Skip to content

דיווח: שלושה נהרגו בתקיפת בבסיס בשדה תעופה T-4 בחומס שבסוריה

על פי דיווחי ארגוני זכויות אדם בסוריה נהרגו מספר אנשים בתקיפה המיוחסת לישראל. על פי הדיווחים הותקפו מחסן תחמושת, משאית תחמושת ומבנה בהקמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה בני אדם נהרגו אמש בתקיפה שיוחסה לישראל בבסיס חיל האוויר הסורי T-4 – כך דיווח היום (רביעי) המרכז הסורי לזכויות אדם. לפי הארגון, ההרוגים הם איראנים או פעילים במיליציות הנתמכות בידי איראן. הארגון הוסיף כי ישנם גם כמה פצועים קשה כתוצאה מהתקיפה. עוד מסר הארגון כי התקיפה כוונה נגד מחסן נשק ובניין נוסף ששימשו את האיראנים בבסיס.
על פי סוכנות הידיעות הסורית, ישראל תקפה בליל שלישי בסיס איראני המצוי במחוז חומס. על פי הסוכנות מערכות ההגנה הופעלו והפילו את מרבית הטילים למעט ארבעה שפגעו בבסיס. מקורות בארגוני זכויות אדם הוסיפו כי הותקפו מחסן תחמושת אירני, משאית תחמושת ומבנה נוסף המצוי בהקמה.

שדה התעופה המותקף על פי הדיווח
שדה התעופה המותקף על פי הדיווח
שדה התעןופה T-4 (צילום: Google DigitalGlobe)
שדה התעןופה T-4 (צילום: Google DigitalGlobe)

סוכנות הידיעות של סוריה דיווחה אתמול כי ישראל תקפה את הבסיס שנמצא במחוז חומס. לפי גורם צבאי בכיר שציטטה הסוכנות, מערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו את רוב הטילים, אך ארבעה טילים פגעו בבסיס וגרמו נזק לרכוש. הבסיס, שהותקף בעבר על ידי ישראל, משמש גם כוחות סוריים ואיראניים. לפי דיווח בטלוויזיה הסורית, התקיפה בוצעה על ידי מטוסי קרב וכללה טילים וכטב"מים, וחלק מהם הופלו על ידי הצבא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן