Skip to content

קצין שירות בתי הסהר חשוד בהברחת טלפונים סלולרים לאסירים

הסוהר שמשרת בבית הסוהר רימון, חשוד כי הבריח מכשירי סלולר לתוך כותלי הכלא ומסרם גם לידי אסירים המשויכים לפת"ח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצין בשירות בתי הסוהר נעצר היום (שני) לפנות בוקר נעצר לחקירה באזהרה על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433, בחשד שהחדיר טלפונים סלולאריים לאסירים ביטחוניים מארגון הפתח, חלקם מרצים מאסרים ממושכים  בכלא רמון בעקבות מעורבותם בפגיעה בישראלים.
על פי החשד, הסוהר, פעל לכאורה במסגרת תפקידו וניצל את מעמדו להחדרת טלפונים סלולאריים לאסירים ביטחוניים המרצים עונשי מאסר. כאמור, הסוהר נעצר בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של החדרת טלס"ים לכלא תוך סיוע לארגון טרור, קשר אסור בין סוהר לאסירים, שוחד, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע.
מעצרו בא בעקבות מידע שהגיע משירות בתי הסוהר שהוביל לחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז דרום ובשיתוף שב״ס על חשד לכאורה לביצוע העבירות האמורות. בנוסף למעצרו נעצרו חשודים נוספים בחשד למעורבות בהעברת הטלפונים לאסירים.

תמונת ארכיון (אתר Flice לשימוש חופשי ללא תמורה)
תמונת ארכיון (אתר Flicer לשימוש חופשי ללא תמורה)

מזה מספר שבועות מתקיים מעקב אחר פעילות של קצין בדרגת כלאי המשרת כסגן מפקד משמרת בבית סוהר ׳רמון׳. על פי מידע של מודיעין שירות בתי הסוהר נחשד הקצין בהברחת עשרות טלפונים ניידים לתוך בית הסוהר. אתמול, 12.1.20 נערך חיפוש רחב היקף בהשתתפות לוחמים של היחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר, בבית הסוהר ׳רמון׳ ונמצאו מספר טלפונים ניידים.  בהמשך לכך, במהלך הלילה נעצר הקצין ע״י המשטרה והועבר לטיפול גורמי יאח״ס. כמו כן נבדקת גם מעורבותם בפרשה זו של מספר אסירים המשוייכים לארגון הפת״ח. משירות בתי הסוהר נמסר עוד כי הפעילות כולה נעשתה בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים.  וכי השב"ס נלחם וימשיך להילחם בנחישות וללא פשרות בעבירות של טוהר המידות ובפשיעה בתוך ומחוץ לכותלי בתי הסוהר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן