Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 02 בפברואר, 2020

פסיכו, המשפחה הכי מוזיקלית באמריקה, 63 אפ, גורדי שור 20, לקום אתמול בבוקר, איי אמריקה עם מרטין קלונס, בלתי מוסבר שלא נחקר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסיכו | Psycho, סלקום TV

יצירת המופת שהשפיעה על דורות של יוצרים הייתה מועמדת לארבעה פרסי אוסקר והפכה סצנת מקלחת אחת למפורסמת בכל הזמנים. צעירה שנמלטת מהחוק מגיעה למלון דרכים נידח, המנוהל בידי בחור ביישן ואמו השתלטנית. שחקנים: אנתוני פרקינסג'נט לי. במאי: אלפרד היצ'קוק. ארה"ב, 1960.

15:55 המשפחה הכי מוזיקלית באמריקהAmerica's Most Musical Family, ערוץ טין ניק

סדרת ריאליטי המארחת 30 משפחות מוכשרות המתחרות על חוזה עם חברת תקליטים ופרס של 250,000 דולר. מגיש התכנית הוא ניק לשיי, הזכור כבעלה של ג'סיקה סימפסון וכחבר בלהקת הבנים 98 Degrees, וישפטו בה הזמרות סיארה ו-דבי גיבסון, לצד היוטיובר דייויד דובריק.

21:00 63 אפ | i63 UP, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסדרה פורצת הדרך ועטורת השבחים של מייקל אפטד חוזרת עם שלושה פרקים חדשים. אפטד, היום בן 78, עוקב אחר ארבעה-עשר בריטים מאז היו בני שבע, מדי שבע שנים, החל ב-1964. השנים חלפו, חלקם עזבו והצטרפו מחדש, והיום הם בני 63, מתכוננים לפרישה ומביטים אחורה על חייהם – נישואין, ילדים, גירושין, מחלת נפש, סרטן, מוות ומנות גדושות של כנות – וזה נוגע ללב. בריטניה, 2019.

22:00 ג'ורדי שור 20 | 20 Geordie Shore, ערוץ MTV Show

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה.  גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה.

22:00 לקום אתמול בבוקר | Groundhog Day, ערוץ Yes3

הקומדיה הרומנטית הקסומה בכיכובם של ביל מארי ו-אנדי מקדואל. שדר טלוויזיה שנשלח לסקר את יום המרמיטה בעיירה מרוחקת מגלה שהוא לכוד בזמן וחי שוב ושוב את אותה יממה. הוא מחליט לנצל את הזמן כדי לכבוש את לבה של המפיקה שלו. במאי: הרולד ראמיס. ארה"ב, 1993.

22:00 איי אמריקה עם מרטין קלונסMartin Clunes Islands Of America, ערוץ הטיולים

השחקן מרטין קלונס יוצא למסע לאורך חופיה המדהימים של אמריקה. הוא מתחיל בהוואי, שם הוא חוזה בנזק שנגרם עקב התפרצויות הרי געש, ממשיך לצפות בדובים באלסקה, נפגש עם אריות וכלבי ים באיי התעלה המבודדים של קליפורניה, מבקר בכמה מאייה המרוחקים ביותר של וושינגטון ומסיים בפארקים הלאומיים של ניו אינגלנד.

23:00 בלתי מוסבר שלא נחקר | Unexplained & Unexplored, ערוץ דיסקברי

החוקר העירוני והבלש ג'סטין פורנאל ויוצר סרטי הטבע אמיליאנו רופרה משתפים פעולה בסדרה. באמצעות מפות היסטוריות מפורטות לצד הדמיית הייטק, הם חוקרים כמה מהתעלומות הוותיקות ביותר בעולם. לפי שמועה ישנה, ספינה אנגלית מלאה באוצרות גנובים מסתתרת מתחת לחולות מדבר קליפורניה. מכרה זהב אבוד בהרי אריזונה, שנאמר כי יש בו זהב טהור בשווי של 200 מיליון דולר. בנוסף, המוות המסתורי של החוקר המפורסם מריוות'ר לואיס שיש הטוענים כי מדובר בהתנקשות. יחד, בעזרת המפות העתיקות שלהם, הצמד מנסה לגלות את האמת מאחורי סיפורי האגדה האלו ועוד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן