Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

האם נייר הטואלט החדש משפר את חווית הניקיון? והאם השמפו החדש מעלים את הקשקשים? ומה קורה בטיב טעם בימים אלה? כל התשובות בפנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסם: מוצרים במתיקות מעודנת

ליין חדש של מוצרים השיקה החברה, כולם גרסאות חדשות למוצרים וותיקים. מדוע היא עושה זאת? כדי להציע לצרכנים מוצרים העומדים בדרישות החוק לסימון מוצרים. כלומר, מוצרים שיש בהם כמויות קטנות של סוכר/נתרן/שומן רווי, ולכן אין עליהם את המדבקות האדומות המזהירות אותנו מהצריכה של אותם המוצרים. אז מה כוללת ההשקה? פתי בר, עוגת תפוז בחושה, בייגלה במספר גרסאות ובמבה במילוי נוגט, סך הכל שבעה מוצרים, אשר משווקים במקביל לגרסאות הוותיקות שלהם. אחרי שאכלנו מכל המוצרים הבנו כמה טוב החוק החדש – לא רק בזכות ההדגשה של מוצרים בעייתיים אלא בעיקר בזכות ההשקות הללו, אשר נולדו בעקבותיו. הטעם של כל המוצרים מעודן יותר ולכן מוצלח יותר, והמקרה של במבה נוגט הוא הבולט מכולם. אחרי שאוכלים אותה נשארים עם טעם של בוטנים וקצת נוגט. במוצר הוותיק הטעם הדומיננטי הוא סוכר, וזה הרבה פחות כיף.

עד 4.9 שקלים ל-45 גרם של במבה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

קימברלי קלארק: לילי Pure clean

החברה השיקה מחדש את סדרת הדגל שלה בקטגוריית נייר הטואלט. מלבד אריזה מעט שונה היא משלבת במוצר את מה שהיא מתארת בתור "טכנולוגיית ה-Clean Wave". כלומר, יש בנייר הזה משהו שאמור לתת לנו חווית ניקיון טובה יותר, שתישאר איתנו לאורך היום. האם זה מה שקורה בפועל: לא, בקצרה. וקצת באריכות – הנייר חזק ולא נקרע בקלות, הוא לא מהדקים אבל גם לא מהעבים במיוחד, ויש לו מרקם נעים למגע. אבל בכל הקשור לתחושת הניקיון, זו לא השתנתה בעקבות השימוש בו. הסדרה משווקת במארזים של 24, 30, 32, 40 ו-48 גלילים.

27.9-49.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: לילי

 

יוניליוור: שמפו למניעת קשקשים של פינוק

כחלק מהמותג הוותיק שבבעלותה השיקה החברה סדרה חדשה של שמפו למניעת קשקשים. הסדרה כוללת שמפו למניעת קשקשים בתוספת תמציות צמחים, שמפו ומרכך 2 ב-1 למניעת קשקשים בתוספת תמציות צמחים, שמפו למניעת קשקשים בתוספת שמן קוקוס ושמפו למניעת קשקשים לגבר בתוספת מנטול. אנו ניסינו את אחד המוצרים, שהצטיין בניחוח שלו (האם תמציות הצמחים עשו לו משהו טוב?), הוא ניקה טוב את השיער ועם הזמן גם הביא להפחתה בכמות הקשקשים (אך לא העלים את הבעיה לגמרי).

8-19.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

חלאבין: קרם ידיים מועשר בשמן זית

שני המוצרים החדשים הם חלק מסדרת המוצרים מידנייט הוותיקה. מדובר בשני קרמים שונים לידיים, המשלבים בתוכם שמן זית, ויטמין E, סידן, אשלגן וקומפור. יש להם ניחוחות שונים, לשני המוצרים, ולכן הבידול באריזה ובשם – White ו-Wild. הקרם שניסינו התגלה כקרם בסיסי אך טוב: יש לו מרקם נעים, הוא נספג בקלות יחסית והוסיף כמות מספקת של לחות לכפות הידיים לזמן מה. הבעיה מתחילה בימים יבשם במיוחד או אם העור שלכם יבש במיוחד – אז תגלו שהקרם הזה לא עשיר מספיק.

18 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות.

צילום: אלון גנון

 

כדאי לדעת

אם תבקרו בקרוב בסניפים הגדולים של רשת טיב טעם, הנמצאים בשולי הערים, תגלו שלטים רבים המעידים על הוזלה של מחירים. מדובר בלא פחות מ-1,000 מוצרים שונים, שמחיריהם הוזלו בהתאם למחירים של שופרסל דיל הסמוך. ההוזלה מתפרשת על פני כל הקטגוריות, כולל מוצרי מכולת, בשר, פירות וירקות, מוצרי טואלטיקה וחומרי ניקוי, והיא משתנה בין סניף לסניף. המשמעות היא שבסניפים שבפריפריה ההוזלות יהיו גדולות יותר מאשר בסניפים הנמצאים במרכז הארץ, ובכל מקרה ההוזלות לא יתרחשו בסניפים שבתוך הערים (אבל כן יופיעו באתר האינטרנט). במקביל משיקה החברה מועדון חברים חדש, שההצטרפות אליו היא ללא תשלום.

להשיג בסניפי הרשת שבשולי הערים ובאתר.

צילום: בן פרידמן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן