Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 29 בינואר, 2020

הנסיכה הספרדייה, הבלתי אנושיים, המומינים, 48 שעות עם אבא, חוקי הטבע הפראי, מאחורי הפורום הכלכלי העולמי, האופנה הבאה, חיי לילה, אויבים קרובים, עין פקוחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנסיכה הספרדייה | The Spanish Princess, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

מיני סדרה תקופתית המבוססת על הרומנים שכתבה פיליפה גרגורי ("בת בולין האחרת") והיא המשך לסדרות "המלכה הלבנה" ו-"הנסיכה הלבנה". הנסיכה הצעירה קתרין מארגון (שרלוט הופ, "משחקי הכס"), ביתם של שליטי ספרד איזבלה ופרדיננד נוסעת סוף סוף לאנגליה, לפגוש את בעלה המיועד ארתור נסיך וולש – יורשו של מלך אנגליה הנרי השביעי – שלו הובטחה בילדותה. קתרין ופמלייתה המגוונת- הכוללת את לינה, נערת החצר השחורה ממוצא מורי – מתקבלים בחוסר רצון על ידי חלק מאנשי החצר, והיא נאלצת להתרגל למנהגים והדעות האנגליים. קתרין נחרדת לגלות שמי שכתב לה את המכתבים הרומנטיים שקיבלה, הוא לא ארתור בעלה העתידי, אלא הנרי הרוזן של יורק, אחיו הצעיר והיהיר של ארתור. כשארתור מת באופן פתאומי, הייעוד של קתרין בתור זו שתביא את השלום בין ספרד ואנגליה עומד בספק, עד שהיא מתאהבת בנסיך הנרי.

הבלתי אנושיים | Marvel's Inhumans, סלקום TV

סדרה המהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול. לאחר התקוממות צבאית, בני משפחת המלוכה של גזע הבלתי אנושיים נמלטים לכדור הארץ, בכדי להציל את עצמם ואת היקום כולו.

15:30 המומינים | Moominvalley, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

הסדרה חוזרת בגרסה מחודשת, עת היא עוקבת אחר הרפתקאותיו של מומין טרול, רודף הצדק וטוב הלב, בעמק המומינים הקסום. יחד עם משפחתו וחבריו, מומין יוצא למסעות מרתקים ברחבי העמק ומחוצה לו. הסדרה מבוססת על ספרי הילדים רבי המכר של הסופרת והאמנית הפינית-שוודית, טובה ג'נסון.

21:00 48 שעות עם אבא | i48 Hours With Dad, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

גל נבחרה להיות ערֵבה לאביה איציק בן ה-70 בחופשותיו מהכלא. גל היא היחידה מבין כל בני המשפחה ששמרה עם אביה על קשר. בכל חופשה שכזו, השניים נכלאים ל-48 שעות בדירה קטנה בה איציק מבלה את חופשותיו בלי אופציה לצאת או לברוח מהסיטואציה. גל מחליטה לנסות ולתקן את מערכת היחסים הפגומה עם אביה. במפגשים האינטנסיביים בין האב לביתו, עולות שאלות קשות על העבר של המשפחה שהתפרקה, ועל הדרך אותה יש ללכת מכאן והלאה. בימוי, הפקה ותסריט: גל דור.

20:00 חוקי הטבע הפראי | Code of the Wild, ערוץ Travel Channel

כמה מהסודות הגדולים ביותר בהיסטוריה חבויים במקומות מסוכנים במיוחד ברחבי העולם, שהגישה אליהם כמעט בלתי אפשרית. כעת, שני חוקרים פרטיים אמיצים, שעברו ממשחקי הישרדות להרפתקאות בשטחי טבע פראיים, לוקחים על עצמם משימה להגיע אל אותם אזורים מסוכנים ועוינים בניסיון לפתור את התעלומות החבויות בהם. האחים קייסי קיפר ו-כריס קיפר מיישמים שילוב ייחודי של טכניקות הישרדות וגישוש כדי להיכנס אל לב ליבן של פינות אפלות ולמצוא קצה חוט שיביא בסופו של דבר לפתרונן של אגדות נשכחות. כריס וקייסי מתמודדים עם קור מקפיא-עצמות, נכנסים למערות עמוקות, ליערות קשוחים ואל שטחים מאתגרים וקשים למעבר, במרדף אחרי תשובות לחידות עתיקות יומין, כמו התרסקות מטוסם של בוגז ובגיץ' באלסקה, האגדה על האוצר של מונטזומה ומושבת ענקים אבודה באקוודור.

22:00 מאחורי הפורום הכלכלי העולמי | The Forum, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

חשיפה לאחת מהוועדות החברתיות המפורסמות והחשובות ביותר בעולם – הפורום הכלכלי העולמי המתקיים אחת לשנה בשוויץ. במסגרת הועדה מתכנסים אנשי מפתח מתחומי הפוליטיקה, כלכלה ואקדמיה לדון בשינויים חברתים ואקונומיים, והנעשה בה נשאר הרחק מעיני המצלמות שכן התקשורת אינה מורשה להיכנס – עד עכשיו. גרמניה, 2019.

האופנה הבאה | Next in Fashion, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי. מעצבים מוכשרים מרחבי העולם מתחרים על פרס של 250,000 דולר ועל ההזדמנות להפוך לדבר הלוהט הבא בעולם האופנה.

חיי לילה | Night on Earth, נטפליקס | Netflix

מיני סדרת טבע שחושפת, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, את חיי הלילה הנסתרים של יצורים שונים בעולם – מאריות בעיצומו של ציד ועד עטלפים במעופם.

אויבים קרובים | Frères Ennemis, נטפליקס | Netflix

דרמת פשע צרפתית. דריס ומנואל, חברי ילדות, עשו דרכים שונות בחייהם, כשדריס הפך לשוטר ומנואל לסוחר סמים. כאשר עסקת ענק משתבשת להחריד, השניים נפגשים שוב ומבינים שההישרדות של כל אחד תלויה באחר. שחקנים: מתיאס שונארטס, רדה קאטב, עאדל בנשריף. במאי: דיוויד אולהופן. 112 דקות, צרפת / בלגיה, 2018.

עין פקוחה | Omniscient, נטפליקס | Netflix

סדרת מדע בדיוני ברזילאית. בעיר שתושביה נתונים למעקב במשך כל שעות היממה, אישה מנסה לחמוק מהרחפן שעוקב אחריה ולחקור מקרה רצח.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן