מיצובישי טרייטון החדש בישראל, המחיר החל מ 199 אלף שח

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה טרייטון חדש בישראל, בעל מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, תיבת הילוכים מתקדמת עם אפשרות לתפעול ידני, אבזור בטיחות חדשני כולל מערכת בלימה אוטונומית ומערכת מולטימדיה Connected Car, עם WAZE מובנה ו – I SAY הכולל ממשק זיהוי קולי. המחיר מתחיל ב 199 אלף שח.

מיצובישי טרייטון החדש בישראל, המחיר החל מ 199 אלף שח

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה טרייטון חדש בישראל, בעל מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, תיבת הילוכים מתקדמת עם אפשרות לתפעול ידני, אבזור בטיחות חדשני כולל מערכת בלימה אוטונומית ומערכת מולטימדיה Connected Car, עם WAZE מובנה ו – I SAY הכולל ממשק זיהוי קולי. המחיר מתחיל ב 199 אלף שח.

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה היום בישראל את הטרייטון החדש, שהינו הדור השישי של רכבי הפיק-אפ מבית היצרן. 40 שנה לאחר השקת ה- L200 הראשון עם למעלה מ -4.7 מיליון מכירות בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק-אפ העולמי, מציגה מיצובישי את הדור החדש בסדרה הכוללת 5 דגמים. סדרת טרייטון החדשה ממשיכה את מסורת השילוב הייחודי של רכב עבודה, שטח ופנאי כעת במראה חדשני ואגרסיבי, אבזור עשיר משולב טכנולוגיות עתירות חדשנות ומערכת  CONNECTED CAR מבית היבואן כלמוביל. עיצוב הטרייטון החדש עבר שינוי מהותי ומציג מרחב פנים נדיב וקו מודרני עם קווים אופקיים מודגשים המעניקים תחושה של רכב שטח אגרסיבי וחדשני. העיצוב החדש, סייע בבידוד הרעשים ובשיפור תצרוכת הדלק. בחלק הקדמי מוצע מכסה מנוע בעל חזית גבוהה ויחידת תאורה המוסיפה לעיצוב המודרני של הרכב.

מיצובישי טרייטון החדש, המחיר החל מ 199 אלף שח (צילום:באדיבות היצרן)
מיצובישי טרייטון החדש, המחיר החל מ 199 אלף שח (צילום:באדיבות היצרן)

הטרייטון החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר. לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות.

הטרייטון, מזוהה בתחום רכבי העבודה כנמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית, מצויד ב-7 כריות אוויר,  במערכת לחלוקת עוצמת הבלימה, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת לבקרת יציבות לגרור, מערכת לבקרת יציבות ומשיכה  מערכת לחלוקת עומסים בזמן תאונה. למערכות אלו התווספו בדגם Dakar מערכות הבטיחות מתקדמות: FCM – בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל  ו- LDW- להתרעה על סטייה מנתיב. בדגם Dakar SE מותקנות גם המערכות הבאות:  AHB- שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW- זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA- התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS- למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

טרייטון החדש עם איבזור עשיר ומתקדם (צילום:באדיבות היצרן)

לטרייטון אבזור עשיר הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור,  בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד. דגם Dakar מצויד גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18", מצלמת רברס ומערכת Connected Car. דגם Dakar SE מוסיף מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL- מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.

לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות (צילום באדיבות היצרן)

הטרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בדגמי Dakar ו-Dakar SE מצויד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)
מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)

הטרייטון כרכב פנאי ועבודה מיועד לספק אחיזה מיטבית בכל תנאי השטח ונהנה מבקרת יציבות מתקדמת בדגמי Dakar ו-Dakar SE, אשר בוררת בין 4 מצבים לשליטה במנוע, תיבת ההילוכים והבלמים בהתאם לתנאי השטח שנבחר: חצץ ((Gravel, בוץ ושלג (Mud/Snow) חול (Sand השומר על מומנט קבוע) ואבנים (Rock]. כמו כן כולל הטרייטון ברמות גימור אלו בקרת ירידה במדרון השומרת ושולטת באופן אוטומטי על מהירות הנהיגה בעת ירידה במדרון .

כלמוביל מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.

מחירים:
2X4 INVITE ידני – 198,900 שח
2X4 INSTYLE אוטומטי – 224,900 שח
4X4 DESERT אוטומטי – 234,900 שח
4X4 DAKAR אוטומטי – 244,900 שח
4X4 DAKAR SE אוטומטי – 255,900 שח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה היום בישראל את הטרייטון החדש, שהינו הדור השישי של רכבי הפיק-אפ מבית היצרן. 40 שנה לאחר השקת ה- L200 הראשון עם למעלה מ -4.7 מיליון מכירות בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק-אפ העולמי, מציגה מיצובישי את הדור החדש בסדרה הכוללת 5 דגמים. סדרת טרייטון החדשה ממשיכה את מסורת השילוב הייחודי של רכב עבודה, שטח ופנאי כעת במראה חדשני ואגרסיבי, אבזור עשיר משולב טכנולוגיות עתירות חדשנות ומערכת  CONNECTED CAR מבית היבואן כלמוביל. עיצוב הטרייטון החדש עבר שינוי מהותי ומציג מרחב פנים נדיב וקו מודרני עם קווים אופקיים מודגשים המעניקים תחושה של רכב שטח אגרסיבי וחדשני. העיצוב החדש, סייע בבידוד הרעשים ובשיפור תצרוכת הדלק. בחלק הקדמי מוצע מכסה מנוע בעל חזית גבוהה ויחידת תאורה המוסיפה לעיצוב המודרני של הרכב.

מיצובישי טרייטון החדש, המחיר החל מ 199 אלף שח (צילום:באדיבות היצרן)
מיצובישי טרייטון החדש, המחיר החל מ 199 אלף שח (צילום:באדיבות היצרן)

הטרייטון החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר. לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות.

הטרייטון, מזוהה בתחום רכבי העבודה כנמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית, מצויד ב-7 כריות אוויר,  במערכת לחלוקת עוצמת הבלימה, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת לבקרת יציבות לגרור, מערכת לבקרת יציבות ומשיכה  מערכת לחלוקת עומסים בזמן תאונה. למערכות אלו התווספו בדגם Dakar מערכות הבטיחות מתקדמות: FCM – בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל  ו- LDW- להתרעה על סטייה מנתיב. בדגם Dakar SE מותקנות גם המערכות הבאות:  AHB- שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW- זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA- התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS- למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

טרייטון החדש עם איבזור עשיר ומתקדם (צילום:באדיבות היצרן)

לטרייטון אבזור עשיר הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור,  בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד. דגם Dakar מצויד גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18", מצלמת רברס ומערכת Connected Car. דגם Dakar SE מוסיף מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL- מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.

לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות (צילום באדיבות היצרן)

הטרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בדגמי Dakar ו-Dakar SE מצויד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)
מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)

הטרייטון כרכב פנאי ועבודה מיועד לספק אחיזה מיטבית בכל תנאי השטח ונהנה מבקרת יציבות מתקדמת בדגמי Dakar ו-Dakar SE, אשר בוררת בין 4 מצבים לשליטה במנוע, תיבת ההילוכים והבלמים בהתאם לתנאי השטח שנבחר: חצץ ((Gravel, בוץ ושלג (Mud/Snow) חול (Sand השומר על מומנט קבוע) ואבנים (Rock]. כמו כן כולל הטרייטון ברמות גימור אלו בקרת ירידה במדרון השומרת ושולטת באופן אוטומטי על מהירות הנהיגה בעת ירידה במדרון .

כלמוביל מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.

מחירים:
2X4 INVITE ידני – 198,900 שח
2X4 INSTYLE אוטומטי – 224,900 שח
4X4 DESERT אוטומטי – 234,900 שח
4X4 DAKAR אוטומטי – 244,900 שח
4X4 DAKAR SE אוטומטי – 255,900 שח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן