Skip to content

יום קר במיוחד: גשמים רבים, שלג בצפת, במירון ובפסגות הגולן

המשטרה סגרה 2 כבישים בצפון ודרום. שלג צפוי בפסגות הרים בגובה של 950 מטר למפלס עליון חסר לכינרת עוד 1.795 מטר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מגפון מביאה לפני קוראיה צילומים מתחילת יום קר במיוחד הצפוי לכולנו. שלג בצפת ויתכן שלג בפסגות הרים מעל 950 מטר. התחזית להיום היום (שלישי) קר מהרגיל לעונה ב-2 מעלות בחוף ובהרים. בסמיכות לשעה 07:00 בבוקר החל לרדת שלג בכמה אזורים בצפת, בהר מירון הסמוך וגם בפסגות בצפון רמת הגולן. מהעירייה נמסר כי הכבישים פתוחים בינתיים והלימודים מתקיימים כרגיל, וכך גם ברמת הגולן. הלילה ירדו 15 ס"מ שלג בחרמון, שם הטמפרטורה הבוקר הייתה מינוס 2 מעלות. האתר סגור היום למבקרים.

צפת - צילום באדיבות חדר מצב ארצי
צפת – צילום באדיבות חדר מצב ארצי
הירדן (צילום: סטודיו A )
הירדן (צילום: סטודיו A )
אתר החרמון (צילום אתר החרמון)
אתר החרמון (צילום אתר החרמון)

היום אנו צפויים מצפון האר. ועד הנגב גשמים לפרקים מלווים בסופות רעמים בודדות ירדו מהצפון ועד הנגב. בנחלי הדרום והמזרח עדיין קיים חשש לשיטפונות. סיכוי נמוך להצפות בחוף. עד הצהריים ירד של קל גם בפסגות הגבוהות של הרי הצפון מעל 900 מטר ושלג מעורב בגשם בהרי המרכז מעל 950 מטר. קר מאד. מהצהרים הגשמים יעשו מקומיים.
מרשות המים נמסר כי המשך הגשמים העלו במקצת את הזרימה במקורות הירדן. בתחנת גשר הפקק בנהר הירדן נמדדה ספיקה של 55 מ״ק/שנ׳. וכי מפלס הכנרת עלה ב-7 ס״מ מאתמול, למפלס 210.595-. חסר לכנרת מלאה: 1.795 מטר.

שלג בצפת – צילום: תומר כמוס

צילום: טלי איציק
צילום טלי איציק

המשטרה הודיעה על חסימות 2  כבישים בשל מזג אוויר: בצפון: כביש 917 מצומת גונן לצומת גדות בשני הכיוונים. ובדרום: כביש 204 מצומת ירוחם לצומת חלוקים בשני הכיוונים.
במשטרה מבהירים כי בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.משטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים כולו להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה במזג האוויר הסוער.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן