Skip to content

ASKOLL קטנוע חשמלי חדש מאיטליה

אסקול קטנוע חשמלי חדש, כל רכיבי הקטנוע והפיתוח נעשו באיטליה, לקטנוע טווח נסיעה של 96 ק"מ, משקלו פחות מ 70 ק"ג והוא מגיע למהירות של כ-70 קמ"ש. מחירו החל מ 16900 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כנראה שאתם לא מודעים לכך, אבל אתם וודאי מכירים את חברת אסקול לפחות את מוצריה, ואפילו ברמה כמעט יומיומית שכן חברת אסקול היא יצרנית מנועי מכונות הכביסה הגדולה בעולם ואת המנועים שלה תוכלו לפגוש אצל כל יצרני מכונות הכביסה המובילים בעולם. חברת אסקול היא ספקית מרכזית לתעשיית מכשירי החשמל הביתיים ומשאבות המים ומייצרת  פחות כ-200.000 מנועים ביום.

בשנת 2014 החליטה החברה להיכנס גם לתחום הדו-גלגלי ולהקים חטיבה חדשה וירוקה, החטיבה כוללת תכנון וייצור אופניים וקטנועים חשמליים המיועדים בעיקר להשכרה ולעסקים, אך גם לסקטור הפרטי. הקטנועים המיוצרים ומורכבים באיטליה במפעלי אסקול כאשר כל רכיבי החשמל והאלקטרוניקה מתוכננים ומיוצרים באיטליה, ואת סוללות מספקת חברת סמסונג.

ASKOLL קטנוע חשמלי חדש ,המחיר החל מ 16900שח (צילום:דן בר-דוב)
ASKOLL קטנוע חשמלי חדש ,המחיר החל מ 16900שח (צילום:דן בר-דוב)

קטנועי החברה תוכננו לעמוד בשימוש אינטנסיבי של חברות שיתוף, השכרה ועסקי שליחויות ברחבי אירופה, מרכיב ההופך את אמינות הכלי וקלות התפעול לגורם חשוב למשתמש עסקי וללקוח הפרטי. Askoll  הגדילה לעשות באיטליה וברחבי אירופה, והיא שותפה במיזמי תחבורה שיתופית. כך שהיא למעשה גם לקוח הקצה (חברות ההשכרה), המתכנן והיצרן, דבר הניכר בתכנון הקטנוע ובהקפדה בפרטים הקטנים.

בין לקוחות Askoll ברחבי אירופה ניתן למנות את הדואר האוסטרי, הדואר השוויצרי, פיצריות ועסקי מזון עממי כדומינוס פיצה איטליה, פיצה האט, חברות שילוח איטלקיות, וחברות להשכרת קטנועים לתחבורה שיתופית באיטליה ובערים נוספות באירופה כגון פאריז. בלונדון, שבה מרכז העיר סגור לתחבורה מזהמת, עסקי השליחויות במרכז העיר מחויבים להשתמש בכלים חשמליים ירוקים, צעד המתבקש גם בישראל ויתרום להפחתת זיהום הסביבה.

ASKOLL פיתוח וביצוע איטלקי (צילום:דן בר-דוב)
ASKOLL פיתוח וביצוע איטלקי (צילום:דן בר-דוב)

קבוצת HM מוטורס, יבואנית Askoll  לישראל, רואה בכלי זה פתרון מהיר וזול לעומסי התנועה הכבדים בכניסה לערים הגדולות, לבעיית זיהום האוויר הגדולה בערים ותחליף לתחבורה הציבורית. קבוצת HM מוטורס משרתת ומוכרת כלים חשמליים לשימוש עסקי מעל לשנתיים.

כל קטנוע של Askoll מצויד ב- 2 סוללות, קלות משקל (8.1 ק"ג) ונטענות מלא תוך 6.5 שעות בלבד. סוללות הנשלפות ונוחות לנשיאה למשרד או בבית, שם ניתן לטעון אותן בעזרת מטען המגיע עם הקטנוע, הישר מרשת החשמל הביתית. המשקל הנמוך ביחס למתחרים (פחות מ-90 ק"ג עם שתי סוללות!), פשטות התפעול והנדסת האנוש המתקדמת, הופכים את הכלי לכזה המתאים למבוגרים, לנשים ולצעירים כאחד.

טווח נסיעה המרבי של קטנוע Askoll מגיע עד ל- 96 ק"מ. המהירות המרבית של הכלי נעה סביב 70 קמ"ש והיא מתאימה לנסיעה בסביבה עירונית ולתנועה בפקקים. Askoll מצויד במערכת בלימה משולבת (CBS), תאורת LED מלאה, צג מחוונים גדול ופשוט לקריאה, סבל מובנה אחורי מקורי, תא מסמכים ננעל, וו תליה לשקיות ורגלית אמצע קלה לשימוש. כל אלו הופכים אותו לכלי פרקטי ונוח לשימוש יומיומי בעיר, מבלי שתדרשו לעבור יותר בתחנות דלק ומבלי שתדרשו להוציא סכומים גבוהים על תיקונים וטיפולים כבקטנוע בנזין.

ASKOLL כלי עירוני חסכוני וחביב (צילום:דן בר-דוב)
ASKOLL כלי עירוני חסכוני וחביב (צילום:דן בר-דוב)

את הקטנוע ניתן יהיה לרכוש און-ליין  באתר הבית של Askoll ישראל, כך יוכלו הלקוחות להזמין את הקטנוע, לאחר בחירת הדגם והצבע. עם ביצוע התשלום, יוכל הרוכש לאסוף את הקטנוע בנקודות שירות בפריסה ארצית. בהמשך ניתן יהיה אף לקבל את הכלי (בתוספת תשלום) עד לפתח הבית עם נציג החברה שיעניק ללקוח הדרכה. בנוסף תקיים החברה באופן קבוע, ימי הדגמה במרכזי הערים הגדולות.

אסקול מציעה שני דגמים: הבסיסי יותר (מיועד בעיקר לחברות שליחות) ES3:, מנוע בעוצמה 2700 וואט, סוללה בקיבולת של 2820 וואט לשעה, מתח 54 וולט במחיר של –  16,900 שח כולל מע"מ. ודגם  EVO, מנוע בעוצמה 2700 וואט, סוללה בקיבולת של 2820 וואט לשעה, מתח 54 וולט – ומחירו  17,900 שח.

ASKOLL טווח של כ 96 קמ (צילום:דן בר-דוב)
ASKOLL טווח של כ 96 קמ (צילום:דן בר-דוב)

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן