Skip to content

חיל האוויר תקף בלילה בתגובה לירי על נתיבות

צה"ל תקף שני שני מוקדי טרור סמוך לשלוש לפנות בוקר. נמסר כי "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל אמש". בהתייעצות עם גורמי פיקוד העורף, הוחלט לקיים לימודים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צה"ל תקף שני שני מוקדי טרור סמוך לשלוש לפנות בוקר. נמסר כי "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל אמש". בהתייעצות עם גורמי פיקוד העורף, הוחלט לקיים היום לימודים למרות נפילת הגראד בנתיבות אמש

מאת אליק מאור

שני מוקדי  טרור הותקפו  על ידי כלי טיס של חיל האוויר, סמוך לשלוש לפנות בוקר (יום ד'). כך מסר דובר צה"ל. לדבריו זוהו פגיעות מדויקות במוקדים. עוד נמסר כי "התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל אמש".

רקטת גראד, שנורתה אתמול בשעות הערב המאוחרות, סמוך לחצות, התפוצצה בחניון של שכונת מגורים בנתיבות. גבר נפגע משברי זכוכית, עשרים בני אדם לקו בחרדה. נזק נגרם למספר כלי רכב ולדירות בקרבת מקום. הנפגעים פונו לבית החולים סורוקה להמשך טיפול. בשכונה בה נפלה הרקטה הדירות אינן ממוגנות ויש מקלט ציבורי שקשה להגיע אליו בזמן התראה כה קצר.

מוקדם יותר נורתה רקטת קאסם לעבר מועצה אזורית חוף אשקלון, שהתפוצצה בשטח פתוח. למרות זאת החליטו ראשי הרשויות לחזור לשגרה, כפי שהוחלט, בהתייעצות עם גורמי פיקוד העורף.

ישראל הגישה אתמול תלונה למזכ"ל האו"ם באן קי מון, על כך שמועצת הביטחון של האו"ם לא הגיבה לירי הרקטות לעבר ישראל. שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור האשים  את המועצה באפס מעשה למרות 250 הטילים שנורו לעבר ישראל. "200 אלף ילדים, אפס תגובה. מיליון אזרחים משותקים, אפס תגובה. 250 טילים שנורים על ישראל, אפס תגובה, זה לא סביר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן