Skip to content

דורסת אחיינה הורשעה בגרימת מוות ברשלנות

מיכל עוזרי הסיעה את אחיינה כשהוא יושב על מכסה המנוע. כשהמכונית עלתה על פס האטה (במפר), נפל האחיין ונדרס בידי רכבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אילוסטרציה - משטרת ישראל
אילוסטרציה – משטרת ישראל

בית המשפט לתעבורה בבאר שבע הרשיע הבוקר (ראשון) בגרימת מוות ברשלנות את את מיכל עוזרי (27) מהיישוב אשלים שדרסה למוות את אחיינה מאי פרץ בן ה-17. עוזרי הורשעה במסגרת הסדר טיעון, שלפיו ייגזרו עליה שבעה חודשי עבודות שירות ורישיונה יפסל עד תום ההליכים נגדה. גזר הדין יינתן לאחר קבלת חוות דעת הממונה. אחות הנאשמת, אמו של הנער, דנה לרנר, אמרה בתגובה: "אחותי היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה. אני אתמוך בה כל החיים".
מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ואדים סיגל, בחודש יוני האחרון, בשעות הלילה, הסיעה עוזרי ברכבה את אחיינה וקטין נוסף לביתם, כאשר הם יושבים על מכסה המנוע של הרכב, באופן המסכן את שלומם. בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד הקטין שהיה עמם מהרכב והלך לביתו ואילו הנאשמת המשיכה לנהוג ברכבה, כאשר האחיין עדיין יושב על מכסה המנוע. תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של הנאשמת עלה על פס ההאטה, המנוח החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס ע"י הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש. כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ונפטר עת הובל באמבולנס לבית-החולים".

בפרקליטות מחוז דרום הגיבו לגזר הדין ומסרו כי העונש שהוסכם עליו במסגרת ההסדר מגלם בתוכו, מצד אחד, את רשלנותה של הנאשמת, ומצד שני את הודאתה, נטילת האחריות מצדה ואת הנסיבות האישיות החריגות שלה. "יודגש, כי הסדר הטעון נערך לאחר שהפרקליטות קיימה את חובתה על פי דין ועדכנה את הורי המנוח באשר לפרטיו. הורי המנוח הביעו הסכמה לתנאי ההסדר", נמסר.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן