Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 30 בינואר, 2020

ד"ר קנוק, הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים, הנסיכה הספרדית, ישר מהלב עם ג'ני מוריס, סטוקהולם, אדם זר, צ'אנס לאהבה עם קאראן ג'והר, אוטובוס האהבה: מסע אפריקני, חברה ללא שינה: אינסומניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד"ר קנוק | Dr. Knock, ערוץ Yes VOD

קומדיה. רופא נכלולי יורש קליניקה בכפר יוקרתי באלפים ומזהה את הפוטנציאל להתעשר על חשבון התושבים האמידים, אפילו שהם בריאים כשור. עם: עומאר סיי, אנה ג'יררדו. במאית: לוריין לוי. צרפת, 2017.

סוגרים חשבון | Grudge Match, סלקום TV

בשנת 1983, ערב הקרב השלישי והמכריע בין שני מתאגרפים ידועים ויריבים גדולים, אחד מהם הודיע בפתאומיות שהוא פורש וסירב להסביר מדוע. זו הייתה מכת אגרוף מוחצת לקריירה של שניהם. 30 שנה לאחר מכן, הם מקבלים הצעה שהם לא יכולים לעמוד בפניה – לחזור לזירה ולסיים את הקרב אחת ולתמיד. שחקנים: רוברט דה-נירוסילבסטר סטאלון, קים בסינג'ר. במאי: פיטר סיגל ("50 דייטים ראשונים"), ארה"ב, 2013.

הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים | Hellboy: Rise Of The Blood Queen, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema2

אקשן גיבורי-על, מבוסס על הקומיקס המצליח. הלבוי, השד הקשוח אך טוב הלב, יוצא להגן על תושבי כדור הארץ מפני מכשפה נקמנית שקמה לתחייה לאחר מאות שנים. עם: דייוויד הארבור, מילה יובוביץ', איאן מקשיין. במאי: ניל מרשל. ארה"ב, 2019.

20:45 הנסיכה הספרדית | The Spanish Princess, ערוץ Hot3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 29 בינואר, 2020, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD

20:55 ישר מהלב, עם ג'ני מוריס | From The Heart With Jenny Morris, ערוץ Food Network

אחת השפיות המפורסמות והאהובות בדרום אפריקה, ג'ני מוריס, מאמינה בכל ליבה בפילוסופיית ה'אובונטו' – כלומר 'האמונה בקשר אוניברסלי של שיתוף המחבר את כל בני האדם'. ואצל ג'ני התפיסה הזו מתורגמת לארוחות טעימות ביותר. הסדרה המשובחת הזו מציגה את אמונתה של ג'ני לפיה המזון הוא הדבר שמחבר בין אנשים בצורה הטובה ביותר. בכל פרק היא תורמת לקהילה כחברה, רעיה ואימא ומכינה סעודות לפי עשרה נושאים שונים. ובלי קשר לאוכל, הכל מתובל בחוש ההומור המיוחד של ג'ני. היא מכינה ומגישה מתכונים מכל העולם ומוסיפה להם קורט מהגרסה האישית והטעימה שלה למטבח האפריקני האותנטי.

22:00 סטוקהולם | (Stockholm (2018, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 25 בינואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:05 אומה תחת לחץ | One Nation Under Stress, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לראשונה מזה עשור, מרכזים לבקרת מחלות ומניעתן חושפים כי תוחלת החיים בארצות הברית נמצאת בירידה. ד"ר סנג'י גופטה יוצא לבדוק מדוע השינוי הדרסטי מתרחש ומה בדיוק גורם לתופעה. בעודו חוקר את החברה האמריקנית הוא מגלה מגפה מוות הנגרם מייאוש (לקיחת מנות יתר, מחלות כבד כרוניות, התאבדות וכו) שמופיעות בעיקר בעקבות רמת לחץ גבוהה במיוחד השולטת בארצות הברית. ארה"ב, 2019.

אדם זר | The Stranger, נטפליקס | Netflix

 

סדרת דרמת פשע. אדם פרייס, איש משפחה, שומע מאישה זרה עובדה מפתיעה על אשתו. הוא יוצא לחפש תשובות ושוקע בתעלומה מסוכנת.

צ'אנס לאהבה עם קאראן ג'והר | What the Love! with Karan Johar, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי רומנטית. בעזרת אורחים מפורסמים וצוות מהמם, הקולנוען קאראן ג'והר מלווה שישה רווקים ורווקות בדרכם רצופת הקשיים בעקבות האהבה.

אוטובוס האהבה: מסע אפריקני | Ainori Love Wagon: African Journey, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי רומנטית. שבעה רווקים שמחפשים אהבה עוזבים את יפן ויוצאים למסע באפריקה. בדרך הם ייתקלו באתגרים, בהרפתקאות, ואם יהיה להם מזל – גם באהבה!

חברה ללא שינה: אינסומניה | Sleepless Society: Insomnia, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח תאילנדית. צעירה שסובלת מנדודי שינה מבקרת בבית ישן בתקווה לפתור תעלומה ולשים קץ לסיוטים שלא נותנים לה מנוח.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן