Skip to content

המחשב הנייד הקל בעולם, 870 גרם בלבד

DYNABOOK (לשעבר טושיבה) הכריזה על המחשב העסקי הקל בעולם, המחשב הנייד החדש מצויד במסך 13.3" ובמעבד אינטל מהדור העשירי, והוא מיועד למקצוענים הנמצאים בדרכים, הזקוקים לאמינות גבוהה, קישוריות בכל מקום ושלל תכונות שימושיות. המחיר החל מ- 4990 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) השיקה במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית -CES 2020  שנערכת בימים אלה בווגאס, ארה״ב, את ה- Portégé X30L-G, הלפטופ העסקי הקל ביותר בעולם – 870 גרם, העמוס בכל התכונות הנדרשות ביומיום: מעבד אינטל דור 10, קישוריות, ביצועים, אבטחה קשיחה ועמידה בסטנדרט Microsoft Modern Device.

ה- Portégé X30L-G תוכנן מראש לשמש כבן לוייה של אנשי עסקים הן במשרד והן בדרכים. הוא בנוי על ׳מרכב׳ מגנזיום קליל, אך עמיד במיוחד ומותאם לעבודה ולתנאי שטח הנוקשים ביותר. לשם כך עבר המחשב שורת מבדקים שכללו הפלות מגובה רב, הפרשי טמפרטורות, לחות ואבק. התוצאה: המחשב עומד בכבוד בתקן הצבאי האמריקני , כשהמשמעות היא עמידות בכל דרישות החיים המודרניים וסביבת העבודה המשתנה.  המחשב מצויד במסך 13.3”  IGZO FHD LCD מפיתוח של Sharp, בעל ציפוי מונע השתקפויות, עם עוצמת הארה גבוהה וצריכת חשמל נמוכה בהשוואה למסכי LCD סטנדרטיים. השילוב עם זמן סוללה של 14.5 שעות, ומסך ה- IGZO כמו גם פונקציית טעינה מהירה שמספקת 4 שעות סוללה רק בחצי שעה של טעינה, משמעותו שהמשתמשים אינם צריכים לדאוג בעת שהם משוטטים בדרכים.

Portégé X30L-G, משקך של 870 גר בלבד (צילום יח"צ באדיבות היצרן)
Portégé X30L-G, משקל של 870 גר בלבד (צילום יח"צ באדיבות היצרן)

למרות משקלו הקל וגודלו הכללי, ה- Portégé X30L-G אינו מתפשר על היכולות שהוא מציע למשתמש. מעבדי אינטל דור 10 ומבחר אופציות של כונני SSD, מאפשרים עבודה מהירה במיוחד. קורא כרטיסי Micro SD אף מרחיב את אופציות האחסון בעוד שזיכרון DDR4 RAM מהיר, מעיד שהמחשב יכול להתמודד ובקלות רבה עם כל היישומים הנדרשים מאנשי העסקים.

ה- Portégé X30L-G נהנה ממגוון אופציות לקישוריות רשת ואביזרים. יציאת USB Type-C מאפשרת למשתמשים לטעון, להתחבר לצגים או להעביר נתונים בחיבור אחד. למרות העיצוב הדקיק, המחשב מצויד ביציאת HDMI ובשתי כניסות USB 3.0 כך שלא צריך להיסחב עם מתאמים בדרכים. תחנת עגינה USB-C dock אופציונלית מאפשרת חיבור נטול עומס כבלים נוסף לשלל אפשרויות של ציוד היקפי. המחשב אף מצויד ב- Wi-Fi 6 ובמודול BT 5.0 WiFi התומכים במהירות גבוהה וברוחב פס מספק, בעוד שכניסת Gigabit-LAN מאפשרת גישה מהירה במיוחד לרשת בחיבור המשרדי.  בצד האבטחה,  ה- Portégé X30L-G מגיע מוכן לעמוד בפני כל מתקפה זדונית. כדי למנוע גישה לא רצויה לחומרים רגישים, והוא מצויד במערכות ביומטריות לזיהוי טביעת אצבע ולזיהוי פנים. המחיר הצפוי למחשב הוא החל מ- 4990  שקלים (תלוי במפרט) ושיווקו בארץ יתחיל בחודש הבא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן