן המסגרת ומוצגים ב- 360 מעלות בין פינות וקירות, תקרה ורצפה. הקרנת הדימויים מעניקה פרספקטיבה חדשה לציורי ואן גוך. הציורים שכל כך אהבנו קמים לתחיה, מתנועעים ואופפים את המבקרים מכל עבר. הצבעים ומשיחות המכחול הסוערות מלווים בסימפוניה של צלילים ואורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ליל-כוכבים-מתוך-התערוכה.   צילום יח"צ Ivanov Christine

התערוכה המרשימה מכילה 2000 מיצירותיו של האמן שהשנה מציינים 130 שנה למותו. היא תוצג במבנה המתפרס על פני 1000 מטר שעוצב במיוחד במתחם ארנה בהרצליה. הביקורות בעולם היללו את התערוכה והכתירו אותה בין החשובות, האיכותיות והמרגשות על האמן.

החדר של ואן גוך בתלת מימד מתוך התערוכה.    צילום יח"צ: Ivanov-Christine

התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות – ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב-360 מעלות בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה. אל הציורים של ון גוך מצטרפת סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת.

ליל כוכבים על הרון. תערוכה חלומית ותצוגה מרהיבה מציורי האמן הגאון.     צילום יח"צ: Ivanov-Christine

יצירותיו של הצייר הולנדי ממשיכות להדהד ברחבי העולם כבר למעלה מ- 140 שנה ולספר את סיפורו הבלתי יאמן של גאון הציור שהצליח למכור רק ציור אחד בחייו. ואן גוך, שהחליט על קריירת הציור שלו רק בגיל 27, התאבד בגיל 37 לאחר שלא הצליח להתפרנס מן הציור שלו. רק החל משלהי המאה העשרים הפך ואן גוך הפך להיות אחד האמנים היקרים ביותר בעולם: יצירותיו נמכרות בעשרות מיליוני דולרים, ונרכשות על ידי המוזאונים החשובים בעולם.

חגיגה רב-חושית. הסיפור של ואן גוך באור ובצבע, בתנועה ובמוסיקה.  צילום יח"צ: Ivanov Christine

ואן גוך Van Gogh – התערוכה
מתחם ארנה, רחוב השונית 2, הרצליה
פתיחה: 16.1.2020 (עד 5.4.2020)
ימי ראשון-חמישי 10:00 עד 19:00; ימי ששי 10:00 עד 15:00; ימי שבת 10:00 עד 19:00.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן