Skip to content

רצה אחרי כלבה על גבי המסילה ותנועת הרכבות נעצרה

דרמה בתחנת הרכבת: נוסעת ירדה אל המסילה אחרי שכלבה השתחרר מהרצועה וברח, רגע לפני כניסת הרכבת. דייל השירות ומנהלי המשמרת עצרו את תנועת הרכבות והצילו את חיי הנוסעת וכלבה תוך סיכון עצמי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוסעת שהמתינה עם כלבה לרכבת בתחנת ההגנה שבתל אביב ביום רביעי שעבר, ירדה אל מסילת הרכבת לתפוס את כלבה שהשתחרר מהרצועה. למזלה הרב הבחין בנעשה דייל השירות עידן מלמד אשר ידע כי בתוך דקה צפויה להיכנס רכבת למסילה, ועדכן מיד את אחראי המשמרת אסי אברהמי שהודיע לפיקוד הרכבות הארצי על האירוע ואלו עצרו מידית את תנועת הרכבות.

הנוסעת וכלבה (צילום: רכבת ישראל)
הנוסעת וכלבה (צילום: רכבת ישראל)


צלום ממצלמות האבטחה ברכבת ישראל
תוך כך ירד אברהמי אל המסילה כדי להשיב את הנוסעת והכלב לתחנה. לאחר שעלתה לרציף הנוסעים גילתה הנוסעת שבמהלך המרדף אחרי הכלב נשמט מידה התיק ובו ארנק, כסף, תעודות זהות וטלפון סלולארי. אברהמי לא היסס וירד שנית לתחום המסילה באופן מבוקר כדי להשיב את התיק. תיקה הושב לידיה ותנועת הרכבות חודשה מידית. מתחקור הנוסעת, אשר הייתה מבוהלת מהאירוע, עולה כי הכלב היה קשור ברצועה אך זו השתחררה והכלב החל בריצה אל המסילה, היא פעלה אינסטינקטיבית ורצה אחריו. לאחר שיחה בה הבהיר צוות התחנה לנוסעת את חומרת מעשיה, שוחררה הנוסעת לדרכה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן