Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

דומינו'ס פיצה: פיצת PRO בניגוד לפיצהבורגר אותה ניסינו בשבוע שעבר, על פיצה הזו של הרשת יש לנו רק דברים טובים לומר. יש לפיצה הזו אצטלה בריאותית – היא נוצרה בהשראת כוכב הכדורגל ליונל מסי, שאוכל פיצה עשירה בחלבון אחרי משחקי כדורגל. על בסיס התפריט שלו יצרו ברשת פיצה העשויה מבצק כוסמין, בה יש כמות גדולה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דומינו'ס פיצה: פיצת PRO

בניגוד לפיצהבורגר אותה ניסינו בשבוע שעבר, על פיצה הזו של הרשת יש לנו רק דברים טובים לומר. יש לפיצה הזו אצטלה בריאותית – היא נוצרה בהשראת כוכב הכדורגל ליונל מסי, שאוכל פיצה עשירה בחלבון אחרי משחקי כדורגל. על בסיס התפריט שלו יצרו ברשת פיצה העשויה מבצק כוסמין, בה יש כמות גדולה יחסית של חלבון וסידן. מה מיוחד בפיצה הזו? התוספת של הריקוטה למוצרלה הקבועה, שילוב אשר שינה את הטעם של הפיצה במובן הטוב של המילה – הוא נהיה עשיר ומעניין יותר. גם הבצק, שלו יש טעם ייחודי, התחבב עלינו, ויחד עם כמה תוספות מקבלים פיצה טעימה מהמקובל ברשת. רק אל תשכחו לשחק לפני זה כדורגל.

79.9-86.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב- https://www.dominos.co.il/.

צילום: דן פרץ

 

Purina: One

המותג האירופאי לאוכל לחיות מחמד הביא לישראל את סדרת המוצרים הזו, המוגדרת על ידי החברה בתור "מזון סופר פרימיום לחיות מחמד". הכוונה היא לאוכל עם אחוז גבוה יחסית של חלבון ושומן, תוך שימוש ברכיבים באיכות גבוהה מהממוצע. בחברה מבטיחים עלייה ברמת האנרגיה אחרי שבוע, מערכת עיכול בריאה יותר המתבטאת ביציאות איכותיות יותר אחרי שבועיים, ופרווה מבריקה וברק בעיניים אחרי שלושה שבועות של תזונה זו. הכלב שאכל בשבועות האחרונים את האוכל הזה הראה שינוי מסוים, פחות גורף מזה שהבטיחה החברה: הפרווה אכן הפכה להיות יותר מבריקה והוא יותר חיוני ונמרץ, אבל לא שמנו לב להבדל בפעילות של מערכת העיכול. הסדרה כוללת מוצרים לכלבים וחתולים בגדלים שונים.

34.9-119.9 שקלים ל-800 גרם ועד 3 ק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שוורצקופף: Hair Mascara

סדרת המוצרים החדשה של החברה מיועדת לעשות דבר אחד פשוט וחשוב: לתת כיסוי זמני של השיער הלבן, בין אם בשורשים או בקצוות. מדובר כאמור בכיסוי זמני – הכל יורד אחרי חפיפה אחת. הסדרה כוללת חמישה מוצרים הנבדלים זה מזה בצבעי השיער להם הם מתאימים – חום כהה, חום בינוני, שחור, מהגוני ובלונד כהה. המוצר היה מעט מאתגר לשימוש – היה קל לצבוע איתו קצוות שצבעם השתנה או דהה, אבל הטיפול בשורשי השיער היה יותר מורכב. לנסיינית שלנו יש שיער סמיך והיא התקשתה לראות בעצמה את כל המקומות אותם יש לצבוע. וגם אז הצביעה לקחה זמן עד שכל האזור נצבע. יש לשער שבמקרה של שיער פחות סמיך ועם קצת עזרה השימוש במוצר יהיה יותר יעיל, אבל לא בטוח שזה מצדיק את הרכישה.

59.9 שקלים. להשיג בסופר-פארם וב-http://bit.ly/2Vjn8fb.

צילום: יח"צ חו"ל

 

Dove: שמפו ומרכך עם מים מיסלרים

סדרה זו, הכוללת שמפו ומרכך, מיועדת לטפח בעדינות את השיער. המים המיסלרים שהוסיפו להם הם מים ובהם רכיבים המסייעים בניקוי העור מבלי לפגוע בו. לא ברור לנו מה תפקידם בטיפוח השיער – פעולת השמפו והמרכך לא היתה שונה במיוחד בהשוואה למוצרים הוותיקים של המותג. כלומר, גם ללא המים המיסלרים שהוכנסו להם, השמפו והמרכך עשו עבודת ניקוי טובה והותירו את השיער נעים למגע. לנו התוספת הזו מרגישה ונראית יותר כמו גימיק ופחות כמו משהו משמעותי.
18.9 שקלים ל-600 מ"ל. להשיג בשופרסל וב-BE.

צילום: יח"צ

 

יוניליוור: רוטב עגבניות פיקנטי לדג של קנור

רטבים מוכנים הם לרוב מאכזבים – הם שונים במידה בולטת מהרוטב הביתי ולפעמים יש להם טעם לוואי תעשייתי שרק מבאס אותנו עוד יותר. כל החוויה הזו לא חזרה על עצמה עם הרוטב החדש, להפתעתנו הרבה. הטעמים שלו מאוזנים, יש לו מידה מספקת של פיקנטיות, ואין כל טעם לוואי. זה עדיין לא ברמה של רוטב ביתי, אבל קרוב אליו מספיק כדי שנקנה עוד ממנו בפעם הבאה שנרצה להכין דג ברוטב עגבניות, ולא יהיה לנו זמן להכין לבד.

10-15.9 שקלים ל-415 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: יוניליוור

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן